Ve yaklaşık 4 yıllık lekelerim gitti diyebilirim🎉

Koton prenses

2 prens,1 prenses annesi
Kayıtlı Üye
17 Temmuz 2013
2.058
2.026
Çok zarifsiniz teşekkür ederim ✨
Krem güzel bir krem👌🏻
Çok karamsar olmayın 🤍🤗
Bi ara tam almaya niyetlenmiştim vazgeçtim.yurtdisinda yaşıyorum.suan ordan ben de farmasinin setini ısmarladım.aslinda çok kötü lekelerim yok ama rahatsız oluyorum yine de.farmasi ise yaramazsa kesinlikle alicam.
Bu arada bi arkadaşım şems arslan 'ın pirinç unlu maskesini yapıp kullanıyo.lekelerinde ciddî anlamda açılma oldu.kreme ulasamayanlar varsa tavsiye ederim
 

Seda_gul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2018
148
101
28
Merhabalar, öncelikle kusura bakmayın mesajınızı yeni fark ediyorum🤗
Sizin yüzünüzde dağınık gözüküyor, ben de tam elmacık kemiklerimin üzerinde kanat gibiydi🤦🏼‍♀️😸 hatta cilt bakımına gittiğim hanım, iki yanağımda da dengeli ve aynı açıda olduğu için güneş lekesi olarak yorumlamıştı..ancak dediğim gibi arka arka ya 3 yıl var arada iki doğum, Akdeniz bölgesindeyim güneşin açısı, hayat şartları vs. Hepsi üst üste sanırım yordu😔
Lekelerin rengi, cildimin tonu sizinkine benziyor☺️
Ümidi kaybetmemek lazım, ben bunu yaşadım bu süreçte, tamam bana çare yok, çok lüx uygulamaları da yaptıramam, böyle benle yaşayacak bu lekeler dediğim anda ve cidden bu kremlerden de umut beklemediğim bir anda yolaldım.. Sanırım sabır ve zaman🤷‍♀️
Bendr iki senede 2 doğum yaptım haliyle yüzüm bile yıprandı Hataylıyım malum güneşli bi yer bide güneş kreminin bu kadar önemli olduğunu bilmiyodum. Almanyada tanıdığım ecza üzerine okuyo bugün onunla konuştum biraz hidrokinon içerikli ürün kullan dedi olmazsa salisilik asit içeren ürün dene dedi. Expigment dene leke üzerine ince bi takaba mutlak güneş kremi kullan diyor. Sizce denesem mi fayda görür müyüm. Daha çok zarar vermek istemiyorum o yüzden iyice araştırıyorum
 

Seda_gul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2018
148
101
28
Merhabalar, öncelikle kusura bakmayın mesajınızı yeni fark ediyorum🤗
Sizin yüzünüzde dağınık gözüküyor, ben de tam elmacık kemiklerimin üzerinde kanat gibiydi🤦🏼‍♀️😸 hatta cilt bakımına gittiğim hanım, iki yanağımda da dengeli ve aynı açıda olduğu için güneş lekesi olarak yorumlamıştı..ancak dediğim gibi arka arka ya 3 yıl var arada iki doğum, Akdeniz bölgesindeyim güneşin açısı, hayat şartları vs. Hepsi üst üste sanırım yordu😔
Lekelerin rengi, cildimin tonu sizinkine benziyor☺️
Ümidi kaybetmemek lazım, ben bunu yaşadım bu süreçte, tamam bana çare yok, çok lüx uygulamaları da yaptıramam, böyle benle yaşayacak bu lekeler dediğim anda ve cidden bu kremlerden de umut beklemediğim bir anda yolaldım.. Sanırım sabır ve zaman🤷‍♀️
Umut oldunuz bana yaa çok sağolun bu arada çok incesiniz
 

