• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Vajinismus için yardım istiyorum

kartanesi122

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ocak 2026
Mesajlar
163
Emoji Skoru
71
Puanlar
13
Selam kızlar burda yeniyim. Artık ağlamaktan ve isyan etmekten son çareyi burda buldum derdimi anlatabileceğim burası var sadece yoksa kafayı yemek üzereyim. 3 aylık evliyim. bir türlü birlikte olamadık. Her denemeye kalktığımızda istemsiz itiyordum titriyordum. Birde şöyle bir durum var öpüşme anında vajinama temas dokunma olmadan bile vajinama çok tuhaf bir ağrı giriyor. Kasılıyorum demekki dedim. Ama istiyorum arzuluyorum ıslanma anında oluyor bu ağrı. Artık dayanamadım hastaneye gidelim dedim. Gittik kadın doğuma doktor sadece aç bacağını diyip gözle baktı. Ne bir dokunma oldu ne başka birşey. Normal dedi. İçeriye bakmadan nasıl anladı normal oldugunu dedim kendi kendime. Sonrasında enfeksiyon için tahlil verdi . Enfeksiyondan dolayı yanma oluyor olabilir dedi. İlaçlarımı kullandım bitirdim herhangi bi sorunum yok aynı. Zaten ben enfeksiyon içinde gitmemiştim. Bana neden kasıyorsun kasma falan diyor lafta kolay tabi. İstemsiz oluyor zaten dedim işte terapiste git dedi. Terapistler çok pahalı araştırdım ettim. Bu süre zarfında bu forumda olan herşeyi denedim. Kremlermi uyuşturucular mı dersiniz herşeyi denedim. Dilatör aldım kendime en küçüğünü koydum vajinamdan tık atıyor. Hafif geriye ittiğimde batma hissi oluyor .onuda bıraktım ilerleme kaydetmeyince. Çok yoruldum çünkü Sonrasında bir terapist buldum seansı 4000 tl dedi. eşim git dedi tabi bana uygun geldi başkası 10.000 diyordu. Meğerse bu seanslar haftadan haftayaymış. Haberim yoktu ilk seansa gittim vajina anatomisi getirdi parmağımı soktum o makete bak bu şekilde içi dedi esnek dedi. Çok güzel konuştu etti. Ödev verdi 2. Seansa kadar 3 kez ayna karşısında boşalıp vajinamı açıp bakacaktım. Parmak egzersizi verdi. Biraz cesaretlendim. 2. Seansa haftaya eşinle gel deyince ben şok tabi eşim istemeyecekti biliyordum maddi olarak sürekli söyleniyor. Eve gittim eşime dedim seanslar haftalık mış. Gün verdi sende geleceksin dedim yok gitme dedi yalan uydur dedi. Evde kendin dene dedi. Artık ağlıyorum ben 2 gün önce ağlaya ağlaya o ödevi yaptım ayna karşısında vajinamı ayırdım oksadım ıkındım ve o girişi göremezken ilkkez vajina içindeki deliği gördüm ıkınınca açıldı. Çok mutlu oldum. Eşime söyledim hemen o da deneyelim dedi . Dün akşam denedik parmağını hafif soktu ama bir süre sonra o yanma hissi oldu içimde parmak sokunca geri ittim. sonuç yine hüsran penis girmiyor . Ön sevismeyi uzun tut diyorum iniyor benimki hevesim kaçıyor diyor 1 saattir deniyoruz olmuyor dedi . Azarladı beni ağladım . Acıyacak katlanacaksın eskiler nasıl yapıyordu dedi. Eskiden böyle şeylermi var dedi. Seansa izin vermiyorsun dedim. Maddi gücüm yok ona verecek param yok dedi. Anlamıyor beni. Artık ben kafayı yemek üzereyim dün çok ağladım boşanmayı bile düsündüm nolur yardım edin
 
Selam kızlar burda yeniyim. Artık ağlamaktan ve isyan etmekten son çareyi burda buldum derdimi anlatabileceğim burası var sadece yoksa kafayı yemek üzereyim. 3 aylık evliyim. bir türlü birlikte olamadık. Her denemeye kalktığımızda istemsiz itiyordum titriyordum. Birde şöyle bir durum var öpüşme anında vajinama temas dokunma olmadan bile vajinama çok tuhaf bir ağrı giriyor. Kasılıyorum demekki dedim. Ama istiyorum arzuluyorum ıslanma anında oluyor bu ağrı. Artık dayanamadım hastaneye gidelim dedim. Gittik kadın doğuma doktor sadece aç bacağını diyip gözle baktı. Ne bir dokunma oldu ne başka birşey. Normal dedi. İçeriye bakmadan nasıl anladı normal oldugunu dedim kendi kendime. Sonrasında enfeksiyon için tahlil verdi . Enfeksiyondan dolayı yanma oluyor olabilir dedi. İlaçlarımı kullandım bitirdim herhangi bi sorunum yok aynı. Zaten ben enfeksiyon içinde gitmemiştim. Bana neden kasıyorsun kasma falan diyor lafta kolay tabi. İstemsiz oluyor zaten dedim işte terapiste git dedi. Terapistler çok pahalı araştırdım ettim. Bu süre zarfında bu forumda olan herşeyi denedim. Kremlermi uyuşturucular mı dersiniz herşeyi denedim. Dilatör aldım kendime en küçüğünü koydum vajinamdan tık atıyor. Hafif geriye ittiğimde batma hissi oluyor .onuda bıraktım ilerleme kaydetmeyince. Çok yoruldum çünkü Sonrasında bir terapist buldum seansı 4000 tl dedi. eşim git dedi tabi bana uygun geldi başkası 10.000 diyordu. Meğerse bu seanslar haftadan haftayaymış. Haberim yoktu ilk seansa gittim vajina anatomisi getirdi parmağımı soktum o makete bak bu şekilde içi dedi esnek dedi. Çok güzel konuştu etti. Ödev verdi 2. Seansa kadar 3 kez ayna karşısında boşalıp vajinamı açıp bakacaktım. Parmak egzersizi verdi. Biraz cesaretlendim. 2. Seansa haftaya eşinle gel deyince ben şok tabi eşim istemeyecekti biliyordum maddi olarak sürekli söyleniyor. Eve gittim eşime dedim seanslar haftalık mış. Gün verdi sende geleceksin dedim yok gitme dedi yalan uydur dedi. Evde kendin dene dedi. Artık ağlıyorum ben 2 gün önce ağlaya ağlaya o ödevi yaptım ayna karşısında vajinamı ayırdım oksadım ıkındım ve o girişi göremezken ilkkez vajina içindeki deliği gördüm ıkınınca açıldı. Çok mutlu oldum. Eşime söyledim hemen o da deneyelim dedi . Dün akşam denedik parmağını hafif soktu ama bir süre sonra o yanma hissi oldu içimde parmak sokunca geri ittim. sonuç yine hüsran penis girmiyor . Ön sevismeyi uzun tut diyorum iniyor benimki hevesim kaçıyor diyor 1 saattir deniyoruz olmuyor dedi . Azarladı beni ağladım . Acıyacak katlanacaksın eskiler nasıl yapıyordu dedi. Eskiden böyle şeylermi var dedi. Seansa izin vermiyorsun dedim. Maddi gücüm yok ona verecek param yok dedi. Anlamıyor beni. Artık ben kafayı yemek üzereyim dün çok ağladım boşanmayı bile düsündüm nolur yardım edin
 
Kardeşim devlet hastanesinde bir psikoloğa gitsen konuşsan en azından maddi olarak fiyat sorunu olmaz ,inan zor bir durum bende vajinsmusm ,mücadele ediyorum, motivasyonunu şu olsun dünyanın sonu değil birgün geçecek
 
Böyle pinti ve anlayışsız adamları nereden buluyorsunuz? Yeni evlisiniz, bir altınınızı çıkarın gözden, devam edin seanslara. Kendi kendinize yenebilirsiniz, burada çok örneği var. Ama kendi kendine yenmeyi bekleyip 7 senedir ilişkiye giremeyen de var.
 
