Tüp bebek de 8. Denemede gelen mucize

Szr_

Kısa çöp uzun çöpten hakkını alır elbette..
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
26 Temmuz 2019
2.223
6.435
39
Merhabalar 8. Denemede gelen oğlum bizim mucizemiz okadar çok ağladım maddi manevi yıprandım ama Rabbime sonsuz şükürler bize oglumuzu nasip etti başımızdan geçenleri anlatayım sizlere de umut olur inşallah
1. Denemede tuttu ama maalesef keseyi görmeden düştü
2. Denemede dondurulmuştu cözülünce hasarlanmiş ama yinede transfer ettiler ama tutmadı
3. Tekrar taze transfer edildi kimyasal gebelik oldu
4.tekrar taze transfer edildi tutmadı
5. Dondurulmuş transfer yapıldı kimyasal gebelik oldu bundan sonra başka hastane doktor değişikliği yaptik
6. Denemede pgt li tüp bebek yapıldı 13 embriyo üçüncü gün genetige gönderildi 3 tanesi temiz geldi ama ikisi 5. Güne geldigi için transfer edildi ama kimyasal gebelik oldu
7. Denemede tekrar baştan başladık iki yumurta döllendi ama gelişimini 2. Gün bıraktı iptal oldu
8. Denemede tekrar baştan tedaviye başladık 21 yumurta toplandı 5 tanesi döllendi 5. Güne 2 embiyo geldi pgt genetik taramaya gitti biri temiz geldi transfer edildi tuttu ve oğlumuz oldu çok şükür digecegim odurki kesinlikte umudunuzu kaybetmeyin bıkmadan usanmadan yola devam edin benim çok umudum kesildi olmiyacak dedim her seferinde bu son deneme dedim ama tekrar tekrar devam ettik sormak istediğiniz sorular varsa seve seve yardımcı olurum😊
Çok emek vermişsiniz gerçekten. Allah evladınızı size bağışlasın. Kaç yaşındasınız ?
 

narinal

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2020
624
1.076
42
Merhabalar 8. Denemede gelen oğlum bizim mucizemiz okadar çok ağladım maddi manevi yıprandım ama Rabbime sonsuz şükürler bize oglumuzu nasip etti başımızdan geçenleri anlatayım sizlere de umut olur inşallah
1. Denemede tuttu ama maalesef keseyi görmeden düştü
2. Denemede dondurulmuştu cözülünce hasarlanmiş ama yinede transfer ettiler ama tutmadı
3. Tekrar taze transfer edildi kimyasal gebelik oldu
4.tekrar taze transfer edildi tutmadı
5. Dondurulmuş transfer yapıldı kimyasal gebelik oldu bundan sonra başka hastane doktor değişikliği yaptik
6. Denemede pgt li tüp bebek yapıldı 13 embriyo üçüncü gün genetige gönderildi 3 tanesi temiz geldi ama ikisi 5. Güne geldigi için transfer edildi ama kimyasal gebelik oldu
7. Denemede tekrar baştan başladık iki yumurta döllendi ama gelişimini 2. Gün bıraktı iptal oldu
8. Denemede tekrar baştan tedaviye başladık 21 yumurta toplandı 5 tanesi döllendi 5. Güne 2 embiyo geldi pgt genetik taramaya gitti biri temiz geldi transfer edildi tuttu ve oğlumuz oldu çok şükür digecegim odurki kesinlikte umudunuzu kaybetmeyin bıkmadan usanmadan yola devam edin benim çok umudum kesildi olmiyacak dedim her seferinde bu son deneme dedim ama tekrar tekrar devam ettik sormak istediğiniz sorular varsa seve seve yardımcı olurum😊
okurken çok duygulandım. sağlıkla büyütün inşallah. azminize hayran kaldım. ben normal yolla hamile kalıp kimyasal yaşadığımda bile ne hayal kırıklığı , ne çöküş yaşamıştım sizi düşünemiyorum bile.
tek söyleeceğim HELAL OLSUN SİZE !
 

