• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yumurtlama döneminde duphaston kullanılır mı?

Meryem2110

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Temmuz 2023
Mesajlar
142
Emoji Skoru
62
Puanlar
18
Yaş
33
Merhabalar, adet gecikmem vardı doktor duphaston verdi 2 gündür kullanıyorum fakat dün ovulasyon testimde yumurtlama dönemine girdiğimi gördüm bebiş istiyoruz, yumurtlama döneminde duphaston kullanmamın zararı olur mu bilen var mı?
 
Merhaba, geç gördüm ama evet kullanılır. Ben de progesteron eksikliği var. Doktorum adetin 1. Gününden sayarak 14. Gün içmemi önerdi. 2.kutum bitecek. Eğer bebek varsa tutunmasına yoksa adet olmaya yardımcı oluyor ilaç. Doktorunuza aklınızda kalanları sorarsanız sonra daha rahat olur sizin için. Ben yazdığı an sormuştum :)
 
Teşekkür ederim cevabın için :) kullandım bitene kadar bakalım hayırlısı inşallah
 
Back
X