- Katılım
- 28 Ocak 2026
- Mesajlar
- 117
- Emoji Skoru
- 77
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi Belmagultepe
- #1
Arkadaşlar merhaba. 2020 yılından beri anne olmak istediğim için tedavi görüyorum.
Miyom ameliyatı hidrosalpenks sebebiyle iki tüp alınması tüp bebek sürecimin başlaması kimyasal gebelik tüm testler ve son olarak adenomyoz gibi bir çok şey başıma geldi. Evet evet doğru duydunuz tek başıma tüm tanıları yaşadım çok şükür. Hala da sürecim devam ediyor. Benim gibi bir çok kadının olduğunu biliyorum. Sadece birbirimize sorular sormak yerine duygularımızıda paylaşalım istiyorum. İşte bu sebeple instagramda bir sayfa açtım. Birbirimize daha kolay ulaşalım arkadaşlık edelim diye. …. yazarak beni bulabilirsiniz. Hadi gelin takipleşelim ve birimize destek olalım
Tüm sorularınıza ve bazende hiçbirşey yapmadan sadece dinlemeye hazırım. Tabiki de mahremiyet gizlenerek. Bana katılmak ister misiniz..
Miyom ameliyatı hidrosalpenks sebebiyle iki tüp alınması tüp bebek sürecimin başlaması kimyasal gebelik tüm testler ve son olarak adenomyoz gibi bir çok şey başıma geldi. Evet evet doğru duydunuz tek başıma tüm tanıları yaşadım çok şükür. Hala da sürecim devam ediyor. Benim gibi bir çok kadının olduğunu biliyorum. Sadece birbirimize sorular sormak yerine duygularımızıda paylaşalım istiyorum. İşte bu sebeple instagramda bir sayfa açtım. Birbirimize daha kolay ulaşalım arkadaşlık edelim diye. …. yazarak beni bulabilirsiniz. Hadi gelin takipleşelim ve birimize destek olalım
Tüm sorularınıza ve bazende hiçbirşey yapmadan sadece dinlemeye hazırım. Tabiki de mahremiyet gizlenerek. Bana katılmak ister misiniz..
Son düzenleyen: Moderatör: