- Katılım
- 28 Ocak 2026
- Mesajlar
- 163
- Emoji Skoru
- 71
- Puanlar
- 13
- Konu Sahibi kartanesi122
- #1
Selam kızlar burda yeniyim. Artık ağlamaktan ve isyan etmekten son çareyi burda buldum derdimi anlatabileceğim burası var sadece yoksa kafayı yemek üzereyim. 3 aylık evliyim. bir türlü birlikte olamadık. Her denemeye kalktığımızda istemsiz itiyordum titriyordum. Birde şöyle bir durum var öpüşme anında vajinama temas dokunma olmadan bile vajinama çok tuhaf bir ağrı giriyor. Kasılıyorum demekki dedim. Ama istiyorum arzuluyorum ıslanma anında oluyor bu ağrı. Artık dayanamadım hastaneye gidelim dedim. Gittik kadın doğuma doktor sadece aç bacağını diyip gözle baktı. Ne bir dokunma oldu ne başka birşey. Normal dedi. İçeriye bakmadan nasıl anladı normal oldugunu dedim kendi kendime. Sonrasında enfeksiyon için tahlil verdi . Enfeksiyondan dolayı yanma oluyor olabilir dedi. İlaçlarımı kullandım bitirdim herhangi bi sorunum yok aynı. Zaten ben enfeksiyon içinde gitmemiştim. Bana neden kasıyorsun kasma falan diyor lafta kolay tabi. İstemsiz oluyor zaten dedim işte terapiste git dedi. Terapistler çok pahalı araştırdım ettim. Bu süre zarfında bu forumda olan herşeyi denedim. Kremlermi uyuşturucular mı dersiniz herşeyi denedim. Dilatör aldım kendime en küçüğünü koydum vajinamdan tık atıyor. Hafif geriye ittiğimde batma hissi oluyor .onuda bıraktım ilerleme kaydetmeyince. Çok yoruldum çünkü Sonrasında bir terapist buldum seansı 4000 tl dedi. eşim git dedi tabi bana uygun geldi başkası 10.000 diyordu. Meğerse bu seanslar haftadan haftayaymış. Haberim yoktu ilk seansa gittim vajina anatomisi getirdi parmağımı soktum o makete bak bu şekilde içi dedi esnek dedi. Çok güzel konuştu etti. Ödev verdi 2. Seansa kadar 3 kez ayna karşısında boşalıp vajinamı açıp bakacaktım. Parmak egzersizi verdi. Biraz cesaretlendim. 2. Seansa haftaya eşinle gel deyince ben şok tabi eşim istemeyecekti biliyordum maddi olarak sürekli söyleniyor. Eve gittim eşime dedim seanslar haftalık mış. Gün verdi sende geleceksin dedim yok gitme dedi yalan uydur dedi. Evde kendin dene dedi. Artık ağlıyorum ben 2 gün önce ağlaya ağlaya o ödevi yaptım ayna karşısında vajinamı ayırdım oksadım ıkındım ve o girişi göremezken ilkkez vajina içindeki deliği gördüm ıkınınca açıldı. Çok mutlu oldum. Eşime söyledim hemen o da deneyelim dedi . Dün akşam denedik parmağını hafif soktu ama bir süre sonra o yanma hissi oldu içimde parmak sokunca geri ittim. sonuç yine hüsran penis girmiyor . Ön sevismeyi uzun tut diyorum iniyor benimki hevesim kaçıyor diyor 1 saattir deniyoruz olmuyor dedi . Azarladı beni ağladım . Acıyacak katlanacaksın eskiler nasıl yapıyordu dedi. Eskiden böyle şeylermi var dedi. Seansa izin vermiyorsun dedim. Maddi gücüm yok ona verecek param yok dedi. Anlamıyor beni. Artık ben kafayı yemek üzereyim dün çok ağladım boşanmayı bile düsündüm nolur yardım edin