• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yerlesme kanamasi mi adet mi

gunes545

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ocak 2026
Mesajlar
9
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
34
Herkese merhaba
Bu ay 2 yumuurtam varken klomen kullandım 4 yumurtam oldu 3 solda 1 tane sağda. Sağdaki 13 mm doktor bundan umutlu değilim ama sağdakiler 19 18 19 mm dedi kendisi çatlasın catlatma yapmayalim dedi. 1 yumurtam çatladı diğerleri 28 mm oldu ama doktor ilişkiye devam etmemi söyledi devam ettik 1 gun oldu 1 gun olmadi. Gebelik icin tiroidlerim yuksek 4 olduğu icin bu ay ilaci 50 mg çıkardık dün adet günümdü peceteye sildim once pembe sonra kahverengi geldi sonrasında kırmızı kan geldi durdu. Şimdi cok acik sari gibi leke geliyor dun aksam idrar testi yaptım negatif endokrin doktoru 7 gun once kan testi yaptı negatiflik ne göğüs agrisi var ne agri normalde adet dönemim cok agir geçer. Mide bulantısı akinti hiçbir sey yok. Belki gunde 1 kere sol kasikta nadir bir batma var o kadar. Adet mi olucam hamile miyim sizce? Tekrar kan versem mi diye düşünüyorum ama idrar testi negatif kafam karisik
 
Üzmek istemiyorum ama kan testi negatif çıkmış ve zaten hiçbir belirtiniz yok, hamile değilsiniz bence
 
Bugün gecikmede Kacinci gününüz?
 
Herkese merhaba
Bu ay 2 yumuurtam varken klomen kullandım 4 yumurtam oldu 3 solda 1 tane sağda. Sağdaki 13 mm doktor bundan umutlu değilim ama sağdakiler 19 18 19 mm dedi kendisi çatlasın catlatma yapmayalim dedi. 1 yumurtam çatladı diğerleri 28 mm oldu ama doktor ilişkiye devam etmemi söyledi devam ettik 1 gun oldu 1 gun olmadi. Gebelik icin tiroidlerim yuksek 4 olduğu icin bu ay ilaci 50 mg çıkardık dün adet günümdü peceteye sildim once pembe sonra kahverengi geldi sonrasında kırmızı kan geldi durdu. Şimdi cok acik sari gibi leke geliyor dun aksam idrar testi yaptım negatif endokrin doktoru 7 gun once kan testi yaptı negatiflik ne göğüs agrisi var ne agri normalde adet dönemim cok agir geçer. Mide bulantısı akinti hiçbir sey yok. Belki gunde 1 kere sol kasikta nadir bir batma var o kadar. Adet mi olucam hamile miyim sizce? Tekrar kan versem mi diye düşünüyorum ama idrar testi negatif kafam karisik
kan testin negatif sanırım negatifi kendine yediremiyorsun hamilelik piskolojisine girmişsin negatif hala hamile miyim yoksa regl mi olcam diyorsun Allah akıl fikir versin
 
kan testin negatif sanırım negatifi kendine yediremiyorsun hamilelik piskolojisine girmişsin negatif hala hamile miyim yoksa regl mi olcam diyorsun Allah akıl fikir versin
Sizi geçen ayki konunuzdan hatırlıyorum herkesi hayattan bezdirmiştiniz hamileyim de hamileyim diye sonra noldu değilmişsiniz işte şimdi soru soran insanlara bir değil bi kaç defa böyle terbiyesiz bi üslupla cevap veriyorsunuz çok ilginç bi insansınız ne kadar ayıp bunu yapmayı bırakın
 
Sizi geçen ayki konunuzdan hatırlıyorum herkesi hayattan bezdirmiştiniz hamileyim de hamileyim diye sonra noldu değilmişsiniz işte şimdi soru soran insanlara bir değil bi kaç defa böyle terbiyesiz bi üslupla cevap veriyorsunuz çok ilginç bi insansınız ne kadar ayıp bunu yapmayı bırakın
Ne diyebilirdim kan testi negatif hamilesiniz dememi mi
 
Ne diyebilirdim kan testi negatif hamilesiniz dememi mi
Düzgünce yorum yapabilirsiniz herkes nasıl yapıyorsa bu bir değil iki değil tüm mesajlarınıza baktım herkese ukala cevaplar vermişsiniz daha yirmi gün önce hamileyim diye tüm siteyi ayağa kaldırdıgınızı nasıl unuttunuz herkes sizi ikna etmeye çalışıyordu hamile değilsiniz diye
 