mlkydn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2012
48
20
Bendr iki senede 2 doğum yaptım haliyle yüzüm bile yıprandı Hataylıyım malum güneşli bi yer bide güneş kreminin bu kadar önemli olduğunu bilmiyodum. Almanyada tanıdığım ecza üzerine okuyo bugün onunla konuştum biraz hidrokinon içerikli ürün kullan dedi olmazsa salisilik asit içeren ürün dene dedi. Expigment dene leke üzerine ince bi takaba mutlak güneş kremi kullan diyor. Sizce denesem mi fayda görür müyüm. Daha çok zarar vermek istemiyorum o yüzden iyice araştırıyorum
Ben de Hatay Dörtyol da öğretmenlik yapıyorum 🤗 evet sıcağı, güneşi yazın dayanılmaz😫
Asitler cilt dostu bence ancak cildi sağlam korumak lazım.. AHA lar var mesela doğal asitler.. Ben almıştım cyrene markasının AHA larını hem de yüzde 14 gibi bir oranda olanını.. Bir iki kullandım, cilt cidden parladı ancak sabırla bakımı yapmak gerek.. Cildimde o lekeler varken hep karamsar, sabırsız, olumsuz potansiyeldim..özetle onu da devam etmeden yarıda bıraktım hatta elimde hatrı sayılır saygınlıkta duruyorlar 😁Kışın kullanmak gerek ve cildi korumak gerek.. Kaş yaparken göz çıkarmanın olası olduğu içerikler özetle🤭
Hidrokinon u da duymuştum.. O da destekliyor pigmentasyonu sanırım.. Ancak expigment😕 yok😾 hem de hiç kullanmayın derim👌🏻
 

mlkydn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2012
48
20
Bi ara tam almaya niyetlenmiştim vazgeçtim.yurtdisinda yaşıyorum.suan ordan ben de farmasinin setini ısmarladım.aslinda çok kötü lekelerim yok ama rahatsız oluyorum yine de.farmasi ise yaramazsa kesinlikle alicam.
Bu arada bi arkadaşım şems arslan 'ın pirinç unlu maskesini yapıp kullanıyo.lekelerinde ciddî anlamda açılma oldu.kreme ulasamayanlar varsa tavsiye ederim
Ahh ne kadar şanslısınız kremlere ulaşabilirlik konusunda🤤😸
Ekonomik kaygılar yoksa hiç düşünmeyin 😫😍
 

amasyam2

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2016
59
26
Merhaba bende arka arkaya iki hamilelik yaşadım iki yanağında da beş krş para ebatında leke var ve bıyık bölgemde dahaa yemi başladım leke caresi aramaya sizin lekelerinizin fotografı var mı acaba ben zaten çilleri olan biriyim onlar değil de bu lekeler çok rahatsız edici fondöten bile kapamıyo çok üzülüyorum
Merhaba,
Tam da beni tarif ettiniz sanki. Benim de lekelerim böyle başladı. Sonra mücadele ettikçe farkli yerlere de yayıldı. Mutlaka ama mutlaka yaz kış güneş koruyucu kullan. Kimyasal şeyler deneme. Bitkisel şeyler araştır. Ben şuan başlangıç lekelerimi arar oldum. :KK43:
 

Seda_gul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2018
148
101
28
Ben de Hatay Dörtyol da öğretmenlik yapıyorum 🤗 evet sıcağı, güneşi yazın dayanılmaz😫
Asitler cilt dostu bence ancak cildi sağlam korumak lazım.. AHA lar var mesela doğal asitler.. Ben almıştım cyrene markasının AHA larını hem de yüzde 14 gibi bir oranda olanını.. Bir iki kullandım, cilt cidden parladı ancak sabırla bakımı yapmak gerek.. Cildimde o lekeler varken hep karamsar, sabırsız, olumsuz potansiyeldim..özetle onu da devam etmeden yarıda bıraktım hatta elimde hatrı sayılır saygınlıkta duruyorlar 😁Kışın kullanmak gerek ve cildi korumak gerek.. Kaş yaparken göz çıkarmanın olası olduğu içerikler özetle🤭
Hidrokinon u da duymuştum.. O da destekliyor pigmentasyonu sanırım.. Ancak expigment😕 yok😾 hem de hiç kullanmayın derim👌🏻
Tesadüfe bakın yaa ben de Erzindeyim. Peki sizce şu an türkiyede bulup kullabileceğim ne var öneriniz varmı
 

