• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Varikosel ameliyatı olumsuz sonuç

ecmel06

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Temmuz 2024
Mesajlar
575
Emoji Skoru
154
Puanlar
23
Yaş
35
Kızlar eşim altı ay önce ameliyat oldu ikinci derece varikosel genetik temiz ve çok sağlıklı yaşıyor ama ileri hareket 0 olunca ameliyat olsun dedik üç ay sonrasında test vermiş bana söylememiş sayı beş milyon hareket 0 morfoloji 40 morfoloji hep iyi ama altıncı ay dün de baktırdık ileri hareket 0 sayı 3 milyon hareket hep 0 çok üzüldük ne yapacağız biz anlamadım eşimin beş erkek kardeşi çoluk çocuklu ameliyat neden işe yaramadı acaba arkadaşının 100 milyon olmuş benzer bir durum yaşayan çözüm bulan varsa yazabilir mi? Yas 35 amh düşük benim bir de maalesef zaman faktörü de var
 
Kızlar eşim altı ay önce ameliyat oldu ikinci derece varikosel genetik temiz ve çok sağlıklı yaşıyor ama ileri hareket 0 olunca ameliyat olsun dedik üç ay sonrasında test vermiş bana söylememiş sayı beş milyon hareket 0 morfoloji 40 morfoloji hep iyi ama altıncı ay dün de baktırdık ileri hareket 0 sayı 3 milyon hareket hep 0 çok üzüldük ne yapacağız biz anlamadım eşimin beş erkek kardeşi çoluk çocuklu ameliyat neden işe yaramadı acaba arkadaşının 100 milyon olmuş benzer bir durum yaşayan çözüm bulan varsa yazabilir mi? Yas 35 amh düşük benim bir de maalesef zaman faktörü de var
Amaliyatı yapan doktor iyi yapamamış ola bilir ve bazen şöyle birşey oluyormuş amaliyattan sonra kullanılan ilaçlar ilk önce sayıyı düşürüyor ondan sonra yavaş yavaş yükseltiyor, ben eşimde 10 ay oldu amaliyat olalı 4, küsürdü sol sağda 3 küsürdü, soldan oldu amaliyatı müthiş bir değişim olmadı tabi ama gelişimde var, şöyle bir ayrıntı vermek isterim eşinizin spermiogram testi ne mikroskoplamı bakıldı bilgisayarlamı çünkü arada çok fark oluyor, hangi şehirdesiniz yakın şehirdeysek doktor önere bilirim
 
Amaliyatı yapan doktor iyi yapamamış ola bilir ve bazen şöyle birşey oluyormuş amaliyattan sonra kullanılan ilaçlar ilk önce sayıyı düşürüyor ondan sonra yavaş yavaş yükseltiyor, ben eşimde 10 ay oldu amaliyat olalı 4, küsürdü sol sağda 3 küsürdü, soldan oldu amaliyatı müthiş bir değişim olmadı tabi ama gelişimde var, şöyle bir ayrıntı vermek isterim eşinizin spermiogram testi ne mikroskoplamı bakıldı bilgisayarlamı çünkü arada çok fark oluyor, hangi şehirdesiniz yakın şehirdeysek doktor önere bilirim
Merhabalar biz yurtdışındayız ama bir aya Türkiye’ye geleceğiz istanbula doktor içimize sinmedi ama şartlar maalesef Türkiye’ye gelemedik arkadaşı başka doktorda oldu 100 milyon çıkmış ben de önce düşüş olur sonra çıkar diye duydum ama altı ay geçti o yüzden bilemedim sizin için de geçmiş olsun dilediğiniz gibi olur inşallah her şey 💕💕💕
 
Merhabalar biz yurtdışındayız ama bir aya Türkiye’ye geleceğiz istanbula doktor içimize sinmedi ama şartlar maalesef Türkiye’ye gelemedik arkadaşı başka doktorda oldu 100 milyon çıkmış ben de önce düşüş olur sonra çıkar diye duydum ama altı ay geçti o yüzden bilemedim sizin için de geçmiş olsun dilediğiniz gibi olur inşallah her şey 💕💕💕
Eşimin değerleri 10 ay içinde 2ci testte çok düştü 3.cü teste geri yükseldi inişli çıkışlı oldu normaldir ama sizde stresten uzak durun
 
Eşimin değerleri 10 ay içinde 2ci testte çok düştü 3.cü teste geri yükseldi inişli çıkışlı oldu normaldir ama sizde stresten uzak durun
Sizde hareket nasıl bizde üst üste 0 çıktı o çok üzdü bizi
 
Sizde hareket nasıl bizde üst üste 0 çıktı o çok üzdü bizi
Hatırlamıyorum şuan kaç olduğu, biz mikroskopla baktırmıştık en son, özel bir klinikti doktor bizim yanımızda da incelemişti tek tek spermleri, hastanede yapılan testle çok büyük farkı vardı o zaman öğrenmiştim çoğu hastanede bilgisayarla bakıldığı için yanılma payı çok yüksek oluyormuş
 
Hatırlamıyorum şuan kaç olduğu, biz mikroskopla baktırmıştık en son, özel bir klinikti doktor bizim yanımızda da incelemişti tek tek spermleri, hastanede yapılan testle çok büyük farkı vardı o zaman öğrenmiştim çoğu hastanede bilgisayarla bakıldığı için yanılma payı çok yüksek oluyormuş
Nerede yaptırdınız canım
 
Nerede yaptırdınız canım
Hatay İskenderun da gitmiştik o doktor söylemişti tüp Bebek tedavi merkezi dışında genelde bilgisayarla bakıldığını, çünkü bizim diğer testlerimizle mikroskopla yapılanın arasında sayıda da hareketlilikte çok fark vardı, bazıları daha düşük bazıları daha yüksek, tüp Bebek karari aldık eşimle İskenderun da ki doktordan 1 buçuk ay sonra tüp Bebek merkezine gittik tekrar test istediler son iki test bir birine çok yakındı
 
Hatay İskenderun da gitmiştik o doktor söylemişti tüp Bebek tedavi merkezi dışında genelde bilgisayarla bakıldığını, çünkü bizim diğer testlerimizle mikroskopla yapılanın arasında sayıda da hareketlilikte çok fark vardı, bazıları daha düşük bazıları daha yüksek, tüp Bebek karari aldık eşimle İskenderun da ki doktordan 1 buçuk ay sonra tüp Bebek merkezine gittik tekrar test istediler son iki test bir birine çok yakındı
Canım ozan hocaya mi gidiyorsunuz tüp bebeğe
 
Back
X