Testere Dişli Aslan Pençesi MUCİZESİ

Damlats

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2020
664
325
28
Aslında bir hormon dengesizliğim yok 2.5 yıl oldu hamile kalamıyorum. Femarayı da yumurta geliştirici olarak verdi bir ay kullandım regli oldum gebelik yok.
Merhaba bende femara kullanacagim bu ay ve aslanpencesini denyecegim ilk defa ikisini beraber yapmanin sakincasi var mi acaba siz ogrendiniz mi
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 09-08-2021

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 153 gün kaldı.

Önümüzdeki ay içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 5 cm ağırlığı yaklaşık 730 gr. artacak. Tebrik ederiz artık 4 aylık hamilesiniz. İki hafta içinde hamileliğinizin yarısına ulaşmış olacaksınız. Bebeğinizin boyu 14-15 cm civarında. Ağırlığı ise 250 gr. civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Nazz44

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Ocak 2018
265
56
30
Arkadaşlar merhaba. Ben tüp bebek tedavisi görüyorum bu ay gittiğimde 1.40 cm miyom var dedi doktorum, ama Bi zararı olmaz dedi. Ben yine de tedavi amaçlı İbrahim saraçoğlu kürlerini araştırdım bu testere dişli aslan pençesi kürü miyom için de uygunmuş, aranızda kullanan var mı? Veya duyan
 

Gonulmeyvesi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2019
7.592
13.629
Arkadaşlar merhaba. Ben tüp bebek tedavisi görüyorum bu ay gittiğimde 1.40 cm miyom var dedi doktorum, ama Bi zararı olmaz dedi. Ben yine de tedavi amaçlı İbrahim saraçoğlu kürlerini araştırdım bu testere dişli aslan pençesi kürü miyom için de uygunmuş, aranızda kullanan var mı? Veya duyan

Canım öncelikle geçmiş olsın
Miyom ve kistler için soğan suyu birebir ibrahim saraçoplundam dinlemeni tavsye edrim Rabbim tez vakitte hayırlı bir evlat nasip etsin 🤗
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 11 gün geçti.

madchenturm

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Nisan 2020
7
1
Ben geçen ay soğan kürü, bu ay aslan pençesi kürünü yaptım ovulasyona kadar. Güzel yanı giderek uzayan, hatta 40 günün üstüne çıkan adet döngüm kısaldı, geçen ay 27 gün bu ay 33 günde oldum. Ama umutla beklediğim bu ay da hüsranla bitti maalesef...Benim ovulasyondan 9 gün sonra adet başlıyor hemen, luteal faz yetmezliği deniyormuş..Bu sorun yine değişmedi anlaşılan..Allah'ım en kısa zamanda tüm isteyenlere hayırlı, sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah
 

Gkyzu

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2019
1.367
541
27
Kızlar bugün içmeye başaldım

Daha önce kullanan varmı?

İbrahim saraçoğlu öyle güzel faydalarını anlattı ki şifa bulmuş gibi hissediyorum kendimi 😍

Müthiş hormon dengeliyormuş ! 😍
Yüksekse normal seviyeye
Düşükse yine normal seviyeye geitiriyormuş
E hamile kalmada en büyük etken de hormonlar 😍

Hatta bi kadın doktora gitmiş ve fsh hormonu 25 olduğu için doktor senin çocuğun olmaz demiş 😡 kadın 3 gün ölü gibi gezdim diyor
Sonra bu kürü bulmuş uygulamış ve şimdi iki tane çocuğu varmış benim için MUCİZEvi bir bitki diyor.. 😍

Bunu içip hamile kalan çok kişiyi okudum az önce hemde kadınlar kulubünde..😉😊
Bu ot kadınalrın otuymuş
Bebek isteyenlere tavsiye olsun diye yazdım
Vesilemiz nedir bilmiyoruz
Gayret bizden Takdir ALLAHTAN 🌸🌸🌸

Önümüzde ki günlerde doktora gidicem henüz hormon değerlerimi bilmiuorım ama gidene kadar içicem faydası olacağına sonsuz inanıyorum ❣

Bu bitkiyle hamile kalan varmı acaba ? 😍😍
Evet bende ictim lh 24den 9 oldu fsh 10.53 ten 6ya dustu
 

Damlats

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2020
664
325
28

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 09-08-2021

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 153 gün kaldı.