Seda_gul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2018
148
101
28
Merhaba,
Tam da beni tarif ettiniz sanki. Benim de lekelerim böyle başladı. Sonra mücadele ettikçe farkli yerlere de yayıldı. Mutlaka ama mutlaka yaz kış güneş koruyucu kullan. Kimyasal şeyler deneme. Bitkisel şeyler araştır. Ben şuan başlangıç lekelerimi arar oldum. :KK43:
Beraber başlayabilirz ya öneriniz varr mı bende arayış içindeyim. Malum kış geldi güneşin etkisi az olacak tam zamanı
 

sedicete

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
28 Kasım 2020
3
0
75
Herkese merhabalar..
Yıllardır yüzümdeki lekelerim den muzdarip olan ben, 'bir gün lekelerim çare bulursam, kk da yazıp herkesin derdine umut olacağım' diye söz vermiştim kendime, o gün bugündür🧚🏻‍♀️
kendi sürecimi anlatmakla başlayayım.
İki kız annesiyim,leke sorununu 2.kızımın doğumundan( 2015 doğumlu) sonraları yaşadığım zamanlardı.. Hala emin olmamakla birlikte, doğum lekesi mi, güneş lekesi mi karmaşası yaşamışımdır.. Hamileliğim sürecinde lekeye dair hiç bir şey yoktu hatta etrafımda, ayrıca güzelleştin, cildin çok güzel vs. Yorumlarını hatırlıyorum.. Cilt bakıma gittiğimde de lekelerin iki yanakta da eşit yerde olmasından dolayı güneş lekesi yorumu da almışlığım var..
Lekeleri ne yaotımsa gideremedim.. Buradaki yorumlar üzerinden tarifler yapıyorum, şu meşhur expig..kremleri ile cildim daha berbat hale getiriyorum,... Vs. Vs. Ancak lekeler dahada yerleşmiş benimle duruyorlar.. Hatta Malatya da meşhur bir Dr. A kalktık gittik eşimle.. Evet ne hazırladı ise cildine iyi geldi lekeler silikleşti ancak bıraktığım anda lekeler patladı resmen tekrar, ve cildim pütürlü oldu.. Pandemi sürecinde idik yani güneş görmemesine ve evde dahi tavsiye ettiğiithal güneş koruyucusu sürmeme rağmen.. Bir gün hatta kafayı iyice taktım yine buradan bir arkadaşın annesine ne denedilerse iyi gelmeyip te bizlere bu forumda bahsettiği kremleri almaya çıktım gecenin bir vakti.. Nasip bu ya, nöbetçi eczane sahibi şehrin cilt kremleri yapan eczacısı(bir isimleri var Dr. Un verdiği karışımları yapan kişi.. Hatırlayamadım şimdi) bunlar cildine evet iyi gelecek ancak bıraktığın anda berbat olacak.. Kullanmak zorunda kalacaksın.. Esiri olacaksın.. Kullan tamam da bir zaman sonra da cildine zarar verecek.. Kortizon olayı yani.. Alma dedi.. Kendi kremi varmış hatta belki iyi gelir dene dedi.. İyi gelmedi lekelere ancak cildim toparladı.. Neyse ben üzgün aynalara küskün.. Pandemi süreci.. Ev halleri.. Şahsi olarak sıkıntılı da bir süreçten geçiyorum.. Vs..
Kitap okumayı çok severim.. Bol bol kitap siparişleri pandemi ayağına😺
Bir yazarın kitabını okuyorum.. Kendinden bahsetmiş.. Kantaron yağını kendisi yaparmış.. Mucizevi bir yağ olduğunu falan anlatıyor.. Ayrıca da belirtiyor.. Sakın benim yaptığımı yapmayın diye 💥 bilirsiniz kantoron yağı gündüz sürülürse güneşle etkileşimi ile leke yapar, gece sürersen de leke giderici özelliği vardır🤦🏼‍♀️zehir, panzehir gibi🤔😁 bizim sevgili yazarımız tahmin ediyorsunuz, gündüz sürüp lekelenmiş.. Ben de böyle teknik bir hata yaptım gibi hissederdim hep kendimde.. Doğal yağlar sürerim hep cildim, vucuduma..
Sosyal medyadan yazdım yazara.. Çok da iyimser.. Dönüş yaptı.. Nasıl kurtuldunuz diye.. 14 bin gibi bir meblağ ile seans seans kurtulmuş..bu kapı da kapandı mı bana😕 bu arada ben bu cevaba dm atarak ulaştım.. Yazarın youtube kanalına aboneyim, zaten de severek takip ediyor dinliyorum.. Esasen ilk bir yayının altına yazmıştım sorumu.. Oradan crap gelmeyince dm atmak geldi aklıma.. Ve günlerden bir gün🧚🏻‍♀️ Almanyadan yazan bir hanım🤍' bilemiyorum nasıl temin edersiniz, Türkiye de bulabilir misiniz ancak bizim burada benim güneş lekeme ve eltimin(yengesi de olabilir) doğum lekesine iyi gelen bir krem kullandık biz'
e benzer bir msj yazmış bana.. (Güneş lekesi eltide doğum lekesi yazan Hanım ın olabilir)
Kendisi gündüz kremi, serum, gece kremi üçlüsü olarak kullanmış ve sonuş almış..
