- Katılım
- 25 Şubat 2026
- Mesajlar
- 1
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 28
Öncelikle herkese merhaba
Dr.G.Karlıkaya doktorum öyle konular yaşadım ki aşağıda da anlattım
Doktor bey bizleri çok hüsrana uğrattı.
Bahçeci Fulya Tüp Bebek Merkezi deneyimim (olumsuz):
Tedaviye başlamadan önce kullandığım ilaçları (Duxet dahil) hem sözlü hem yazılı olarak defalarca bildirmeme rağmen Dr. G.K. ve ekibi tarafından dikkate alınmadı ve “kullanmaya devam edin” denildi. Buna rağmen yumurta büyütme süreci başlatıldı.
Daha sonra başka bir hekim, bu ilacın yumurta gelişimini etkileyebileceğini ve özellikle yumurta toplama öncesi riskli olduğunu söyledi. Yumurta toplama işlemine 3 gün kala dış hekim “bu ilacı nasıl kullandırdılar” diyerek ciddi uyarıda bulundu. Bu noktada hasta olarak dinlenmediğimizi açıkça anladık. Hemşiresi ile birbirlerinin yüzüne baktılar.
Yumurta toplama sonrası kanlı ve az idrar gibi komplikasyon belirtileri ortaya çıktı. Hemşire bunu fark etti ancak yeterli süre gözlem altında tutulmadık ve ciddi bir izlem yapılmadı. Bir aksilik olduğunu doktor bey yanımıza gelip bakıncada anladık.
şehirden ayrılmayın dedi.
Eve geçtik Sonrasında idrar yapamama sorunu gelişti. Yaklaşık 2 saat boyunca hemşireye tuğce hanıma ulaşamadık. Durum ağırlaşınca hastaneye yönlendirildik. en yakın olan özel hastaneden girmeyin dendi çam sakura hastanesine gittik 2 gün yoğun bakımda, toplamda 5 gün hastanede yatış oldu. Buna rağmen süreçte hızlı ve net bir yönlendirme yapılmadı; anlaşmalı hastane olmasına rağmen doğru ve zamanında yönlendirme sağlanmadı.
Şehirden ayrılmayın demesine rağmen bir aksilik olursa anlaşmalı özel hastaneye gidin demedi.. Doktor takibi çoğunlukla WhatsApp mesajlarıyla yürütüldü. İstanbul’da olunmasına rağmen doktorun ziyaret yapmadığını gördük. Bu kadar ciddi bir komplikasyon sonrası bu yaklaşım güven verici değildi.
Transfer süreci devam ettiği için yaşadığımız sorunlara rağmen doktora açık tepki veremedik. Çünkü tedavinin iptal edilmesinden ve sürecin yarım kalmasından çekindik. Hasta olarak sessiz kalmak zorunda kaldık.
Embriyo transferi yapıldı. Transfer sonrası beta-hCG başlangıçta iyi değerler verdi, ancak ilerleyen günlerde değerlerde düşüş ve düzensizlikler başladı. Bunun üzerine Dr. G.K. bizi çağırdı ve tüm ilaçların bırakılması gerektiğini söyledi. Aynı durumu başka bir doktora danıştığımızda ise ilaçların bırakılmaması gerektiği ve sürecin erken kesildiği yönünde görüş aldık. Bu çelişkili yönlendirme bizi ciddi şekilde tedirgin etti.
Kuruma bu soruyu sorduk fulya müdürü T.D konuyu incelemeye alıyorum dedi
Ertesi gün dönüşü Başhemşire yaptı ilacı doktorumuz BIRAKIN , Siz diğer doktoru dinlemek istiyorsunuz dinleyin dedi. Böyle değersiz hissettiriyor.
Kurum müdürü doktor beye iletemiyor bazı konuları ,çünkü DR.G.K Yönetim kurulunda,icra kurulu üyesi...
Yani devlete devleti şikayet ediyoruz....
Kuruma yazılı dilekce bilgi almak için başvurduk
Tıbbın doğası gereği görüş ayrılıkları olabilir diyor.
TÜP BEBEK gibi hem maddi hem manevi olarak çok ağır ve hassas bir süreçte bu kadar iletişim eksikliği, çelişkili yönlendirme ve geç müdahale kabul edilemez. Aynı süreci yaşayacak hastaların çok dikkatli olmasını öneririm.
