Merhaba kızlar, şu anda 22 haftalık hamileyim ve hamile kalmadan 3 ay önce tek doz tetanoz aşısı olmuştum. Şimdi yine tetanoz aşısı olmama gerek var mı? İlerleyen haftalarda tdap (boğmacalı tetanoz) aşısı olacağım. Sağlık ocağındaki ebe tetanoz da olsan iyi olur dedi. Kadın doğum doktorum yazın tetanoz olduysan sadece tdap yeter dedi ama sen bilirsin dedi. Kafam çok karıştı yardımcı olabilir misiniz ne yapsam?