Selam kızlar burda yeniyim. Artık ağlamaktan ve isyan etmekten son çareyi burda buldum derdimi anlatabileceğim burası var sadece yoksa kafayı yemek üzereyim. 3 aylık evliyim. bir türlü birlikte olamadık. Her denemeye kalktığımızda istemsiz itiyordum titriyordum. Birde şöyle bir durum var öpüşme anında vajinama temas dokunma olmadan bile vajinama çok tuhaf bir ağrı giriyor. Kasılıyorum demekki dedim. Ama istiyorum arzuluyorum ıslanma anında oluyor bu ağrı. Artık dayanamadım hastaneye gidelim dedim. Gittik kadın doğuma doktor sadece aç bacağını diyip gözle baktı. Ne bir dokunma oldu ne başka birşey. Normal dedi. İçeriye bakmadan nasıl anladı normal oldugunu dedim kendi kendime. Sonrasında enfeksiyon için tahlil verdi . Enfeksiyondan dolayı yanma oluyor olabilir dedi. İlaçlarımı kullandım bitirdim herhangi bi sorunum yok aynı. Zaten ben enfeksiyon içinde gitmemiştim. Bana neden kasıyorsun kasma falan diyor lafta kolay tabi. İstemsiz oluyor zaten dedim işte terapiste git dedi. Terapistler çok pahalı araştırdım ettim. Bu süre zarfında bu forumda olan herşeyi denedim. Kremlermi uyuşturucular mı dersiniz herşeyi denedim. Dilatör aldım kendime en küçüğünü koydum vajinamdan tık atıyor. Hafif geriye ittiğimde batma hissi oluyor .onuda bıraktım ilerleme kaydetmeyince. Çok yoruldum çünkü Sonrasında bir terapist buldum seansı 4000 tl dedi. eşim git dedi tabi bana uygun geldi başkası 10.000 diyordu. Meğerse bu seanslar haftadan haftayaymış. Haberim yoktu ilk seansa gittim vajina anatomisi getirdi parmağımı soktum o makete bak bu şekilde içi dedi esnek dedi. Çok güzel konuştu etti. Ödev verdi 2. Seansa kadar 3 kez ayna karşısında boşalıp vajinamı açıp bakacaktım. Parmak egzersizi verdi. Biraz cesaretlendim. 2. Seansa haftaya eşinle gel deyince ben şok tabi eşim istemeyecekti biliyordum maddi olarak sürekli söyleniyor. Eve gittim eşime dedim seanslar haftalık mış. Gün verdi sende geleceksin dedim yok gitme dedi yalan uydur dedi. Evde kendin dene dedi. Artık ağlıyorum ben 2 gün önce ağlaya ağlaya o ödevi yaptım ayna karşısında vajinamı ayırdım oksadım ıkındım ve o girişi göremezken ilkkez vajina içindeki deliği gördüm ıkınınca açıldı. Çok mutlu oldum. Eşime söyledim hemen o da deneyelim dedi . Dün akşam denedik parmağını hafif soktu ama bir süre sonra o yanma hissi oldu içimde parmak sokunca geri ittim. sonuç yine hüsran penis girmiyor . Ön sevismeyi uzun tut diyorum iniyor benimki hevesim kaçıyor diyor 1 saattir deniyoruz olmuyor dedi . Azarladı beni ağladım . Acıyacak katlanacaksın eskiler nasıl yapıyordu dedi. Eskiden böyle şeylermi var dedi. Seansa izin vermiyorsun dedim. Maddi gücüm yok ona verecek param yok dedi. Anlamıyor beni. Artık ben kafayı yemek üzereyim dün çok ağladım boşanmayı bile düsündüm nolur yardım edin
Hepsini okuyamadım ama eğer kullanıyorsanız alkol alın derim kafan güzelken gevşersin
 
Eş desteği olmadan gerçekten zor. Bu mesele sadece senin meselen değil eşinin de meselesi ilişkinizin de meselesi. Çözüme sadece seni itmesi doğru değil.
 
