- Katılım
- 29 Aralık 2014
- Mesajlar
- 202
- Emoji Skoru
- 40
- Puanlar
- 38
- Yaş
- 29
- Konu Sahibi Younggirl3778
- #1
Öncelikle herkese merhaba.Daha önce bu konunun benzeri açılmış ben tekrar açmak istedim.Kısaca anlatayım.Üniversiteye bu yıl başladım yurtta kalıyorum.Oda arkadaşımla anlaşamadık.Okulda da pek arkadaşım olmadı 3-4 tane sıradan konuştuğum kişiler var sadece.Bazen kendimi çok yalnız hissediyorum.Bu konuda yardımlarını bekliyorum