- Katılım
- 17 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 142
- Emoji Skoru
- 62
- Puanlar
- 18
- Yaş
- 33
- Konu Sahibi Meryem2110
- #1
Merhabalar, adet gecikmem vardı doktor duphaston verdi 2 gündür kullanıyorum fakat dün ovulasyon testimde yumurtlama dönemine girdiğimi gördüm bebiş istiyoruz, yumurtlama döneminde duphaston kullanmamın zararı olur mu bilen var mı?