Herkese merhaba
Bu ay 2 yumuurtam varken klomen kullandım 4 yumurtam oldu 3 solda 1 tane sağda. Sağdaki 13 mm doktor bundan umutlu değilim ama sağdakiler 19 18 19 mm dedi kendisi çatlasın catlatma yapmayalim dedi. 1 yumurtam çatladı diğerleri 28 mm oldu ama doktor ilişkiye devam etmemi söyledi devam ettik 1 gun oldu 1 gun olmadi. Gebelik icin tiroidlerim yuksek 4 olduğu icin bu ay ilaci 50 mg çıkardık dün adet günümdü peceteye sildim once pembe sonra kahverengi geldi sonrasında kırmızı kan geldi durdu. Şimdi cok acik sari gibi leke geliyor dun aksam idrar testi yaptım negatif endokrin doktoru 7 gun once kan testi yaptı negatiflik ne göğüs agrisi var ne agri normalde adet dönemim cok agir geçer. Mide bulantısı akinti hiçbir sey yok. Belki gunde 1 kere sol kasikta nadir bir batma var o kadar. Adet mi olucam hamile miyim sizce? Tekrar kan versem mi diye düşünüyorum ama idrar testi negatif kafam karisik
Bu ay 2 yumuurtam varken klomen kullandım 4 yumurtam oldu 3 solda 1 tane sağda. Sağdaki 13 mm doktor bundan umutlu değilim ama sağdakiler 19 18 19 mm dedi kendisi çatlasın catlatma yapmayalim dedi. 1 yumurtam çatladı diğerleri 28 mm oldu ama doktor ilişkiye devam etmemi söyledi devam ettik 1 gun oldu 1 gun olmadi. Gebelik icin tiroidlerim yuksek 4 olduğu icin bu ay ilaci 50 mg çıkardık dün adet günümdü peceteye sildim once pembe sonra kahverengi geldi sonrasında kırmızı kan geldi durdu. Şimdi cok acik sari gibi leke geliyor dun aksam idrar testi yaptım negatif endokrin doktoru 7 gun once kan testi yaptı negatiflik ne göğüs agrisi var ne agri normalde adet dönemim cok agir geçer. Mide bulantısı akinti hiçbir sey yok. Belki gunde 1 kere sol kasikta nadir bir batma var o kadar. Adet mi olucam hamile miyim sizce? Tekrar kan versem mi diye düşünüyorum ama idrar testi negatif kafam karisik