• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yumurtlamadan sonra gün gün gebelik belirtilerim hanımlar

Dün kanamam başladı , ilaçları bıraktım . Nasip Rabbim inşallah en kısa zamanda en güzeli ile nasip etsin . Bende şu an solgar folat aldım birde vitaminb12sini aldım . Bu ay yumurtlamamı takip edip sizin gibi iğne ile tekrardan devam ediyim mi yoksa beklemem gerekiyor mu ? Birde folbiol kullanıyorum folik asit olarak ayrıyeten ımom omega kullanıyorum sizin elenataldan alayım mı ayrıyeten de yoksa folbiol yeterli olur mu folat ile ?
Üzüldüm ama denemeye devam. Olacaktır inşallah. Ben yumurtlamamdan koşa süre sonra iğneye başladım genel yazımda da yazdım çünkü risklerim vardı. Folbiol nedir bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem. Elenatal gibi komple hamilelik öncesi vücudu hazırlayan bir ilaçsa bir daha elenatale gerek yoktur. Ama bilmiyorum dediğim gibi.
 
Üzüldüm ama denemeye devam. Olacaktır inşallah. Ben yumurtlamamdan koşa süre sonra iğneye başladım genel yazımda da yazdım çünkü risklerim vardı. Folbiol nedir bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem. Elenatal gibi komple hamilelik öncesi vücudu hazırlayan bir ilaçsa bir daha elenatale gerek yoktur. Ama bilmiyorum dediğim gibi.
İnşallah güzel haberler alırım 🌸 dualarınız da unutmayın hamişlerin duası kabul olur 🌸
Folbiol her doktorun verdiği gebelik öncesi folik asit tarzı . Şu an folat kullanıyorum solgar marka o yeterli bu ay beklemeden yumurtlama sonrası iğnelerle başlasam mı bilemedim
 
Merhaba evet gıttık geçen hafta keseyı goremedı ama rahım kendini hazılamıs gebeliği dedı mıde bulantısı falanda basladı zaten haftaya tekrar gıdıcez inşallah
Hayırlı olsun , Rabbim hayırlı evlat eylesin sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız inşallah 🌸💖
 
İnşallah güzel haberler alırım 🌸 dualarınız da unutmayın hamişlerin duası kabul olur 🌸
Folbiol her doktorun verdiği gebelik öncesi folik asit tarzı . Şu an folat kullanıyorum solgar marka o yeterli bu ay beklemeden yumurtlama sonrası iğnelerle başlasam mı bilemedim
Bence başlayın. İşte genetikte sorun var mı bilmiyoruz bilsek ona göre davranırız aslında. Ama bence yumurtlamadan sonra bir iki gün bekleyin 3. Gün iğne progestan fitil coraspirin hepsine başlayın. Ve bence bunu söylemiyorlar ama ben iki gebeliğimde de yumurtlama gününün öncesi o günü ve bir gün sonrasını mutlaka değerlendirdim doktorlar bir gün ara verin diyorlar bence vermeyin. Her günü değerlendirin. Hatta yumurtlama testlerine sabah öğle akşam bakın yapın. Bazen pik iki gün sürebiliyor herkeste değişiyor. Hatta şunu da söylim her sperm her vücutta uzun süre yaşamayabiliyor bazen son dakika ilişkiler bazen pik olur olmaz hemen bazen pik düşüşe geçtiğinde bile olabiliyor.
 
Bence başlayın. İşte genetikte sorun var mı bilmiyoruz bilsek ona göre davranırız aslında. Ama bence yumurtlamadan sonra bir iki gün bekleyin 3. Gün iğne progestan fitil coraspirin hepsine başlayın. Ve bence bunu söylemiyorlar ama ben iki gebeliğimde de yumurtlama gününün öncesi o günü ve bir gün sonrasını mutlaka değerlendirdim doktorlar bir gün ara verin diyorlar bence vermeyin. Her günü değerlendirin. Hatta yumurtlama testlerine sabah öğle akşam bakın yapın. Bazen pik iki gün sürebiliyor herkeste değişiyor. Hatta şunu da söylim her sperm her vücutta uzun süre yaşamayabiliyor bazen son dakika ilişkiler bazen pik olur olmaz hemen bazen pik düşüşe geçtiğinde bile olabiliyor.
Merhabalar göğüs ağrısı sizde ne zaman başlamıştı acaba? Bir de bat gününe kadar adet olacakmış gibi ağrınız mı olmuştu?
 