Ben tabi heyecanlandım 😺 ancak o kadar yılgındım ki.. Fake de olabilir, gerçek olsa bende etki etmeyecek vs.. Bin türlü film çeviyorum kafamda.. Eşim destekledi beni, kullan bakalım, e hadi alalım vs.. Neyse araştırdım kremler cidden Türkiye de yok.. Portekizden getirttim.. İlk defa yurtdışı alışverişi yaptım tecrübe de yok.. Fiyat tabi 3 ünü de alınca gümrük, kargo vs.. Bana 800 liraya yakın bir paraya mal oldu..
Ancak serum 30 ml olunca erken bitti😕 kremleri hala kullanıyorum..
Size mutluluğumu anlatamam✨
şuan yazım nasıl gidiyor siz bu satırlara geldiğinizde bilmiyorum 🤦🏼‍♀️ bana küfür mü ediyorsunuz ' hadi kadın kremlerden haber ver, iyice uzattın..' 😳 mı yoksa heyecanlı yere geldiğimizi hissedenlerden misiniz 🎆.. Neyse fazlaca kopukluk, yazım hatası vs yapmış olabilirim ancak planlamada yazmak istedim🤍
Evet bana ya inanırsınız ya inanmazsınız ancak inanmazsanız da direkt çekin gidin tartışma, yok reklam yok hangi eczane vs. Zırvalarını yapmayın.. İnanmazsın ve alt tarafı almazsın.. Ben şuan sadece sözümü yerine getirmenin hakkını veriyorum burada yazarak.. Ben çok üzüldüm leke sürecimde, aynı sorundan muzdarip leri hissederek yazıyorum.. Zaten de reklam vs yapamam ürün bizim ülkede bile bulunmuyor..
Neyse..
Serum efsane kızlar👌🏻
Pek kullanmadım hayatımda serum 😁 ancak bir belki 2 tane.. Neymiş onlar dedim..
30 cc 😕 bereketliydi ama.. Belki 1 ay belki daha az kullanabildim.. Ama o bahsettiğim yılların lekeleri neredeyse gitti.. Kadın haklıydı 🙏🏻Allah ne duası varsa kabul ettin diyorum.. Ben ancak inanamıyorum tabi😁 millet lekelerin gitmiş diyor inanmıyorum, evdekilere hiç inanmıyorum zaten🤦🏼‍♀️😁
O kadar umutsuzum artık.. Çok az silik var elbet lekem hala..o bakımdan yeniden sipariş ettim ancak çok acı bir gerçekle karşılaştım.. Bizim ülkede yasakmış dışarıdan kozmetik ürün almak😳 şok oldum🤯 nasıl yaa biz aldık aynılarından diye çalmadığım kapı kalmadı gümrük binasında😥 'sen onu kullanabildiğine dua et, gözden kaçmış' dediler.. Gümrükten iadeye gönderdiler.. İçim nasıl acıdı anlarsınız belki..şuan etrafta Almancı arıyoruz yana yakıla😺 birini buldum kremleri aldı ancak tam da şu sıralar Avrupa da yasaklar başladığı için millet ülkeye gelmeye korkuyor giriş kapanırsa kalırım diye.. Hikayem bitmedi velhasıl.. Kremlere devam etmek adına iz sürüyorum😁
Kremlere gelecek olursam🎉
Ben de 3 lü kullanın derim
Serum 30 ml çabuk bitiyor Kremlere oranla.. Varsa imkanınız 2 tane Enfes olur🤤
Kremler 50 ml benim şükür bitmediler🙏🏻
Sabah akşam düzenli kullandım 💯
Yüz yıkama jeli ile yıkadım sonra serum, 10 - 15 dk sonra kremini sürdüm.. Hatta serum o kadar yeterli hissettiriyor ki cildi kremi sürmediğim günler bile oldu🤫 siz düzenden şaşmayın tabi🤗
Evet krem almanların kremi.. Polonya menşeili bir krem.. Portekizden bir int. Sitesinden getirmiştim ben.. Eucerin diye bir marka.. Bizim hepsiburada int. Sitesinde var hatta bu marka.. Onları da aradım hatta🤦🏼‍♀️😁 markayı satıyorsunuz bu seriyi de getirin diye.. Bu şekilde çalışmıyoruz, yine not düşelim dediler😏
Serinin tam adı eucerin anti pigment
Hatta bir ürünü daha var bu bahsettiğim 3lünü dışında spot correct or adında ancak ekonomik bakımdan yeter sanırım bu kadarı diyerekten yaklaşamadım ona😑
Dosya olarak görselini ekliyeyim buradan.. Sakınca var mıdır onu da bilemiyorum.. Daha önce hiç böylesine bir başlık açmadım ki😎
İmkanı olan mı diyerek kapatsam, nasibi olan mı.. Bir an kaldım ☺ nasibinizde varsa iyi gelsin size de inşallah diyerek kapatıyorum konuşmamı🙏🏻🤍 hiç edit medit yapmıyorum, kesin bozuk, hatalı yazı vs. Yapmışımdır😁 çok uzun yazdığımı farkettim ancak daha ne yaşanmışlıklar, detaylar var leke serüvenimde.. Bir tur daha çevirsem tam bebek gibi olacak sanırım cildim ancak bu bile beni nasıl mutlu etti tahmin edenler var biliyorum💯
Neyse toplum hizmeti gibi birşey bu benim için😸 görev tamam sanırım.. Sevgiler benden sizlere🧚🏻‍♀️🤍