Düzgünce yorum yapabilirsiniz herkes nasıl yapıyorsa bu bir değil iki değil tüm mesajlarınıza baktım herkese ukala cevaplar vermişsiniz daha yirmi gün önce hamileyim diye tüm siteyi ayağa kaldırdıgınızı nasıl unuttunuz herkes sizi ikna etmeye çalışıyordu hamile değilsiniz diye
emredersiniz birdaha yorum yapıcak olursam sizden izin alırım TM 😅
 
Düzgünce yorum yapabilirsiniz herkes nasıl yapıyorsa bu bir değil iki değil tüm mesajlarınıza baktım herkese ukala cevaplar vermişsiniz daha yirmi gün önce hamileyim diye tüm siteyi ayağa kaldırdıgınızı nasıl unuttunuz herkes sizi ikna etmeye çalışıyordu hamile değilsiniz diye
Ayrıca kan testi negatif olan birine hamilesin dememi beklemişsin egri oturup doğru konuşmak u k alalı mı 😅 formumu doğru okusaydın ben vücudumun bana verdiği tepki ya hamilelik yada adet belirtisi dedim okuduğunu anlamama problem var canım sanırım
 
Ayrıca kan testi negatif olan birine hamilesin dememi beklemişsin egri oturup doğru konuşmak u k alalı mı 😅 formumu doğru okusaydın ben vücudumun bana verdiği tepki ya hamilelik yada adet belirtisi dedim okuduğunu anlamama problem var canım sanırım
Sen gerçekten değişik bi insansın bence senin anlamama problemin var ben üslubundan bahsediyorum? Bunda okey miyiz?
Ayrıca sen hep ben hamileyim ben kendimi biliyorum diye direttin de direttin manyak ettin kendini şimdi de öğlenden beri durdun durdun bana sardın tekrar rica ediyorum cevap verme uğraşamam ben öyle
 
Sen gerçekten değişik bi insansın bence senin anlamama problemin var ben üslubundan bahsediyorum? Bunda okey miyiz?
Ayrıca sen hep ben hamileyim ben kendimi biliyorum diye direttin de direttin manyak ettin kendini şimdi de öğlenden beri durdun durdun bana sardın tekrar rica ediyorum cevap verme uğraşamam ben öyle
Allah yakın çevrene sabır versin ne dim
 
Son düzenleme:
Güzelim kan testi eğer yumurtlaman geç olduysa kanda çıkmaması gayet nolmal ama hamile değilsen bile hiç sorun yapma Allah'a sığın ona dua et kullardan medet umma evet soru sormak gayet normal bişey ben inanıyorum ki harika bi bebek getireceksin dünyaya inşallah Rabbim hayırlısını nasip etsin tekrar test tutarsan yazmayı unutma
 
Güzelim kan testi eğer yumurtlaman geç olduysa kanda çıkmaması gayet nolmal ama hamile değilsen bile hiç sorun yapma Allah'a sığın ona dua et kullardan medet umma evet soru sormak gayet normal bişey ben inanıyorum ki harika bi bebek getireceksin dünyaya inşallah Rabbim hayırlısını nasip etsin tekrar test tutarsan yazmayı unutma
🙏💗
 
Sen gerçekten değişik bi insansın bence senin anlamama problemin var ben üslubundan bahsediyorum? Bunda okey miyiz?
Ayrıca sen hep ben hamileyim ben kendimi biliyorum diye direttin de direttin manyak ettin kendini şimdi de öğlenden beri durdun durdun bana sardın tekrar rica ediyorum cevap verme uğraşamam ben öyle
🙏💖
 
Kızlar bu tarz insanlar icin üzülmeye sinirlenmeye değmez herkesin öğrenebilecegi seyler var bilgi alışverişine devam iyi ki varsınız 💖
 
Ayrıca kan testi negatif olan birine hamilesin dememi beklemişsin egri oturup doğru konuşmak u k alalı mı 😅 formumu doğru okusaydın ben vücudumun bana verdiği tepki ya hamilelik yada adet belirtisi dedim okuduğunu anlamama problem var canım sanırım

Kızlar bu tarz insanlar icin üzülmeye sinirlenmeye değmez herkesin öğrenebilecegi seyler var bilgi alışverişine devam iyi ki varsınız 💖
Sizde canlar❤️
 
Back
X