- Katılım
- 17 Nisan 2026
- Mesajlar
- 6
- Emoji Skoru
- -3
- Puanlar
- 1
- Konu Sahibi yarimhaziran
-
- #1
Merhaba arkadaşlar henüz 1,5 yıllık evliyim eşimin ailesiyle nişan yaptığımız günden itibaren sorun yaşıyorum sevgiliyken hiçbir sıkıntımız yoktu çok iyiydik.biz nişan yapalım diye kv çok ısrar ediyordu ilk sene kabul etmedik ikinci sene kendi kararımızla yapmaya karar verdiğimizi söyledik kv zaten dünden razıydı,eşimin bir küçük kardeşi(evli) haberi aldıktan 5 gün sonra bize gelip şimdi olmaz paraya ihtiyacımız var ailemiz şuan bize yardım edecek size edemeyiz diyor kendine araba alacakmış biz zaten eşimle her şeyimizi kendimiz ödedik maddi hiçbir talebimiz olmadığını söyledik onlar zaten altını çok önceden hazırlamışlardı ama kardeşi sürekli ertelemek için diretiyordu bir sürü bahane sunuyordu .
bana elbise bakmaya gittik eşimle avm de gezerken anlık olarak plansız olan bir durumdu kaynım onu ve eşini çağırmadığımız için olay çıkardı,alyans aldık gün belirledik kv ye eşim söyledi günü kuyumcuya eşim ben kv gittik,kaynım yine olay çıkardı biz niye tarihi alyans alınınca öğreniyoruz nişana son dakika haber veriyorsunuz dedi kv de günü bilmesine rağmen ben de kuyumcuya gidince öğrendim demiş daha nişana 3 ay vardı.
Kaynım ve eşi birden bire benle konuşmayı kestiler sebep olarak da onlara hiçbir şey söylemiyormuşuz hangi kuaföre gidecekmişim fotoğrafçım kimmiş sebep buymuş.
nişana 3 gün kala kv eşimi arayıp benim eşimin ailesi hakkında kötü yorumlar yaptığımı onlardan nefret ettiğimi ve bunu abimin kaynımın arkadaşına söylediğini ve o kişiden duyduklarını anlatmış ve bunları bana anlatmamasını tembihlemiş.Eşim tabiki gelip bunları bana anlattı çünkü nişan döneminde onca yapılana rağmen hiç sesimi çıkarmamış hala onları arayıp sorardım,haklarında kötü bir düşüncem yoktu.
Ben tabi bunu duyduğum gibi elim ayağım titredi abimi eve çağırıp sordum ve böyle bir şey olmadığını kaynımın arkadaşıyla da zaten bir süredir görüşmediğini söyledi hatta WhatsApp Dan en son konuşmalarını gösterdi gerçekten de uzun zamandır küs olduklarını kendim gördüm abimin arkadaşını da aradık beraber ,söylenenleri kesinlikle kabul etmedi aramızda asla öyle bir muhabbet geçmedi dedi hatta eşimin ailesini de arayıp niye benim üzerimden yalan söylüyorsunuz diye onlarla tartışmış.
Bu olanlardan sonra ben de gidip eşimin ailesiyle yüz yüze konuşmak istedim.kv evine gittim oraya kaynımı ve elitimi çağırdı,eştim başladı işte sen benim hakkımda böyle demişsin annen şöyle demiş abin böyle demiş,ben böyle bir şey söylemedim sana bunları kim söyledi dediğinde kv söyledi dedi ona döndüm ne alaka dediğimde kem küm etmeye başladı beni karıştırmayın dedi,hepsi birden bana etmedikleri hakaret kalmadı ağlamaktan kendimi savunamadım bile kaynım desen hakaret üstüne hakaret.
ben tabi o zamanlar onların bu kadar pis bir aile olduğunu anlayamamışım ama Allah var eşim onlardan çok çok farklı iyi ki de öyle.ben şuan hiçbiriyle konuşmuyorum ama bu süreçte düğün ve nişan arası 2 yıl oldu çünkü ben bir süre düşünmek istedim o süreçte çok bunalıma girdim çünkü eltim ve kaybım arkamdan iftira atmaya devam ettiler o ailede sevdiğim insanlara karşı bile benle ilgili yalan konuşmuşlar hepsini doldurup beni yalnızlaştırmaya çalıştılar sonuçta ben o ailede yabancıydım tek başıma kendimi savunmaya yetemedim.
