• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yardımmmmmmmm

Yok bacak ağrısı falan çekmiyordum bu kadar ağrı çekmiyordum ama iğne etkisidende olabilir
 
Burda belli aslinda
 

Eklentiler

  • IMG_20230703_195357.webp
    IMG_20230703_195357.webp
    9 KB · Görüntüleme: 52
Hadi hayırlısı canım bende bugün öğlen yaptım ama negatif 11. Gün😞
Canim çok erken ben on dört gün oldu senin daha çok erken bende on ikinci gün yaptım negatif Daha belli olmaz zaten benim yumurtlama günü tutmuş o günden. Beri ağrım var ve hayla devam ediyor
 
Senin daha erken çok etkenin dörtte yap sende en azından iğne etkisi gecmiş sende bundan sonra çıkan sonuç hamilelik olur
En iyisi 3 gün sonra tekrarlayım iğnenin etkisi geçmiş en azından ama çok ağrılarım var bilemiyorum 2 güne kadar hiç birseyim yoktu ya adet olacağım yada bilemiyorum
 
En iyisi 3 gün sonra tekrarlayım iğnenin etkisi geçmiş en azından ama çok ağrılarım var bilemiyorum 2 güne kadar hiç birseyim yoktu ya adet olacağım yada bilemiyorum
Ya zaten öyle oluyor inan adet agrilarin hamilelik aynı sadece insan bendenini iyice tanirsa anlıyor senin ilkti dimi
 
Back
X