Merhabalar kızlar, yaklaşık 3 yıldır tüp bebek hastasıyım. Geçen sene 6 aylık bebeğimi kaybettim ve dondurulmuş embriyom ile Şubat 19 da transfer oldum. Bugün transferden sonra ki 8. günüm ve kan verdim sabah beta hcg değerim 16,64. Yarın ve pazartesi tekrar kan vericem artışa bakılacak. Sizce durumum nasıl başına böyle bi şey gelen var mı umuda ihtiyacım var sizce güzel artış olur mu.