- Katılım
- 25 Eylül 2016
- Mesajlar
- 7.940
- Emoji Skoru
- 3.679
- Puanlar
- 123
- Konu Sahibi Portakalli ordek
- #1
Bu yıl kpssye hazırlanıyorum.Part time haftanın dört günü bir magazada çalışıyorum.Sınava hic calisamiyorum.Evde olsam bile hep yatiyorum.Geç uyanıyorum sonrada işe gidiyorum.Nolcak bu halim benim :-(
