Kendi basina birseyler yapmaya aliskin degilsen,arkadas ortami yapicaksin kendine..her zaman ailede yaninda olamayabiliyor..simdiye kadar hic bi arkadasina beraber vakit gecirmeyi teklif etmemis olabirsin,iste sana bi firsat,hazir cok.skilmisken,yaninada kimseyi bulamamisken,ara simdi bi arkadasini,yok deme muhakkak vardir cevrende bir digerine gore daha uyumlu birisi,onu ara ve yarin icin program yapin,boyle boyle hem samimiyetiniz artar,hemde sen ailen disinda vakit gecirecek birini bulmus olursun.