Merhaba 4 Nisan transfer oldum. Transferimin 7. Günü kahverengi leke geldi 1 gün sürdü. 9. Gün pazartesi sağlık ocağında kan verdim beta hcg 177 çıktı çarşamba günü 11. Gün tekrar verdim tüp bebek merkezinde 279 cıktı. Doktorum yüzden 60 oranındaki yükselme bizim için yeterli dedi 2 ye katlamamasının sebebini farklı yerlerde kan verdiğim için olabileceğini söyledi 15 gün sonra muayene gel dedi. 8 gün kaldı doktora gitmeye telrar kan istemeye gerek görmedi sizce bu değer normalmi? ister istemez takıyorum.
Bugun Transferin 17. Günü adet ağrısı gibi sancı çektim kahverengi leke geldi. Doktoruma msj attım promester iğneyi hergün yap panik yapma dedi. Leke yoğun gelmiyor çamaşırıma bulaşmadı peçeteye bulaştı. Kasık ağrım azaldı Sizce bu haftalarda normal mi başına gelen varmı? 4+6 hafta bugun yarın 5 haftalık olacak lütfen cevap verin başından geçenlerin msjlarıma ihtiyacım var

Bugun Transferin 17. Günü adet ağrısı gibi sancı çektim kahverengi leke geldi. Doktoruma msj attım promester iğneyi hergün yap panik yapma dedi. Leke yoğun gelmiyor çamaşırıma bulaşmadı peçeteye bulaştı. Kasık ağrım azaldı Sizce bu haftalarda normal mi başına gelen varmı? 4+6 hafta bugun yarın 5 haftalık olacak lütfen cevap verin başından geçenlerin msjlarıma ihtiyacım var