- Katılım
- 13 Ocak 2017
- Mesajlar
- 238
- Emoji Skoru
- 106
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi huysuzwomen
-
- #1
Doktoru dinlemeyip bizi mi dinliyeceksin yani?Merhaba kızlar 3ay önce doğum yaptım doğumdan sonra vajinal akıntı rahatsızlığım başladı doktora gittim ilaç verdi ama emzirme bebeği dedi bende ilacı kullanmadım soğan suyu denedim fakat çok rahatsız etti öneriniz var mı çok rahatsızoluyorum!!
İlacını iç arkadaşım...1 hafta emmemesi sorun olmaz.geri memene alışır.senin sağlığın çok daha önemliDoktoru keyiften dinlememezlik yapmadım 3 aylık minik bir kızım var daha 3 aylık nasıl sütten kesebilirim? Buda akıl işi değil
Yani sen iyi olacaksın ki bebeğine bakabilesin.kaşıkla bekleyebilirsin.Emmeyi unutabilir dedi doktor o yüzden kararsız kaldım çevrem memeyi tutmakta zorlanır mamaya alışır falan diyince
Demekki enfeksiyon epey ilerlemiş.acilen ilacını al.Beni bıktıran kısım sürekli ped kullanmak zorundayım bazen ağrılı oluyor afedersiniz ilişkiye giremiyorumeşimde bu durumdan şikayetçi bunaldım
Öncelik sen olmalısın...bencilce gelebilir ama öncelik benim sağlığım.ben iyi olmazsam evi çekip çeviremem çocuğuma bakamam.Beni bıktıran kısım sürekli ped kullanmak zorundayım bazen ağrılı oluyor afedersiniz ilişkiye giremiyorumeşimde bu durumdan şikayetçi bunaldım
Tereddüt etme.ilaca karşıyım yalnız söz konusu vajinal enfeksiyonsa oraya doğal da olsa müdahaleye karşıyım.üreme organı çok nazik bir yer.kulak burun boğaz tamam ama vajinal yol antibiyotik siz geçmez geçsede mutlaka nüksederDoğal yollarla kurtulmak istiyordum sanırım ilacımı kullanmam gerek ama kızım için tereddütteyim
Memeyi unuttumu zor alisiyor sogan suyu ise yaradimiMerhaba kızlar 3ay önce doğum yaptım doğumdan sonra vajinal akıntı rahatsızlığım başladı doktora gittim ilaç verdi ama emzirme bebeği dedi bende ilacı kullanmadım soğan suyu denedim fakat çok rahatsız etti öneriniz var mı çok rahatsızoluyorum!!