Böyle pinti ve anlayışsız adamları nereden buluyorsunuz? Yeni evlisiniz, bir altınınızı çıkarın gözden, devam edin seanslara. Kendi kendinize yenebilirsiniz, burada çok örneği var. Ama kendi kendine yenmeyi bekleyip 7 senedir ilişkiye giremeyen de var.
Yeni evliyiz onuda anlayabiliyorum dün dediki kredi çeker gönderirim artık napayım dedi bende ilk başta kendim biraz kademe ilerleyip duruma göre gideceğimi söyledim
 
Kardeşim devlet hastanesinde bir psikoloğa gitsen konuşsan en azından maddi olarak fiyat sorunu olmaz ,inan zor bir durum bende vajinsmusm ,mücadele ediyorum, motivasyonunu şu olsun dünyanın sonu değil birgün geçecek
Onu sordum ama hastanedeki doktorlar Vajinismus için olanlar paralı olduğunu söyledi. Yani vajinayı kontrol edebilen doktorlar olmalıymış.
 
Ben evde kendim yendim ama sen çok çabuk pes ediyorsun alevleniyorsun mesajından bunu hissettim. Dilatör kendini dışarı atıyor diyorsun, e normal zaten? Yansa da tutacaksın içinde bekleteceksin sakinleyip kasılıp ittirmeyi bırakana kadar kegel egzersizi ile içeride tutacaksın. Ama ben hiçbir şekilde yapamıyorum diyorsan uzman desteği şart, eve aldığın bir mobilya takımından daha değerli evlilikte cinsellik. Bunun için gerekli bütçeyi ayırıp alanında uzman bir doktorla halletmenizi öneririm.
 
Selam kızlar burda yeniyim. Artık ağlamaktan ve isyan etmekten son çareyi burda buldum derdimi anlatabileceğim burası var sadece yoksa kafayı yemek üzereyim. 3 aylık evliyim. bir türlü birlikte olamadık. Her denemeye kalktığımızda istemsiz itiyordum titriyordum. Birde şöyle bir durum var öpüşme anında vajinama temas dokunma olmadan bile vajinama çok tuhaf bir ağrı giriyor. Kasılıyorum demekki dedim. Ama istiyorum arzuluyorum ıslanma anında oluyor bu ağrı. Artık dayanamadım hastaneye gidelim dedim. Gittik kadın doğuma doktor sadece aç bacağını diyip gözle baktı. Ne bir dokunma oldu ne başka birşey. Normal dedi. İçeriye bakmadan nasıl anladı normal oldugunu dedim kendi kendime. Sonrasında enfeksiyon için tahlil verdi . Enfeksiyondan dolayı yanma oluyor olabilir dedi. İlaçlarımı kullandım bitirdim herhangi bi sorunum yok aynı. Zaten ben enfeksiyon içinde gitmemiştim. Bana neden kasıyorsun kasma falan diyor lafta kolay tabi. İstemsiz oluyor zaten dedim işte terapiste git dedi. Terapistler çok pahalı araştırdım ettim. Bu süre zarfında bu forumda olan herşeyi denedim. Kremlermi uyuşturucular mı dersiniz herşeyi denedim. Dilatör aldım kendime en küçüğünü koydum vajinamdan tık atıyor. Hafif geriye ittiğimde batma hissi oluyor .onuda bıraktım ilerleme kaydetmeyince. Çok yoruldum çünkü Sonrasında bir terapist buldum seansı 4000 tl dedi. eşim git dedi tabi bana uygun geldi başkası 10.000 diyordu. Meğerse bu seanslar haftadan haftayaymış. Haberim yoktu ilk seansa gittim vajina anatomisi getirdi parmağımı soktum o makete bak bu şekilde içi dedi esnek dedi. Çok güzel konuştu etti. Ödev verdi 2. Seansa kadar 3 kez ayna karşısında boşalıp vajinamı açıp bakacaktım. Parmak egzersizi verdi. Biraz cesaretlendim. 2. Seansa haftaya eşinle gel deyince ben şok tabi eşim istemeyecekti biliyordum maddi olarak sürekli söyleniyor. Eve gittim eşime dedim seanslar haftalık mış. Gün verdi sende geleceksin dedim yok gitme dedi yalan uydur dedi. Evde kendin dene dedi. Artık ağlıyorum ben 2 gün önce ağlaya ağlaya o ödevi yaptım ayna karşısında vajinamı ayırdım oksadım ıkındım ve o girişi göremezken ilkkez vajina içindeki deliği gördüm ıkınınca açıldı. Çok mutlu oldum. Eşime söyledim hemen o da deneyelim dedi . Dün akşam denedik parmağını hafif soktu ama bir süre sonra o yanma hissi oldu içimde parmak sokunca geri ittim. sonuç yine hüsran penis girmiyor . Ön sevismeyi uzun tut diyorum iniyor benimki hevesim kaçıyor diyor 1 saattir deniyoruz olmuyor dedi . Azarladı beni ağladım . Acıyacak katlanacaksın eskiler nasıl yapıyordu dedi. Eskiden böyle şeylermi var dedi. Seansa izin vermiyorsun dedim. Maddi gücüm yok ona verecek param yok dedi. Anlamıyor beni. Artık ben kafayı yemek üzereyim dün çok ağladım boşanmayı bile düsündüm nolur yardım edin
2 ay boyunca vajinumusla uğraşmış biri olarak ve senin yaşadığın sürecin en ağırlarını yaşamış biri olarak diyeceğim tek şey ve tek kurtuluş dilatör seti. Pes etmeden en küçük boydan başla ve 4. Boyuna kadar hepsini al içine ve içinde beklet ileri geri yap. Zaten girdiğini görünce ve acımadığını görünce eşinle çok rahat yapacaksın. Dilatör sokmak penisten daha zor. Çünkü penis sıcak esnek ve yumuşak et doku. Ama dilator esnek değil sert emin ol daha zor giriyor. Terapi vs değil tek çözüm dilatör seti. 2 ayda sayısız deneme yaptık aynı senin gibi kaçtım ağladım yapamadım ileri derece vajinumustum muayene dahi izin vermiyordum. Dilator parmak vs asla yapamam diyordum. Zaten parmağı ve dilatörü yapabilsem eşiminkini alirim diyordum. 2 ay boyunca baktım olmuyor mecburen yapacam dilatörü dedim. Ve sipariş verdim. Aynı gün de 4 boyuda aldım içime şok oldum giriyormuş oluyormuş dedim. Hafif batma hissi oluyor tabi. Vajinumusmusu yenmiş kadar mutlu oldum o gün mutluluktan ağladım. Sonra 1 hafta boyunca en büyük boyu her gün pes etmeden soktum içime. İçimde beklettim ileri geri yaptım. Sonra bi gün cesaret geldi en büyük boyu soktum içimde 10 dakika beklettim Sonra eşimin yanına gittim onla denemedim hemen girdi. Hatta girdiğini anlamadim o derece.
 