Zamanla o ailede bazı akrabalarıyla aram düzeldi ve çok daha şok olacağım şeyler öğrendim meğer nişan zamanı kaynım ve eltim kv yi bana karşı o bir gün çekip gider kesin ayrılır diyerek doldurmuşlar kv de gidip eşimi doldurmaya çalışmış ayrılır senden diyerek.eşim çok kızmış gelip ben öğrendikten sonra o da anlattı.
Düğünümüz oldu sabahına kv aramaya başladı balayına gittik sürekli eşimi görüntülü arayıp gezerken resmen bizle gezdiler kahvaltı masasında onlarla görüştük eşimi ne kadar uyarsam da ailesine düşkün çizgisini çizmedi ona da ayrı kırgınım .Bu olaylardan ötürü o kadar sinir krizleri geçirdim ki 2 yıldır uyku düzenim yok hep gece oturup düşünüyorum gündüz uyuyorum bu düzensizlikten ve geçirdiğim krizlerden ötürü epilepsi teşhisi kondu zorlandığım için işimden ayrılmak zorunda kaldım hastalığımı söylemedim ,işten ayrıldım diye eşimin ailesi sürekli beni aşağıladılar koca parası yiyor dediler her yanlarına gittiğimde alttan alttan laf soktular çalışmayacak mısın vs derken git gide nöbetlerim artmaya başladı
Kv nin çok yalanını yakalamaya başladım meğer arkamdan ne dolaplar çeviriyormuş ama yüzüme gülüyormuş,sürekli eşimi biz akşam yemek masasındayken ya da kahvaltı yaparken bilerek o saatlerde arıyordu ki ne yaptığıma bakacak, ben sofrada eşimle muhabbet etmek isterken sonuna kadar dedikodu yaptığı için eşimi uyardım artık o saatlerde telefona bakmıyor kv de o işteyken aramaya başladı eşim de çok yoğun çalışıyor bu yüzden ben aramaya çekindiğim halde rehbere bir bakıyorum her gün günde 3-4 kere konuşuyorlar ben hiç aramasın demiyorum ama kadın resmen sadece dedikodu yapmak için ve evimizden haber almak için arıyor .derdimi kimseye anlatamıyorum ne yapacağımı şaşırdım aileme anlatamıyorum hastayım diye çok üzülüyorlar bu anlattıklarım sadece bir kısmı emin olsun daha çok olay var sadece biraz yazıya dökerek kafamın içini boşaltmak istedim belki sizlerin yorumları da iyi gelir sonuna kadar okuduysanız teşekkürler .
bana elbise bakmaya gittik eşimle avm de gezerken anlık olarak plansız olan bir durumdu kaynım onu ve eşini çağırmadığımız için olay çıkardı,alyans aldık gün belirledik kv ye eşim söyledi günü kuyumcuya eşim ben kv gittik,kaynım yine olay çıkardı biz niye tarihi alyans alınınca öğreniyoruz nişana son dakika haber veriyorsunuz dedi kv de günü bilmesine rağmen ben de kuyumcuya gidince öğrendim demiş daha nişana 3 ay vardı.
Kaynım ve eşi birden bire benle konuşmayı kestiler sebep olarak da onlara hiçbir şey söylemiyormuşuz hangi kuaföre gidecekmişim fotoğrafçım kimmiş sebep buymuş.
nişana 3 gün kala kv eşimi arayıp benim eşimin ailesi hakkında kötü yorumlar yaptığımı onlardan nefret ettiğimi ve bunu abimin kaynımın arkadaşına söylediğini ve o kişiden duyduklarını anlatmış ve bunları bana anlatmamasını tembihlemiş.Eşim tabiki gelip bunları bana anlattı çünkü nişan döneminde onca yapılana rağmen hiç sesimi çıkarmamış hala onları arayıp sorardım,haklarında kötü bir düşüncem yoktu.