P. C. Edit medit yapmadım dedim ancak serum için 15 cc yazmışım.. Yok 30 ml miş👌🏻 az gelince bana 15 cc dedim sanırım Am yine de az işte😑😸
Onu Edit yaptım şimdi🙋🏼‍♀️
Merhaba, biraz önce bu iletinize tesadüfen denk geldim ve sırf bu konuda sizlerle fikir alışverişi yapmak için foruma üye oldum. öncelikle mlkydn hanım, deneyimlerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum. Bu çok zorlu bir süreç ve sizi anlıyorum, samimiyetiniz için de tesekkürler..

ben de yaklaşık iki senedir cildimdeki lekelerle uğraşıyorum ancak benimki hepinizden farklı bir sebeple oluştu ve bunu maalesef çok sonra fark ettim.
çünkü önceden ben de güneş lekesi zannediyordum:KK43: iki senedir göz altlarım panda gibi simsiyah, yanaklarımda kocaman lekeler vardı. Güneş lekesi zannettiğim için yaptırmadığım lazer( thillium, carbon laser), prp, kullanmadığım ürün kalmadı.
geçen sene, botoxumu yenilettim ve ertesi gün farkettim ki maalesef kaz ayaklarıma ve alın çizgime yaptırdığım botokslar bir gün sonrasında kocaman lekeler bırakmıştı!! Alnımın orta yerinde avucumun içi kadar bir leke bir gecede oluştu.!!!!
Ve o an anladım ki benim iki senedir uğraştığım lekeler de gözaltındakiler mesela gözaltı ışık dolgusu sebebiyleydi, bir çeşit alerjik reaksiyondu bu.
yanaklarımdakilerde botoks ve yine ufak tefek yaptırğım dolgular yüzündendi.. yani bu maddeler bana alerji yapıyordu ve orada resmen çamura batmış gibi gizli izler yaratıyordu.

Sorunu anlamış olmam çözüme götürmedi beni maalesef çünki doktorlar da bunu geçirmek için farklı farklı ürünler, çözümler önerdiler, denedim ancak hiçbirinden sonuç alamadım.
şu ana kadar kullanmadığım krem, serum kalmadı.
kaldı ki lekeleri açmaya yönelik asitleri, retinolleri tek tek etken madde olarak almaya başladım ve çok düzenli kullandım.
Bu arada incelen cilt bariyerimi toparlamak için de bambaşka koruyucu kremler ekledim.

ez cümle hanımlar leke için az bilinen,
spesifik asitleri dahi kullandım, biri hariç hiçbirinden net bir fayda görmedim:KK43:(((
Cildim toparladı, kalitesi arttı, sivilceler gitti ama lekeler açılmadı:KK43:(( bir dünya da para gitti:KK43:(

ancak size ben de tek bir ürün önereceğim
Biraz pahalı ancak göz altımdaki lekeleri parçaladı ve cildimi gerçekten aydınlattı( alnımdaki lekeyi de nispeten açmaya başladı. Yani şimdiye kadar kullandıklarımın içinde sadece bunu önerebiliyorum:
Ben de çok şaşkınım ama gerçekten fena değil
Pf formula markasının c vitamini serumu!!
Eğer hiç c vitamini serum kullanmadıysanız çok dikkat edim çünkü yüzdesi yüksek, zarar verebilir!!!! Ancak cildiniz asitlere alışkınsa deneyim derim.güneş koruyucıyu sakın ihmal etmeyin!!