2 ay boyunca vajinumusla uğraşmış biri olarak ve senin yaşadığın sürecin en ağırlarını yaşamış biri olarak diyeceğim tek şey ve tek kurtuluş dilatör seti. Pes etmeden en küçük boydan başla ve 4. Boyuna kadar hepsini al içine ve içinde beklet ileri geri yap. Zaten girdiğini görünce ve acımadığını görünce eşinle çok rahat yapacaksın. Dilatör sokmak penisten daha zor. Çünkü penis sıcak esnek ve yumuşak et doku. Ama dilator esnek değil sert emin ol daha zor giriyor. Terapi vs değil tek çözüm dilatör seti. 2 ayda sayısız deneme yaptık aynı senin gibi kaçtım ağladım yapamadım ileri derece vajinumustum muayene dahi izin vermiyordum. Dilator parmak vs asla yapamam diyordum. Zaten parmağı ve dilatörü yapabilsem eşiminkini alirim diyordum. 2 ay boyunca baktım olmuyor mecburen yapacam dilatörü dedim. Ve sipariş verdim. Aynı gün de 4 boyuda aldım içime şok oldum giriyormuş oluyormuş dedim. Hafif batma hissi oluyor tabi. Vajinumusmusu yenmiş kadar mutlu oldum o gün mutluluktan ağladım. Sonra 1 hafta boyunca en büyük boyu her gün pes etmeden soktum içime. İçimde beklettim ileri geri yaptım. Sonra bi gün cesaret geldi en büyük boyu soktum içimde 10 dakika beklettim Sonra eşimin yanına gittim onla denemedim hemen girdi. Hatta girdiğini anlamadim o derece.
Sonrasında eşinle mi oldun. Uyuşturucu krem bebek yağı vs kullandın mı peki. Ben ıkınınca arkadaki deliğin açıldığını görünce o kısma ittirdim dilatörün en küçüğünü. ileri geri yaptım ama tam sokmadım kanama vs olur diye korktum. Eşimde oluyorsa olsun zaten yapamadık dedi. Önemli değil dedi. İşte dün ilk küçüğünü soktum ama tamamını değil bugün 2. Yi sokmayı deneyeceğim
 
