• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Umuda İhtiyacım Var T+8. Gün Beta Değerim

jojumis

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Şubat 2014
Mesajlar
106
Emoji Skoru
110
Puanlar
303
Yaş
36
Yer
İzmir
Merhabalar kızlar, yaklaşık 3 yıldır tüp bebek hastasıyım. Geçen sene 6 aylık bebeğimi kaybettim ve dondurulmuş embriyom ile Şubat 19 da transfer oldum. Bugün transferden sonra ki 8. günüm ve kan verdim sabah beta hcg değerim 16,64. Yarın ve pazartesi tekrar kan vericem artışa bakılacak. Sizce durumum nasıl başına böyle bi şey gelen var mı umuda ihtiyacım var sizce güzel artış olur mu.
 
Umut olsun diye değil ama belli ki tutunmaya çalışan bir susam var içinde 😪❤️🫂 inşallah sımsıkı tutunur ve bırakmaz.
 
Merhabalar kızlar, yaklaşık 3 yıldır tüp bebek hastasıyım. Geçen sene 6 aylık bebeğimi kaybettim ve dondurulmuş embriyom ile Şubat 19 da transfer oldum. Bugün transferden sonra ki 8. günüm ve kan verdim sabah beta hcg değerim 16,64. Yarın ve pazartesi tekrar kan vericem artışa bakılacak. Sizce durumum nasıl başına böyle bi şey gelen var mı umuda ihtiyacım var sizce güzel artış olur mu.
Tekrar kan verdiniz mi sıkıca tutunsun inşaaallah🩷
 
Merhabalar kızlar, yaklaşık 3 yıldır tüp bebek hastasıyım. Geçen sene 6 aylık bebeğimi kaybettim ve dondurulmuş embriyom ile Şubat 19 da transfer oldum. Bugün transferden sonra ki 8. günüm ve kan verdim sabah beta hcg değerim 16,64. Yarın ve pazartesi tekrar kan vericem artışa bakılacak. Sizce durumum nasıl başına böyle bi şey gelen var mı umuda ihtiyacım var sizce güzel artış olur mu.
Selamlar bende 6. Gun 17 le ogrenmistim test gunune kadar bidaha kan tahlili yaptirmadim 12 . Gun 170 cikti bebegim yanimda uyuyor simdi
 
Merhabalar kızlar, yaklaşık 3 yıldır tüp bebek hastasıyım. Geçen sene 6 aylık bebeğimi kaybettim ve dondurulmuş embriyom ile Şubat 19 da transfer oldum. Bugün transferden sonra ki 8. günüm ve kan verdim sabah beta hcg değerim 16,64. Yarın ve pazartesi tekrar kan vericem artışa bakılacak. Sizce durumum nasıl başına böyle bi şey gelen var mı umuda ihtiyacım var sizce güzel artış olur mu.
Benimde dün 8 gündü dayanamayıp test verdim 0.1 çıktı hiç umudum kalmadı senin iyi çıkmış yükselmeye devam eder inşallah
 
merhabalar 28 şubatta 2 tane 5.gün embriyosu transferim oldu transferden sonraki beta değerlerim şöyleydi
7.gün:21
9.gün:47
11.gün:50
13.gün:116
yani şu 9-11 arası plato beni çok tedirgin etti tam kimyasal dedim yine iki katı artış oldu bu ne demek oluyor sizce doktorum da takip istedi de net bir şey demedi
 
merhabalar 28 şubatta 2 tane 5.gün embriyosu transferim oldu transferden sonraki beta değerlerim şöyleydi
7.gün:21
9.gün:47
11.gün:50
13.gün:116
yani şu 9-11 arası plato beni çok tedirgin etti tam kimyasal dedim yine iki katı artış oldu bu ne demek oluyor sizce doktorum da takip istedi de net bir şey demedi
son durum nedir inşallah iyi ilerliyodur
 
merhabalar 28 şubatta 2 tane 5.gün embriyosu transferim oldu transferden sonraki beta değerlerim şöyleydi
7.gün:21
9.gün:47
11.gün:50
13.gün:116
yani şu 9-11 arası plato beni çok tedirgin etti tam kimyasal dedim yine iki katı artış oldu bu ne demek oluyor sizce doktorum da takip istedi de net bir şey demedi
Bende sizden 2 gün sonra 5 gün taze embriyo transferi oldum benimde değerlerim düzensiz artış var bugün yine test vericem sizin son durumunuz ne oldu
 
Bende sizden 2 gün sonra 5 gün taze embriyo transferi oldum benimde değerlerim düzensiz artış var bugün yine test vericem sizin son durumunuz ne oldu
Benim ki kimyasal gebelikle sonuçlandı ama bu size umutsuzluk vermesin konuyu araştırırken bu şekilde olup sağlıklı ilerleyen kişilerde çoktu,umarım sağlıkla devam eder 🙏🏻
 
Benim ki kimyasal gebelikle sonuçlandı ama bu size umutsuzluk vermesin konuyu araştırırken bu şekilde olup sağlıklı ilerleyen kişilerde çoktu,umarım sağlıkla devam eder 🙏🏻
Umarım benim değerlerim de
10. Gün 138 bunu tedavi görmediğim hastanede yaptırdım
12. Gün 163 doktorum bunu baz alarak takibe başladı
14. Gün 202
18. Gün de 723 çıktı iki gün sonra yani bugün tekrar test vermemi istedi
 
Umarım benim değerlerim de
10. Gün 138 bunu tedavi görmediğim hastanede yaptırdım
12. Gün 163 doktorum bunu baz alarak takibe başladı
14. Gün 202
18. Gün de 723 çıktı iki gün sonra yani bugün tekrar test vermemi istedi
testiniz çıktı mı nedir sonucunuz
 
testiniz çıktı mı nedir sonucunuz
Evet 1464 çıktı keseyi gördük bugün. Haftaya çarşamba kalp atışı için gidicez. Resmen mücize yaşandı doktor değerim 202 iken kimyasal olabilir ilaçları bıraktırdır bende bıraktım ve tamamen kimyasala odaklamıştım . Değerim düşmüş mü diye gittiğimizde artığını görünce bile umutlanmamıştım bugün kesemizi gördük inşallah kalp atışını da duyarız🤲🏻
 
Back
X