• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yerleşme kanaması yaşayanlar

defnekncc

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eylül 2024
Mesajlar
14
Emoji Skoru
4
Puanlar
6
Herkese merhaba kızlar pcosum ve bu yüzden yumurtlamam ve regl günlerim sürekli değişiyor 6 aydır hamile kalmaya çalışıyorum. Yumurtlama günümü her ay 1 gün süren yumurta akı gibi olan akıntımla anlıyorum mesela en son 9 martta regl oldum 7-8 gün gecikme gibi oluyor ama ben 2-3 nisanda akıntımı görünce anladım yumurtlama zamanımın geldiğini 13 nisanda çok hafif damla şekilinde sadece peçeteye gelen kilodu kirletmeyen açık kahverengi,bej akıntı yaşadım asla kırmızıya veya pembeye dönmedi. Şuan 17 nisan neredeyse hiç kalmadı bir sürü idrar testi yaptım ancak negatif çıktı. Geç döllenme olabileceğini düşünüyorum Bugün kan testi vermeye gideceğim. İnternette okumadığım şey kalmadı biraz takıntılıyım 😂 Benim gibi aynı belirtileri yaşayan varsa diye kan verdikten sonra güncelleyeceğim. Bana şans dileyinn
 
Herkese merhaba kızlar pcosum ve bu yüzden yumurtlamam ve regl günlerim sürekli değişiyor 6 aydır hamile kalmaya çalışıyorum. Yumurtlama günümü her ay 1 gün süren yumurta akı gibi olan akıntımla anlıyorum mesela en son 9 martta regl oldum 7-8 gün gecikme gibi oluyor ama ben 2-3 nisanda akıntımı görünce anladım yumurtlama zamanımın geldiğini 13 nisanda çok hafif damla şekilinde sadece peçeteye gelen kilodu kirletmeyen açık kahverengi,bej akıntı yaşadım asla kırmızıya veya pembeye dönmedi. Şuan 17 nisan neredeyse hiç kalmadı bir sürü idrar testi yaptım ancak negatif çıktı. Geç döllenme olabileceğini düşünüyorum Bugün kan testi vermeye gideceğim. İnternette okumadığım şey kalmadı biraz takıntılıyım 😂 Benim gibi aynı belirtileri yaşayan varsa diye kan verdikten sonra güncelleyeceğim. Bana şans dileyinn
İnşallahhhhhhh bebişşşş vardır 🥰
 
malesef beta 1.20 çıktı 😢 ilk defa bu kadar olumlu hissetmiştim ama kısmet bakalım
 
malesef beta 1.20 çıktı 😢 ilk defa bu kadar olumlu hissetmiştim ama kısmet bakalım
Aynı şeyleri yaşamışız benimde pazar ve pazartesi lekelenmem oldu sonra beyaz bi akıntım olmaya başladı hala göğüs ve kaşık ağrım devam ediyor bugün test verdim benimde negatif çıktı gerçekten hamileyim zannediyordum
 
Aynı şeyleri yaşamışız benimde pazar ve pazartesi lekelenmem oldu sonra beyaz bi akıntım olmaya başladı hala göğüs ve kaşık ağrım devam ediyor bugün test verdim benimde negatif çıktı gerçekten hamileyim zannediyordum
aynı şekilde bende hamileyim diye düşünmüştüm bu akıntı çok tuhaf hiç başıma gelmemişti hâla regl olmadım üstelik
 
aynı şekilde bende hamileyim diye düşünmüştüm bu akıntı çok tuhaf hiç başıma gelmemişti hâla regl olmadım üstelik
Ay bende olmadım bir hafta sonra yeniden test vericem hala belirtiler devam ediyor
 
Aynı şeyleri yaşamışız benimde pazar ve pazartesi lekelenmem oldu sonra beyaz bi akıntım olmaya başladı hala göğüs ve kaşık ağrım devam ediyor bugün test verdim benimde negatif çıktı gerçekten hamileyim zannediyordum
Ben şuan 20 gündür gecikiyorm 2 gün önce lekelendm hala tam adet dğeilim kahverengi leke tek gördm
10. Gündeki gecikmemde test vermiştm kan 0.1 çıkmıştı ben bugüne kadarda hamileyim zannediyordm ama artk umudum kalmadı 1 yıldan fazladır istiyorz
 
bu yazıyo yazıyı yazdığım döngümde 2 aya yakın regl olamadım doktora gittim tarlusal verdi anca öyle oldum. 😞
 
Back
X