Sonrasında eşinle mi oldun. Uyuşturucu krem bebek yağı vs kullandın mı peki. Ben ıkınınca arkadaki deliğin açıldığını görünce o kısma ittirdim dilatörün en küçüğünü. ileri geri yaptım ama tam sokmadım kanama vs olur diye korktum. Eşimde oluyorsa olsun zaten yapamadık dedi. Önemli değil dedi. İşte dün ilk küçüğünü soktum ama tamamını değil bugün 2. Yi sokmayı deneyeceğim
O deliği aramana gerek yok direk dilatörü itince o yönünü bulup giriyor zaten. Gözlerini kapat o sırada güzel şeyler düşün. Acıyor ama bu acıya dayanabiliyorum dayanamayacak bir acı değil de kendine sürekli. Ben dilatörleri bu şekilde soktum. Sokarken iteklerken yüksek sesle dayanabiliyorum dayanamayacak bir acı değil dedim beyin buna inanıyor. Gerçekten de dayanamayacak bir acı olmadığını görüyorsun. Ağda ve lazer daha çok acıyor. Ben kayganlaştirici ve dalinin vazelinini kullandım
 
Onu sordum ama hastanedeki doktorlar Vajinismus için olanlar paralı olduğunu söyledi. Yani vajinayı kontrol edebilen doktorlar olmalıymış.
Hayır kardeşim inan bunu ücretsiz yapanda var ,randevu al git ,psikiyatri konuşur senle seni yatistirir gerginligini alir cesaret gelir ,sıkma canını olan mutlaka olacaktır sen elinden geleni yap ,bu dünya bile faniyken senin bu derdin de fani sıkma canını
 
O deliği aramana gerek yok direk dilatörü itince o yönünü bulup giriyor zaten. Gözlerini kapat o sırada güzel şeyler düşün. Acıyor ama bu acıya dayanabiliyorum dayanamayacak bir acı değil de kendine sürekli. Ben dilatörleri bu şekilde soktum. Sokarken iteklerken yüksek sesle dayanabiliyorum dayanamayacak bir acı değil dedim beyin buna inanıyor. Gerçekten de dayanamayacak bir acı olmadığını görüyorsun. Ağda ve lazer daha çok acıyor. Ben kayganlaştirici ve dalinin vazelinini kullandım
Teşekkür ederim 🙏 sesli motive edeceğim kendimi ben ayırıp arıyorum :) birde öyle deniyim :)
 
Hayır kardeşim inan bunu ücretsiz yapanda var ,randevu al git ,psikiyatri konuşur senle seni yatistirir gerginligini alir cesaret gelir ,sıkma canını olan mutlaka olacaktır sen elinden geleni yap ,bu dünya bile faniyken senin bu derdin de fani sıkma canını
Hafta içi çalıştığım için haftasonuna varmıdır acaba 😔 seans seans gitsem iş yerinden zor izin alırım. Hastalık olursa. Yinede bir sorayım. Allah razı olsun teşekkür ederim
 
Devlette haftasonu sanmıyorum kardeşim, hafta içi izin al ,burda önceliğin iş mi yoksa bu vajinismus mu bunun önceliği önemli, erteleme inan bnde mücadele ediyorum bu hastalıkla
 
Devlette haftasonu sanmıyorum kardeşim, hafta içi izin al ,burda önceliğin iş mi yoksa bu vajinismus mu bunun önceliği önemli, erteleme inan bnde mücadele ediyorum bu hastalıkla
Çalışmak zorundayım maddi sıkıntılardan ve bunlar izin konusunda çok sıkıntılı umarım yapabilirim :(
 