Bence başlayın. İşte genetikte sorun var mı bilmiyoruz bilsek ona göre davranırız aslında. Ama bence yumurtlamadan sonra bir iki gün bekleyin 3. Gün iğne progestan fitil coraspirin hepsine başlayın. Ve bence bunu söylemiyorlar ama ben iki gebeliğimde de yumurtlama gününün öncesi o günü ve bir gün sonrasını mutlaka değerlendirdim doktorlar bir gün ara verin diyorlar bence vermeyin. Her günü değerlendirin. Hatta yumurtlama testlerine sabah öğle akşam bakın yapın. Bazen pik iki gün sürebiliyor herkeste değişiyor. Hatta şunu da söylim her sperm her vücutta uzun süre yaşamayabiliyor bazen son dakika ilişkiler bazen pik olur olmaz hemen bazen pik düşüşe geçtiğinde bile olabiliyor.
Test sonuçlarım sizin genetiğiz ile aynı
 
Merhabalar göğüs ağrısı sizde ne zaman başlamıştı acaba? Bir de bat gününe kadar adet olacakmış gibi ağrınız mı olmuştu?
Merhaba bende göğüs ağrısı başlamadı. Her bünye de farklı oluyor ben hemen progestana başladım sonra progestanın etkisiyle hassasiyet başladı
 
Herkese merhaba güzel anne adayları 🥰
Forumda gecesini gündüzüne katmış, herkesin her yazdığını okumuş, kendimde benzerlikler var mı diye tüm vücudumu dinlediğim günlerden sonra sizlerle kendi hamilelik sürecimdeki belirtileri paylaşmak istiyorum. Biliyorum ki bu bir çoğunuz için çok kıymetli 🙏


Öncelikle şunu belirteyim ben

mthfr C6771 ve mthfr A1298C Heterozigot olan
43 yaşında, öncesinde 5 düşüğü olan, 2 yaşında bir oğlu olan, şuanda da ortalama 5 haftalık hamile olan biriyim 🌺

Ovulasyon testleri ile süreci takip ettim Temmuzun 25 i reglimin ilk günüydü.
8 Ağustos ovulasyon testim pil yaptı
9 Ağustos hala pikti ben hem 8 Ağustosu hem de 9 Ağustos gecesini değerlendirdim.

10 Ağustos sabahına karşı testim silikleşmeye başladı bu demek oluyor ki gece yumurtlama oldu ve muhtemelen spermle buluştu.


11 Ağustos gecesi yatarken enox iğne ve progestan fitile başladım 2 adet bir sabah bir akşam toplam 400 mg kullandım

Çünkü yumurtlamadan hemen sonra belimde ve kasıklarımda ağrı hissettim.

Yumurtlamadan sonraki 5. Güne kadar ağrılarım devam etti. 5. Gün tüm belirtilerim geçti çok yoğun akıntı başladı. Bunu eğer üşütmediysem iyiye işaret olarak algıladım.

18 Ağustosta yani Dpo 9 da gebelik testi yaptım Predictor erken testlerden ve negatif çıktı.

20 Ağustosta yani Dpo 11 de sipslik bir çizgi gördüm

21 Ağustosta o silik çizgi biraz daha görünür bir siliklikteydi ve bu umut olmuştu.

25 Ağustos normal bir kaset testte bile artık pozitifti
Vücudumda hiç geçmeyen sol kasık ağrılarım sanki hep regli olacakmışım gibi devam ediyordu. Üstelik bir gün sonra beklenen reglimin ilk gününe denk geliyordu ve kahverengi akıntım başlamıştı. Paniğim diz boyuydu düşük yapıyorum korkusuyla perişandım.