Abal

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2021
31
49
27
okurken çok duygulandım. sağlıkla büyütün inşallah. azminize hayran kaldım. ben normal yolla hamile kalıp kimyasal yaşadığımda bile ne hayal kırıklığı , ne çöküş yaşamıştım sizi düşünemiyorum bile.
tek söyleeceğim HELAL OLSUN SİZE !
Teşekkür ederim 😊
 

ozlemgundogdu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Temmuz 2018
968
1.183
39
Azminize hayranım.Allah analı babalı ,mutlulukla büyütmeyi nasip etsin yavrunuzu.Daha yaşınız genç,bir kardeş bile yaparsınız ilerde 😊🧿🙏Ben 4.denemedeyim ,Pazartesi transferim oldu.Bir kere çok düşük değerde pozitif gördüm ama sonra hiç yükselmedi değer.Diğerlerinin birinde embriyo oluşmadı, diğerinde de tutmadı.Bunda transferden sonra neyi farklı hissettiniz?Farklı belirtiler yaşadınız mı?
 

Abal

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2021
31
49
27
Azminize hayranım.Allah analı babalı ,mutlulukla büyütmeyi nasip etsin yavrunuzu.Daha yaşınız genç,bir kardeş bile yaparsınız ilerde 😊🧿🙏Ben 4.denemedeyim ,Pazartesi transferim oldu.Bir kere çok düşük değerde pozitif gördüm ama sonra hiç yükselmedi değer.Diğerlerinin birinde embriyo oluşmadı, diğerinde de tutmadı.Bunda transferden sonra neyi farklı hissettiniz?Farklı belirtiler yaşadınız mı?
Amin inşaallah sizinde rabbim emeklerinizin karşılığını versin tez zamanda İnşallah .
Farklı belirti olarak sırt ağrısı ve trasferin 5. günü lekelenme kanama yaşadim
 

ozlemgundogdu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Temmuz 2018
968
1.183
39
Amin inşaallah sizinde rabbim emeklerinizin karşılığını versin tez zamanda İnşallah .
Farklı belirti olarak sırt ağrısı ve trasferin 5. günü lekelenme kanama yaşadim
Pelvik yani rahim üstünde özellikte ayaktayken veya otururken ağrı oluyor muydu?Ben transferin 4.günündeyim bel ağrısı var ama lekelenme hiç olmadı.
 

xxxcemre

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2015
156
55
42
Merhabalar 8. Denemede gelen oğlum bizim mucizemiz okadar çok ağladım maddi manevi yıprandım ama Rabbime sonsuz şükürler bize oglumuzu nasip etti başımızdan geçenleri anlatayım sizlere de umut olur inşallah
1. Denemede tuttu ama maalesef keseyi görmeden düştü
2. Denemede dondurulmuştu cözülünce hasarlanmiş ama yinede transfer ettiler ama tutmadı
3. Tekrar taze transfer edildi kimyasal gebelik oldu
4.tekrar taze transfer edildi tutmadı
5. Dondurulmuş transfer yapıldı kimyasal gebelik oldu bundan sonra başka hastane doktor değişikliği yaptik
6. Denemede pgt li tüp bebek yapıldı 13 embriyo üçüncü gün genetige gönderildi 3 tanesi temiz geldi ama ikisi 5. Güne geldigi için transfer edildi ama kimyasal gebelik oldu
7. Denemede tekrar baştan başladık iki yumurta döllendi ama gelişimini 2. Gün bıraktı iptal oldu
8. Denemede tekrar baştan tedaviye başladık 21 yumurta toplandı 5 tanesi döllendi 5. Güne 2 embiyo geldi pgt genetik taramaya gitti biri temiz geldi transfer edildi tuttu ve oğlumuz oldu çok şükür digecegim odurki kesinlikte umudunuzu kaybetmeyin bıkmadan usanmadan yola devam edin benim çok umudum kesildi olmiyacak dedim her seferinde bu son deneme dedim ama tekrar tekrar devam ettik sormak istediğiniz sorular varsa seve seve yardımcı olurum😊
Yaşınız kaç bende denedim ilk transfer olumsuz yaşım 41 aslında bebek oluyo ama genetik taşıyıcılık var sağlıklı olması için pgt ile tüp bebek şart 5 embriyo oluştu sadece 1 tane sağlıklı geldi transfer edildi değerim 4.35 oldu tekrar düştü 3.25 oldu kimyasal ı olmuş oluyo bu durumda birde birşey daha sorucam benim dondurulmuş transfer edildiya 13 günü yaptılar öylemi oluyo 16.gün diyorlar erken mi transfer yaptılar acaba üfff valla kafayı yiycem vaktimde pek kalmadı temmuzda tekrar deniyvem transferden sonra neler yaptınız mesela ne yediniz ananas diyorlar
 

