• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Transfer sonrası lekenme beta hcg artış iyimi

Ayfat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ocak 2020
Mesajlar
161
Emoji Skoru
85
Puanlar
98
Merhaba 4 Nisan transfer oldum. Transferimin 7. Günü kahverengi leke geldi 1 gün sürdü. 9. Gün pazartesi sağlık ocağında kan verdim beta hcg 177 çıktı çarşamba günü 11. Gün tekrar verdim tüp bebek merkezinde 279 cıktı. Doktorum yüzden 60 oranındaki yükselme bizim için yeterli dedi 2 ye katlamamasının sebebini farklı yerlerde kan verdiğim için olabileceğini söyledi 15 gün sonra muayene gel dedi. 8 gün kaldı doktora gitmeye telrar kan istemeye gerek görmedi sizce bu değer normalmi? ister istemez takıyorum.
Bugun Transferin 17. Günü adet ağrısı gibi sancı çektim kahverengi leke geldi. Doktoruma msj attım promester iğneyi hergün yap panik yapma dedi. Leke yoğun gelmiyor çamaşırıma bulaşmadı peçeteye bulaştı. Kasık ağrım azaldı Sizce bu haftalarda normal mi başına gelen varmı? 4+6 hafta bugun yarın 5 haftalık olacak lütfen cevap verin başından geçenlerin msjlarıma ihtiyacım var 🥹🥺
 
Yarın aynı yerde tekrar verin stres daha çok zarar en azından değeri görüp rahatlayabilirsiniz
 
Benim geçen haftaydı verdiğim yarın verirsem tekrar 2 gün sonra vermem gerekir napsam bilemedim
 
Benim geçen haftaydı verdiğim yarın verirsem tekrar 2 gün sonra vermem gerekir napsam bilemedim
Yükselmiştir baya bı 1500 Lee gibi düşün iki gün değilde artış varmi ona bakmış olacaksın vermiş olmanda bir sorun olmaz
 
Hatta 2 bini gecmis olması lazm senin değer ile hesaplar isek ona bakmış olacaksın ama en son verdiğin yerde ver
 
Merhaba 4 Nisan transfer oldum. Transferimin 7. Günü kahverengi leke geldi 1 gün sürdü. 9. Gün pazartesi sağlık ocağında kan verdim beta hcg 177 çıktı çarşamba günü 11. Gün tekrar verdim tüp bebek merkezinde 279 cıktı. Doktorum yüzden 60 oranındaki yükselme bizim için yeterli dedi 2 ye katlamamasının sebebini farklı yerlerde kan verdiğim için olabileceğini söyledi 15 gün sonra muayene gel dedi. 8 gün kaldı doktora gitmeye telrar kan istemeye gerek görmedi sizce bu değer normalmi? ister istemez takıyorum.
Bugun Transferin 17. Günü adet ağrısı gibi sancı çektim kahverengi leke geldi. Doktoruma msj attım promester iğneyi hergün yap panik yapma dedi. Leke yoğun gelmiyor çamaşırıma bulaşmadı peçeteye bulaştı. Kasık ağrım azaldı Sizce bu haftalarda normal mi başına gelen varmı? 4+6 hafta bugun yarın 5 haftalık olacak lütfen cevap verin başından geçenlerin msjlarıma ihtiyacım var 🥹🥺
Benimde çok lekelenmem oldu hatta taze kana döndü korkma gayet normal sana önerim sakin ve yatarak geçir bu süreci istirahat et kesinlikleri iş güç yapma ilaçları düzenli al
 
Benimde çok lekelenmem oldu hatta taze kana döndü korkma gayet normal sana önerim sakin ve yatarak geçir bu süreci istirahat et kesinlikleri iş güç yapma ilaçları düzenli al
Kaçıncı haftada yada Transferin kaçıncı gününde kanama lekelenme oldu sizin
 
Back
X