26 sı sabahına kalmadan kahverengi akıntım geçti bitti.

26 Ağustosta kasık ağrılarımın aslında mide ağrılarım da olabileceğini düşündüm bu süreci 1 senede takip ediyordum hep kimyasallar oluyordu ya da olmuyordu belkide stres yaptığım için heryerim sancıyordu.sonra birden tüm belirtiler kesildi. Hiç ağrım kalmadı beni yine bir telaş aldı, neden herşey yine bitmişti, tutunamadan gitmişmiydi 🥲

Beklenen regli tarihim aynı zamanda 26 ağustostu progestan kullandığım için düşük olmuş olsa bile regli olamazdım, her bünyede farklı ama benim bünyemde ilacı biraktıktan 3 gün sonra regli oluyordum. Neyse doktora gitmeye karar verdim 😇
Aynı gün kan testi verdim beta değerim 801 çıktı yumurtlamadan 17 gün sonra adet olmam gereken tam günde bu değerdeydi ama belirtilerim olmadığı için 2 gün sonra yeniden beta verip artıp artmadığını görmem gerekiyordu. Süreç beni delirticekti.

28 Ağustos beta 1525 olmuş %90 artmıştı. Gebelik artık kesindi. Ama busefer dış gebelik ya da boş gebelik ile karşı karşıyaydım çünkü ileri yaş annesi olacaktım 🤦‍♀️

29 Ağustosta sabahki progestan fitilimi ağızdan alayım dedim diye öğleden sonra fenalaştım bu seferde acaba düşük mü yapıyorum diye hastanelik olduğumda betam 1950 çıktı. Ve progestanı içmenin yan etkisini yaşadığımı öğrendim amaaaaaa
İki günde bir ikiye katlanması beklenen beta değerin bir günde de en az kendisi kadar erması gerekirken artışı çok az olmuştu. Eyvahhhh ya dış gebelikse ya böyle düşük devam ederse değerler.
Forumda da birsürü felaket senaryosu okuyorum, beta düşük ilerlerse doktorlar sağlıksız gebelik diyip sonlandırıyorlarmış anneler perişan falan 🥲🥲🥲🥲 ben de psikolojimi buralarda yedim bitirdim.

Daha önce doğumumu yapan Profesör Dr İSMAİL ÖZDEMİRİ aradım . Kendisi Perinotoloji uzmanı aynı zamanda. Plasentam rahmime yapışıkken doğumumu yapan kişi. Dedi ki artık beta vermeyin asla. Beta moral bozmaktan başka bir işe yaramaz.
2 Eylülde doktora gittim vajinal muayene ile keseyi gördük ama bebek için çok erkendi göremedik ama orada bebeğe ait birşey vardı sanırım onu gördü ve asla boş gebelik ya da dış gebelik değil dedi🙏 rahim duvarı kalınlığınız gayet iyi dedi. Genetik geçmişimden dolayı progestanı günde 3 e yani 600 mg a çıkardım sabahları coraspirin kullanmaya da başladım. Derken