Abal

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2021
31
49
27
Yaşınız kaç bende denedim ilk transfer olumsuz yaşım 41 aslında bebek oluyo ama genetik taşıyıcılık var sağlıklı olması için pgt ile tüp bebek şart 5 embriyo oluştu sadece 1 tane sağlıklı geldi transfer edildi değerim 4.35 oldu tekrar düştü 3.25 oldu kimyasal ı olmuş oluyo bu durumda birde birşey daha sorucam benim dondurulmuş transfer edildiya 13 günü yaptılar öylemi oluyo 16.gün diyorlar erken mi transfer yaptılar acaba üfff valla kafayı yiycem vaktimde pek kalmadı temmuzda tekrar deniyvem transferden sonra neler yaptınız mesela ne yediniz ananas diyorlar
28 yaşındayım ilk 12 embriyo 3. Günü pgt ye gitti 2 tanesi temiz geldi transfer edildi kimyasal gebelik oldu ikinci tedavide 5. Gün pgt ye 2 tane embriyo gitti 1 embriyo temiz geldi transfer edildi oğlumu kucağıma aldım çok şükür.

16. Gün olacak diye bişey yok doktorun rahim kalınlığına gelişimine göre sana trasfer etmiştir mesela benim embriyomda dondurulmuştu 12. Gün transfer etmişti.
Transfer sonrası ilk 3 gün dinlenmeyle geçirdim daha sonrasında yemeğimi ufak ev işlerimi yaptım ananasın kendini tükettim yeşil biber yedim bol bol trasfer öncesi incir kürü yaptım incir kürü rahimi gebeliğe hazırlıyor yumurta kalitesini arttırıyor bide inanır mısınız bilmem ama kadına göbeğimi çektirdim trasfer öncesi
 

_Citlembik_

Birgün en güzelinden rabbim ♡
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2018
1.531
2.606
Yazarken ne kadar basit gibi görünse de 8 deneme dile kolay... bende 5. Denemede hamile kalabildim. Her seferinde yeniden opu olmak çok yorucuydu ama pes etmedik çok şükür rabbim emeğimizin karşılığını verdi. İsteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 08-12-2021

Hamileliğimin 34. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 47 gün kaldı.

Bebeğinizin gözleri günlük aktivite zamanlarında açık ve uyuduğu zamanlarda gözlerini kapatıyor. Bebeğinizin gözlerindeki pigmentasyon tamamlanmadığı ve göz renkleri tam gelişmediği için bebeğinizin gözleri şimdi mavi. Bebeğinizin gözlerinin renk pigmentasyonunun tamamlanması için bir kaç haftası daha var. Bebeğinizin hareket edecek yeri gittikçe daraldı fakat hala çok aktif.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2200 gr. - Yaklaşık boyu : 45.1 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Luthientr

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2014
655
1.494
35
Kesinlikle katılıyorum 8 deneme dile kolay. Çeken bilir ne olduğunu. Benim de 2 denemem negatif, 3.opumu olacağım yakında. İnşallah bekleyen herkes hemen kavuşsun yavrusuna.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 27-03-2022

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 156 gün kaldı.

Önümzüdeki iki gün içinde kulaklar nihayi konumuna gelecektir. Bu haftadan itibaren kalbiniz hamileliğinizi desteklemek için %40-50 daha fazla çalışacaktır. Genellikle bu fazla iş yükü sorun teşkil etmez. Sağlıklı bir kalp artan bu ihtiyaç ile baş edebilir. Annelerde karnın iki yanında olan ligament ağrıları olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Abal

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2021
31
49
27
Yazarken ne kadar basit gibi görünse de 8 deneme dile kolay... bende 5. Denemede hamile kalabildim. Her seferinde yeniden opu olmak çok yorucuydu ama pes etmedik çok şükür rabbim emeğimizin karşılığını verdi. İsteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
Aynen kolay deyil Rabbime şükürler olsun onları bize nasip etti