- Katılım
- 9 Ocak 2016
- Mesajlar
- 86
- Emoji Skoru
- 86
- Puanlar
- 88
- Konu Sahibi hesapsilindi
-
- #1
GünaydınSabah yine uzun zaman sonra çok kötü uyandım, çığlık atsam kimse yok gibi, ağlayarak uyanmak istemiyorum
Gunaydın yazıcak kimse yok o yuzden buraya yazmak istedim
Derdin tam olarak nedir.
Kimsesizler olarak burda toplandık
Sen de katıl bize, dağıtırsın kafanı
Tesekkurler günaydınGünaydın
Günaydın hayat çok güzel bu günü bir daha yaşamayacaksın bunu unutmaSabah yine uzun zaman sonra çok kötü uyandım, çığlık atsam kimse yok gibi, ağlayarak uyanmak istemiyorum
Gunaydın yazıcak kimse yok o yuzden buraya yazmak istedim
Tek başınıza atlatamıyorsanız yardım almalısınız belki.Eskı yasadıklarım yenı hayal kırıklıklarım bırseyler duzelıyor derken yıne sabah kalbım agzımda uyanmak cok yorgunum :'(
Yardım da aldım zamanında ama hayatıma ne zmn bırı dokunup cıksa ben tekrar yalnızlıgıma donerken cok zorlanıyorum, kendımı bu sabahta oldgu gıbı aglarken buluyorum, bılıyorm aslında bır ınsana uzulmuyorm, yalnızlıgım dokunuyorTek başınıza atlatamıyorsanız yardım almalısınız belki.
Daha once gitmiştimGünaydınbu durum için psikologa gittin mi?