Arada kahverengi akıntın olsa da önemseme dedi haftaya kalp atışı duyarız dedi. Çok şiddetli karın ağrısı ve kırmızı kanaman yoksa hiç panikleme dedi lekelenmeler herzaman olabilir dedi. Bu arada sol kaşık ağrım hafif hafif hiç kesintisiz hala devam ediyor. Biliyorum sol yumurtam döllendi yani o derece dinledim en başından beri vücudumu 🥰 neyse şuan 5 haftam doldu. Allah’ın izniyle 10 eylülde kalp atışı duymaya gideceğim. Dua edin herşey yolunda ilerlesin. Allah siz bebek isteyen annelerimizinde kucaklarını bir an önce doldursun. Bakabilecek her isteyene nasip etsin anneliği 🙏 benim sürecim şuan böyle. İnşallah limitlerinin endişelerini dindirmişimdir, limitlerinin merakını gidermişimdir 🌺 sevgiyle ve sağlıkla kalın
Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin. Benim de 4 düşük 1 kimyasalım var. Mthfr 677 homozigot factor 8 heterozigot um diğer testlerimde problem yok. Hasimato hastalığım var 100 lük levotiron ve coraspin 100 kullanıyorum. Onun dışında uzun zamandır omega coq10 d3k2 b12 metil formları kullanıyorum. Ovülasyon testiyle yumurtlama takip edip değerlendirdim. Ve yumurtlama günü kasık ağrısı hissettim akşamında progestan 200 2x1 fitil ve enox 4000 iğneye başladım( daha önce gebeliğimde düşükten önce dr um gebelik boyunca kullanıcn demişti) şuanda dpo 4 kasık ağrım var olumlu bi işaret mi bu yoksa progestan fitilin yan etkisi mi?
 
Herkese merhaba güzel anne adayları 🥰
Forumda gecesini gündüzüne katmış, herkesin her yazdığını okumuş, kendimde benzerlikler var mı diye tüm vücudumu dinlediğim günlerden sonra sizlerle kendi hamilelik sürecimdeki belirtileri paylaşmak istiyorum. Biliyorum ki bu bir çoğunuz için çok kıymetli 🙏


Öncelikle şunu belirteyim ben

mthfr C6771 ve mthfr A1298C Heterozigot olan
43 yaşında, öncesinde 5 düşüğü olan, 2 yaşında bir oğlu olan, şuanda da ortalama 5 haftalık hamile olan biriyim 🌺

Ovulasyon testleri ile süreci takip ettim Temmuzun 25 i reglimin ilk günüydü.
8 Ağustos ovulasyon testim pil yaptı
9 Ağustos hala pikti ben hem 8 Ağustosu hem de 9 Ağustos gecesini değerlendirdim.

10 Ağustos sabahına karşı testim silikleşmeye başladı bu demek oluyor ki gece yumurtlama oldu ve muhtemelen spermle buluştu.


11 Ağustos gecesi yatarken enox iğne ve progestan fitile başladım 2 adet bir sabah bir akşam toplam 400 mg kullandım

Çünkü yumurtlamadan hemen sonra belimde ve kasıklarımda ağrı hissettim.

Yumurtlamadan sonraki 5. Güne kadar ağrılarım devam etti. 5. Gün tüm belirtilerim geçti çok yoğun akıntı başladı. Bunu eğer üşütmediysem iyiye işaret olarak algıladım.

18 Ağustosta yani Dpo 9 da gebelik testi yaptım Predictor erken testlerden ve negatif çıktı.

20 Ağustosta yani Dpo 11 de sipslik bir çizgi gördüm

21 Ağustosta o silik çizgi biraz daha görünür bir siliklikteydi ve bu umut olmuştu.

25 Ağustos normal bir kaset testte bile artık pozitifti
Vücudumda hiç geçmeyen sol kasık ağrılarım sanki hep regli olacakmışım gibi devam ediyordu. Üstelik bir gün sonra beklenen reglimin ilk gününe denk geliyordu ve kahverengi akıntım başlamıştı. Paniğim diz boyuydu düşük yapıyorum korkusuyla perişandım.

26 sı sabahına kalmadan kahverengi akıntım geçti bitti.

26 Ağustosta kasık ağrılarımın aslında mide ağrılarım da olabileceğini düşündüm bu süreci 1 senede takip ediyordum hep kimyasallar oluyordu ya da olmuyordu belkide stres yaptığım için heryerim sancıyordu.sonra birden tüm belirtiler kesildi. Hiç ağrım kalmadı beni yine bir telaş aldı, neden herşey yine bitmişti, tutunamadan gitmişmiydi 🥲

Beklenen regli tarihim aynı zamanda 26 ağustostu progestan kullandığım için düşük olmuş olsa bile regli olamazdım, her bünyede farklı ama benim bünyemde ilacı biraktıktan 3 gün sonra regli oluyordum. Neyse doktora gitmeye karar verdim 😇
Aynı gün kan testi verdim beta değerim 801 çıktı yumurtlamadan 17 gün sonra adet olmam gereken tam günde bu değerdeydi ama belirtilerim olmadığı için 2 gün sonra yeniden beta verip artıp artmadığını görmem gerekiyordu. Süreç beni delirticekti.

