- Katılım
- 31 Ekim 2023
- Mesajlar
- 21
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 16
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi kastamnida
- #1
merhaba arkadaşlar, sizler ile hikayemi paylaşacağım uzun bir yazı olacak lütfen beni arkadaşınız yada kardeşiniz görerek yorum yaparsanız memnun olurum.
Şu anda ikimizde 27 yaşındayız 8 yıldır toksik ayrıl barış olan bir ilişmiz var aslında içten içe hep hayırlı olmadığını biliyorum ama hep kendimi kandırmak üzerine ilerledim üniversite zamanlarında tanıştık ikimizde toyduk kendisi ile karakterimiz çok zıttır ben daha sorumluluk sahibi bir insanım ibadelerimi yapan biriyim fakat karşımdaki olgunlaşmamış, club, bar ve meyhane gibi ortamlara giren ağzı iyi laf yapan her konuda güzel yalanlar söyleyen manüpülatif bir erkek ben kendisine hem maddi hemde manevi olarak her zaman destek olıp yanında olan biriydim kendisi keyfine düşkün her zaman durumları kendi leyhinde kullanan biriydi benim olduğum zamanlar asla club, içki yada başka şeylere bulaşmazdı ilk yıllar saymıyorum çok sancılı süreçlerdi benden sonra başkalarını hayatına aldı sonra yalvardı ağladı affettim askerdeyken bile onunla bende akerlik yapmış durumdaydım askerden geldi borçları vardı kredi çektim yanlış anlaşılmasın ödedi kredisini borçlar için asker öncesi kalanlar demişti bana ilişkimiz güzel ilerliyordu bilmiyorum onca yalanını yakaladım onca sorunlarını gördüm yinede ona inanmayı çok istedim biz sözlendik sözden 1 ay sonra yalanlarını yakaladım para hakkında benden borç istedi iş yapacağım dedi bende verdim bir gün öğrendim ki intihara kalmışmış hastanedeymiş annesi aradı oraya gittim öğrendim ki yılalrdır kumar bağımlısıymış ve kimse bilmiyormuş tefecilere bulaşmış verdiğim parayı kumarda harcamış hastanede kaldı bnen o süreçte çok zor toparladım kendisi 1 hafta psikiyatride yattı 5 ay ilaç tedavisindeydi sonrasında tedavisi bitti velakin bu olaydan 4 ay sonra barıştık ve kızlar 8 yıldır bu yıl içinde çok sevildiğimi hissettim hediyeler evden alıp bırakmalar hep çok düşünüyordu beni kendisinin kumar borçları olmuştu 2 milyona yakın bu süreçte hep çok çalıştı borçlarını ödedi güvenimi kazanmaya çalıştı beni kaybetmekten korkuyordu borçlarını bitirip yeniden bir şeyler yapalım dedik borçları bitti 2 ayda eksiklerini aldı ama her zaman evlenelim beyaz eşya alalım her şeyi halledelim diyen biriydi son 2 ayda hep kavga ettik ben biraz ağır konuşuyordum o hep konuşmak gelmek istedi halledelim dedi ben istwmiyordum sonrasında bana hakaretşer ediyordu tehtitler ama sonrasında özürler biz bitirdik ilişkiyi 2 hafta sonra aradım hayatına başkasını aldığını bir kişi değil birden fazla kişiyi alacağını söyledi yatak döşek bile olsa onu affetmemem gerektiğini beni istemediğini aon 1 yıldır çok çabaladığını ama artık evlensek bile boşanırız sende hayatına bak dedi çok zor laflardı kızlar kendime gelemedim hayatına birini almasına mı o ağır laflarına mı üzülsem bilemedim şu anda hayatına bakıyor başkasıda var hayatında benim için ilk ve son sevdiğim hepte seveceğim ama biz olmayacağız demiş başkası ile görsem hastanelik olsam genede yazmayacağım demiş ben hep sandım ki o başkası ile olamaz beni çok seviyor sıkıntıdan hasta oldum yemek yiyemez hale geldim hep çok ağladım biliyorum asla hiçbir şeyimi haketmiyor ama ne yapmam gerek nasıl atlatacağım hep onu ve sevgilisini düşünüyorum çok zoruma gidiyor kabullenemiyorum