Selam kızlar burda yeniyim. Artık ağlamaktan ve isyan etmekten son çareyi burda buldum derdimi anlatabileceğim burası var sadece yoksa kafayı yemek üzereyim. 3 aylık evliyim. bir türlü birlikte olamadık. Her denemeye kalktığımızda istemsiz itiyordum titriyordum. Birde şöyle bir durum var öpüşme anında vajinama temas dokunma olmadan bile vajinama çok tuhaf bir ağrı giriyor. Kasılıyorum demekki dedim. Ama istiyorum arzuluyorum ıslanma anında oluyor bu ağrı. Artık dayanamadım hastaneye gidelim dedim. Gittik kadın doğuma doktor sadece aç bacağını diyip gözle baktı. Ne bir dokunma oldu ne başka birşey. Normal dedi. İçeriye bakmadan nasıl anladı normal oldugunu dedim kendi kendime. Sonrasında enfeksiyon için tahlil verdi . Enfeksiyondan dolayı yanma oluyor olabilir dedi. İlaçlarımı kullandım bitirdim herhangi bi sorunum yok aynı. Zaten ben enfeksiyon içinde gitmemiştim. Bana neden kasıyorsun kasma falan diyor lafta kolay tabi. İstemsiz oluyor zaten dedim işte terapiste git dedi. Terapistler çok pahalı araştırdım ettim. Bu süre zarfında bu forumda olan herşeyi denedim. Kremlermi uyuşturucular mı dersiniz herşeyi denedim. Dilatör aldım kendime en küçüğünü koydum vajinamdan tık atıyor. Hafif geriye ittiğimde batma hissi oluyor .onuda bıraktım ilerleme kaydetmeyince. Çok yoruldum çünkü Sonrasında bir terapist buldum seansı 4000 tl dedi. eşim git dedi tabi bana uygun geldi başkası 10.000 diyordu. Meğerse bu seanslar haftadan haftayaymış. Haberim yoktu ilk seansa gittim vajina anatomisi getirdi parmağımı soktum o makete bak bu şekilde içi dedi esnek dedi. Çok güzel konuştu etti. Ödev verdi 2. Seansa kadar 3 kez ayna karşısında boşalıp vajinamı açıp bakacaktım. Parmak egzersizi verdi. Biraz cesaretlendim. 2. Seansa haftaya eşinle gel deyince ben şok tabi eşim istemeyecekti biliyordum maddi olarak sürekli söyleniyor. Eve gittim eşime dedim seanslar haftalık mış. Gün verdi sende geleceksin dedim yok gitme dedi yalan uydur dedi. Evde kendin dene dedi. Artık ağlıyorum ben 2 gün önce ağlaya ağlaya o ödevi yaptım ayna karşısında vajinamı ayırdım oksadım ıkındım ve o girişi göremezken ilkkez vajina içindeki deliği gördüm ıkınınca açıldı. Çok mutlu oldum. Eşime söyledim hemen o da deneyelim dedi . Dün akşam denedik parmağını hafif soktu ama bir süre sonra o yanma hissi oldu içimde parmak sokunca geri ittim. sonuç yine hüsran penis girmiyor . Ön sevismeyi uzun tut diyorum iniyor benimki hevesim kaçıyor diyor 1 saattir deniyoruz olmuyor dedi . Azarladı beni ağladım . Acıyacak katlanacaksın eskiler nasıl yapıyordu dedi. Eskiden böyle şeylermi var dedi. Seansa izin vermiyorsun dedim. Maddi gücüm yok ona verecek param yok dedi. Anlamıyor beni. Artık ben kafayı yemek üzereyim dün çok ağladım boşanmayı bile düsündüm nolur yardım edin
Boşanacaksan bu adamdan davar olduğu için boşan zaten nerden buluyosunuz bunları da koca diye evleniyosunuz yazık günah. Çalışıyomuşsun da paran var, sat kolundan bir bileziğini git. Çabalamayan, böyle davranan adam için bir şey yapılmaz ama. Kan kovalıyosun hala bir yandan ya
Çalış zaten sakın evlendin diye işi bırakmaya kalkma, yarın öbür gün ortada kalırsın.
 
Back
X