Mlkydn hanım size de çok teşekkürler ederim.
Şimdi önerdiğiniz kremlerin içeriğini merak ettim, bir asitten bahsetmişsiniz, ayrıca içeriğin fotosunu atmanız mümkün mü buraya acaba??
Siz memnun kaldıysanız araştırmakta fayda var Çünkü..

Cilt lekeleri insanın psikolojisini altüst eden bir sorun,
Ben de uzun uzun yazdım ama birbirimizi biz anlarız diye düşündüm ve. Bu paylaşımlarının önemli olduğunu düşünüyorum..
Sevgiyle..
 

Seda_gul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2018
148
101
28
Merhaba özellikle size yazmak için üye oldum aynı sorun la yıllardır bende uğraşıyorum son baharın gelmesi ile birlikde acnelyse ve expigment kullanöaya başladım aynı kremi sizde kullanmışsınız.bahsettiğiniz kremi ni iki yıl önce bi kaç hün kıllanıp bi işe yaramaz diye kenara attım ben açıkcası.sormak istediğim sizde kaç gün sonra değişim başladı ve tenk açılmasımı oldu yoksa lekeler parçalanarak yok mu oldu.olmadı tekrardan bahsettiğiniz kreme başlıyayım bende
Merhaba
Expigment in sizde bş etkisi oldu mu yan etki falan. Kaç gündür kullanıyorsunuz bir de sadece lekelere mi sürüyorsunuz
 

Koton prenses

2 prens,1 prenses annesi
Kayıtlı Üye
17 Temmuz 2013
2.058
2.026
Ahh ne kadar şanslısınız kremlere ulaşabilirlik konusunda🤤😸
Ekonomik kaygılar yoksa hiç düşünmeyin 😫😍
Şansımın farkına sizin sayenizde vardım desem yalan olmaz🤣
Aslında tam alacağım zaman eczanede yoktu siparişle getiririz demişlerdi o yüzden alamamıştım.diger ülkelerden de alabilirim ben yakın olduğum için.
Herzaman turkiyeye gelemiyorum ama denk gelirse getirtecek kimse bulamazsanız yardımcı olmaya çalışırım ben de size.
 

mlkydn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2012
48
20
Tesadüfe bakın yaa ben de Erzindeyim. Peki sizce şu an türkiyede bulup kullabileceğim ne var öneriniz varmı
Ne kadar yakınız🤭😁
Ben az önce geçmişte aldığım siteden risk alarak verdim bir serum siparişi vallahi🙀 efsane cuma indirimi yapmışlar 195 tl ye aldım.. 2 ay sonra da olsa yaptırıyorlar diye düşünüp riske girdim, hayırlısı diyorum🤍
Türkiye de ben bulamadım malesef🤷‍♀️
 

mlkydn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2012
48
20
Şansımın farkına sizin sayenizde vardım desem yalan olmaz🤣
Aslında tam alacağım zaman eczanede yoktu siparişle getiririz demişlerdi o yüzden alamamıştım.diger ülkelerden de alabilirim ben yakın olduğum için.
Herzaman turkiyeye gelemiyorum ama denk gelirse getirtecek kimse bulamazsanız yardımcı olmaya çalışırım ben de size.
😸✨😸
Çok zarifsiniz🎊 teşekkür ediyorum, az önce aldım riske girerek bir serum, belki takılmaz gümrüğe🤦🏼‍♀️☺️
 

Seda_gul

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2018
148
101
28
Ne kadar yakınız🤭😁
Ben az önce geçmişte aldığım siteden risk alarak verdim bir serum siparişi vallahi🙀 efsane cuma indirimi yapmışlar 195 tl ye aldım.. 2 ay sonra da olsa yaptırıyorlar diye düşünüp riske girdim, hayırlısı diyorum🤍
Türkiye de ben bulamadım malesef🤷‍♀️
Elinize ulaşırsa buraya yazar mısnız lütfen maddi olarak şu anda o riske giremiyorum malesef. Linkde ekler misniz