Şu anda ikimizde 27 yaşındayız 8 yıldır toksik ayrıl barış olan bir ilişmiz var aslında içten içe hep hayırlı olmadığını biliyorum ama hep kendimi kandırmak üzerine ilerledim üniversite zamanlarında tanıştık ikimizde toyduk kendisi ile karakterimiz çok zıttır ben daha sorumluluk sahibi bir insanım ibadelerimi yapan biriyim fakat karşımdaki olgunlaşmamış, club, bar ve meyhane gibi ortamlara giren ağzı iyi laf yapan her konuda güzel yalanlar söyleyen manüpülatif bir erkek ben kendisine hem maddi hemde manevi olarak her zaman destek olıp yanında olan biriydim kendisi keyfine düşkün her zaman durumları kendi leyhinde kullanan biriydi benim olduğum zamanlar asla club, içki yada başka şeylere bulaşmazdı ilk yıllar saymıyorum çok sancılı süreçlerdi benden sonra başkalarını hayatına aldı sonra yalvardı ağladı affettim askerdeyken bile onunla bende akerlik yapmış durumdaydım askerden geldi borçları vardı kredi çektim yanlış anlaşılmasın ödedi kredisini borçlar için asker öncesi kalanlar demişti bana ilişkimiz güzel ilerliyordu bilmiyorum onca yalanını yakaladım onca sorunlarını gördüm yinede ona inanmayı çok istedim biz sözlendik sözden 1 ay sonra yalanlarını yakaladım para hakkında benden borç istedi iş yapacağım dedi bende verdim bir gün öğrendim ki intihara kalmışmış hastanedeymiş annesi aradı oraya gittim öğrendim ki yılalrdır kumar bağımlısıymış ve kimse bilmiyormuş tefecilere bulaşmış verdiğim parayı kumarda harcamış hastanede kaldı bnen o süreçte çok zor toparladım kendisi 1 hafta psikiyatride yattı 5 ay ilaç tedavisindeydi sonrasında tedavisi bitti velakin bu olaydan 4 ay sonra barıştık ve kızlar 8 yıldır bu yıl içinde çok sevildiğimi hissettim hediyeler evden alıp bırakmalar hep çok düşünüyordu beni kendisinin kumar borçları olmuştu 2 milyona yakın bu süreçte hep çok çalıştı borçlarını ödedi güvenimi kazanmaya çalıştı beni kaybetmekten korkuyordu borçlarını bitirip yeniden bir şeyler yapalım dedik borçları bitti 2 ayda eksiklerini aldı ama her zaman evlenelim beyaz eşya alalım her şeyi halledelim diyen biriydi son 2 ayda hep kavga ettik ben biraz ağır konuşuyordum o hep konuşmak gelmek istedi halledelim dedi ben istwmiyordum sonrasında bana hakaretşer ediyordu tehtitler ama sonrasında özürler biz bitirdik ilişkiyi 2 hafta sonra aradım hayatına başkasını aldığını bir kişi değil birden fazla kişiyi alacağını söyledi yatak döşek bile olsa onu affetmemem gerektiğini beni istemediğini aon 1 yıldır çok çabaladığını ama artık evlensek bile boşanırız sende hayatına bak dedi çok zor laflardı kızlar kendime gelemedim hayatına birini almasına mı o ağır laflarına mı üzülsem bilemedim şu anda hayatına bakıyor başkasıda var hayatında benim için ilk ve son sevdiğim hepte seveceğim ama biz olmayacağız demiş başkası ile görsem hastanelik olsam genede yazmayacağım demiş ben hep sandım ki o başkası ile olamaz beni çok seviyor sıkıntıdan hasta oldum yemek yiyemez hale geldim hep çok ağladım biliyorum asla hiçbir şeyimi haketmiyor ama ne yapmam gerek nasıl atlatacağım hep onu ve sevgilisini düşünüyorum çok zoruma gidiyor kabullenemiyorum