Dr.G.Karlıkaya doktorum öyle konular yaşadım ki aşağıda da anlattım
Doktor bey bizleri çok hüsrana uğrattı.
Bahçeci Fulya Tüp Bebek Merkezi deneyimim (olumsuz):
Tedaviye başlamadan önce kullandığım ilaçları (Duxet dahil) hem sözlü hem yazılı olarak defalarca bildirmeme rağmen Dr. G.K. ve ekibi tarafından dikkate alınmadı ve “kullanmaya devam edin” denildi. Buna rağmen yumurta büyütme süreci başlatıldı.
Daha sonra başka bir hekim, bu ilacın yumurta gelişimini etkileyebileceğini ve özellikle yumurta toplama öncesi riskli olduğunu söyledi. Yumurta toplama işlemine 3 gün kala dış hekim “bu ilacı nasıl kullandırdılar” diyerek ciddi uyarıda bulundu. Bu noktada hasta olarak dinlenmediğimizi açıkça anladık. Hemşiresi ile birbirlerinin yüzüne baktılar.
Yumurta toplama sonrası kanlı ve az idrar gibi komplikasyon belirtileri ortaya çıktı. Hemşire bunu fark etti ancak yeterli süre gözlem altında tutulmadık ve ciddi bir izlem yapılmadı. Bir aksilik olduğunu doktor bey yanımıza gelip bakıncada anladık.
şehirden ayrılmayın dedi.
Eve geçtik Sonrasında idrar yapamama sorunu gelişti. Yaklaşık 2 saat boyunca hemşireye tuğce hanıma ulaşamadık. Durum ağırlaşınca hastaneye yönlendirildik. en yakın olan özel hastaneden girmeyin dendi çam sakura hastanesine gittik 2 gün yoğun bakımda, toplamda 5 gün hastanede yatış oldu. Buna rağmen süreçte hızlı ve net bir yönlendirme yapılmadı; anlaşmalı hastane olmasına rağmen doğru ve zamanında yönlendirme sağlanmadı.
Şehirden ayrılmayın demesine rağmen bir aksilik olursa anlaşmalı özel hastaneye gidin demedi.. Doktor takibi çoğunlukla WhatsApp mesajlarıyla yürütüldü. İstanbul’da olunmasına rağmen doktorun ziyaret yapmadığını gördük. Bu kadar ciddi bir komplikasyon sonrası bu yaklaşım güven verici değildi.
Transfer süreci devam ettiği için yaşadığımız sorunlara rağmen doktora açık tepki veremedik. Çünkü tedavinin iptal edilmesinden ve sürecin yarım kalmasından çekindik. Hasta olarak sessiz kalmak zorunda kaldık.
Embriyo transferi yapıldı. Transfer sonrası beta-hCG başlangıçta iyi değerler verdi, ancak ilerleyen günlerde değerlerde düşüş ve düzensizlikler başladı. Bunun üzerine Dr. G.K. bizi çağırdı ve tüm ilaçların bırakılması gerektiğini söyledi. Aynı durumu başka bir doktora danıştığımızda ise ilaçların bırakılmaması gerektiği ve sürecin erken kesildiği yönünde görüş aldık. Bu çelişkili yönlendirme bizi ciddi şekilde tedirgin etti.
Kuruma bu soruyu sorduk fulya müdürü T.D konuyu incelemeye alıyorum dedi
Ertesi gün dönüşü Başhemşire yaptı ilacı doktorumuz BIRAKIN , Siz diğer doktoru dinlemek istiyorsunuz dinleyin dedi. Böyle değersiz hissettiriyor.
Kurum müdürü doktor beye iletemiyor bazı konuları ,çünkü DR.G.K Yönetim kurulunda,icra kurulu üyesi...
Yani devlete devleti şikayet ediyoruz....
Kuruma yazılı dilekce bilgi almak için başvurduk
Tıbbın doğası gereği görüş ayrılıkları olabilir diyor.
TÜP BEBEK gibi hem maddi hem manevi olarak çok ağır ve hassas bir süreçte bu kadar iletişim eksikliği, çelişkili yönlendirme ve geç müdahale kabul edilemez. Aynı süreci yaşayacak hastaların çok dikkatli olmasını öneririm.