Önümüzdeki ay içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 5 cm ağırlığı yaklaşık 730 gr. artacak. Tebrik ederiz artık 4 aylık hamilesiniz. İki hafta içinde hamileliğinizin yarısına ulaşmış olacaksınız. Bebeğinizin boyu 14-15 cm civarında. Ağırlığı ise 250 gr. civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Gkyzu

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2019
1.367
541
27
Ne kadar surede etki etti. Bi ayda mi
Benim testlerim yuksek cikinca 2 ay vermedim o arada da hamile kalamadm 3.ay 15 gun ictim adet olunca test verdim boyleydi cok dusmustu hormonlarimin kendiliginden bubkadar dusecgini sanmiyrm aslan pencesinden 1 ay sonra da klomenle hamile kaldim oncesinde 3 defa klomen kullanmstm olmamisti
 

Mavi askkk

Bebişimm
Kayıtlı Üye
17 Mart 2019
1.911
2.404
Kızlar bugün içmeye başaldım

Daha önce kullanan varmı?

İbrahim saraçoğlu öyle güzel faydalarını anlattı ki şifa bulmuş gibi hissediyorum kendimi 😍

Müthiş hormon dengeliyormuş ! 😍
Yüksekse normal seviyeye
Düşükse yine normal seviyeye geitiriyormuş
E hamile kalmada en büyük etken de hormonlar 😍

Hatta bi kadın doktora gitmiş ve fsh hormonu 25 olduğu için doktor senin çocuğun olmaz demiş 😡 kadın 3 gün ölü gibi gezdim diyor
Sonra bu kürü bulmuş uygulamış ve şimdi iki tane çocuğu varmış benim için MUCİZEvi bir bitki diyor.. 😍

Bunu içip hamile kalan çok kişiyi okudum az önce hemde kadınlar kulubünde..😉😊
Bu ot kadınalrın otuymuş
Bebek isteyenlere tavsiye olsun diye yazdım
Vesilemiz nedir bilmiyoruz
Gayret bizden Takdir ALLAHTAN 🌸🌸🌸

Önümüzde ki günlerde doktora gidicem henüz hormon değerlerimi bilmiuorım ama gidene kadar içicem faydası olacağına sonsuz inanıyorum ❣

Bu bitkiyle hamile kalan varmı acaba ? 😍😍
Merhaba hayırlı olsun hamileliginiz bu bitkiylemi hamile kaldiniz
 

Gonulmeyvesi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2019
7.592
13.629
Merhaba hayırlı olsun hamileliginiz bu bitkiylemi hamile kaldiniz

Merhaba hamile kalamdan önce ki ay sahurda hep çay olarak bundan içtim demleyip içiyordum canım vakit dar olduğu için
Sıcak su koyup üstüne bu bitkiden atıyordum biraz demlendirip içiyordum faydası olduğuna inanıyorum ❤
Hormonları dengeliyor
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 11 gün geçti.

Magnifiaque

👶🏻🫀
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2020
3.124
10.748
25
Merhaba hamile kalamdan önce ki ay sahurda hep çay olarak bundan içtim demleyip içiyordum canım vakit dar olduğu için
Sıcak su koyup üstüne bu bitkiden atıyordum biraz demlendirip içiyordum faydası olduğuna inanıyorum ❤
Hormonları dengeliyor
Merhaba aradigim konu hamile kalmanda etkisi olmustur diye dusunuyorum bu harika 😍bende iki aydir kullaniyorum adetim duzene bindi sanirim insallah hamilede kalabilirim
 

Mavi askkk

Bebişimm
Kayıtlı Üye
17 Mart 2019
1.911
2.404
Merhaba hamile kalamdan önce ki ay sahurda hep çay olarak bundan içtim demleyip içiyordum canım vakit dar olduğu için
Sıcak su koyup üstüne bu bitkiden atıyordum biraz demlendirip içiyordum faydası olduğuna inanıyorum ❤
Hormonları dengeliyor
Teşekkür ederim 💖 Allah bebeğinizi sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin♥️ insallah isteyen herkese hayırlı saglikli evlatlar Rabbim nasip eder