Ben tabi bunu duyduğum gibi elim ayağım titredi abimi eve çağırıp sordum ve böyle bir şey olmadığını kaynımın arkadaşıyla da zaten bir süredir görüşmediğini söyledi hatta WhatsApp Dan en son konuşmalarını gösterdi gerçekten de uzun zamandır küs olduklarını kendim gördüm abimin arkadaşını da aradık beraber ,söylenenleri kesinlikle kabul etmedi aramızda asla öyle bir muhabbet geçmedi dedi hatta eşimin ailesini de arayıp niye benim üzerimden yalan söylüyorsunuz diye onlarla tartışmış.
Bu olanlardan sonra ben de gidip eşimin ailesiyle yüz yüze konuşmak istedim.kv evine gittim oraya kaynımı ve elitimi çağırdı,eştim başladı işte sen benim hakkımda böyle demişsin annen şöyle demiş abin böyle demiş,ben böyle bir şey söylemedim sana bunları kim söyledi dediğinde kv söyledi dedi ona döndüm ne alaka dediğimde kem küm etmeye başladı beni karıştırmayın dedi,hepsi birden bana etmedikleri hakaret kalmadı ağlamaktan kendimi savunamadım bile kaynım desen hakaret üstüne hakaret.
ben tabi o zamanlar onların bu kadar pis bir aile olduğunu anlayamamışım ama Allah var eşim onlardan çok çok farklı iyi ki de öyle.ben şuan hiçbiriyle konuşmuyorum ama bu süreçte düğün ve nişan arası 2 yıl oldu çünkü ben bir süre düşünmek istedim o süreçte çok bunalıma girdim çünkü eltim ve kaybım arkamdan iftira atmaya devam ettiler o ailede sevdiğim insanlara karşı bile benle ilgili yalan konuşmuşlar hepsini doldurup beni yalnızlaştırmaya çalıştılar sonuçta ben o ailede yabancıydım tek başıma kendimi savunmaya yetemedim.
Zamanla o ailede bazı akrabalarıyla aram düzeldi ve çok daha şok olacağım şeyler öğrendim meğer nişan zamanı kaynım ve eltim kv yi bana karşı o bir gün çekip gider kesin ayrılır diyerek doldurmuşlar kv de gidip eşimi doldurmaya çalışmış ayrılır senden diyerek.eşim çok kızmış gelip ben öğrendikten sonra o da anlattı.
Düğünümüz oldu sabahına kv aramaya başladı balayına gittik sürekli eşimi görüntülü arayıp gezerken resmen bizle gezdiler kahvaltı masasında onlarla görüştük eşimi ne kadar uyarsam da ailesine düşkün çizgisini çizmedi ona da ayrı kırgınım .Bu olaylardan ötürü o kadar sinir krizleri geçirdim ki 2 yıldır uyku düzenim yok hep gece oturup düşünüyorum gündüz uyuyorum bu düzensizlikten ve geçirdiğim krizlerden ötürü epilepsi teşhisi kondu zorlandığım için işimden ayrılmak zorunda kaldım hastalığımı söylemedim ,işten ayrıldım diye eşimin ailesi sürekli beni aşağıladılar koca parası yiyor dediler her yanlarına gittiğimde alttan alttan laf soktular çalışmayacak mısın vs derken git gide nöbetlerim artmaya başladı
Kv nin çok yalanını yakalamaya başladım meğer arkamdan ne dolaplar çeviriyormuş ama yüzüme gülüyormuş,sürekli eşimi biz akşam yemek masasındayken ya da kahvaltı yaparken bilerek o saatlerde arıyordu ki ne yaptığıma bakacak, ben sofrada eşimle muhabbet etmek isterken sonuna kadar dedikodu yaptığı için eşimi uyardım artık o saatlerde telefona bakmıyor kv de o işteyken aramaya başladı eşim de çok yoğun çalışıyor bu yüzden ben aramaya çekindiğim halde rehbere bir bakıyorum her gün günde 3-4 kere konuşuyorlar ben hiç aramasın demiyorum ama kadın resmen sadece dedikodu yapmak için ve evimizden haber almak için arıyor .derdimi kimseye anlatamıyorum ne yapacağımı şaşırdım aileme anlatamıyorum hastayım diye çok üzülüyorlar bu anlattıklarım sadece bir kısmı emin olsun daha çok olay var sadece biraz yazıya dökerek kafamın içini boşaltmak istedim belki sizlerin yorumları da iyi gelir sonuna kadar okuduysanız teşekkürler .