28 Ağustos beta 1525 olmuş %90 artmıştı. Gebelik artık kesindi. Ama busefer dış gebelik ya da boş gebelik ile karşı karşıyaydım çünkü ileri yaş annesi olacaktım 🤦‍♀️

29 Ağustosta sabahki progestan fitilimi ağızdan alayım dedim diye öğleden sonra fenalaştım bu seferde acaba düşük mü yapıyorum diye hastanelik olduğumda betam 1950 çıktı. Ve progestanı içmenin yan etkisini yaşadığımı öğrendim amaaaaaa
İki günde bir ikiye katlanması beklenen beta değerin bir günde de en az kendisi kadar erması gerekirken artışı çok az olmuştu. Eyvahhhh ya dış gebelikse ya böyle düşük devam ederse değerler.
Forumda da birsürü felaket senaryosu okuyorum, beta düşük ilerlerse doktorlar sağlıksız gebelik diyip sonlandırıyorlarmış anneler perişan falan 🥲🥲🥲🥲 ben de psikolojimi buralarda yedim bitirdim.

Daha önce doğumumu yapan Profesör Dr İSMAİL ÖZDEMİRİ aradım . Kendisi Perinotoloji uzmanı aynı zamanda. Plasentam rahmime yapışıkken doğumumu yapan kişi. Dedi ki artık beta vermeyin asla. Beta moral bozmaktan başka bir işe yaramaz.
2 Eylülde doktora gittim vajinal muayene ile keseyi gördük ama bebek için çok erkendi göremedik ama orada bebeğe ait birşey vardı sanırım onu gördü ve asla boş gebelik ya da dış gebelik değil dedi🙏 rahim duvarı kalınlığınız gayet iyi dedi. Genetik geçmişimden dolayı progestanı günde 3 e yani 600 mg a çıkardım sabahları coraspirin kullanmaya da başladım. Derken

Arada kahverengi akıntın olsa da önemseme dedi haftaya kalp atışı duyarız dedi. Çok şiddetli karın ağrısı ve kırmızı kanaman yoksa hiç panikleme dedi lekelenmeler herzaman olabilir dedi. Bu arada sol kaşık ağrım hafif hafif hiç kesintisiz hala devam ediyor. Biliyorum sol yumurtam döllendi yani o derece dinledim en başından beri vücudumu 🥰 neyse şuan 5 haftam doldu. Allah’ın izniyle 10 eylülde kalp atışı duymaya gideceğim. Dua edin herşey yolunda ilerlesin. Allah siz bebek isteyen annelerimizinde kucaklarını bir an önce doldursun. Bakabilecek her isteyene nasip etsin anneliği 🙏 benim sürecim şuan böyle. İnşallah limitlerinin endişelerini dindirmişimdir, limitlerinin merakını gidermişimdir 🌺 sevgiyle ve sağlıkla kalın
Sonucunuz ne oldu
 
Dün ve bugün pik gördüm ve sonrasında bugün 1 saattir adet sancısı gibi kasık ve bel bölgemde ağrı mevcut gelip geçiyor ama bariz belirgin yani sizce yumurta atıldıysa mı oluyor bu ağrı ?
 
Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin. Benim de 4 düşük 1 kimyasalım var. Mthfr 677 homozigot factor 8 heterozigot um diğer testlerimde problem yok. Hasimato hastalığım var 100 lük levotiron ve coraspin 100 kullanıyorum. Onun dışında uzun zamandır omega coq10 d3k2 b12 metil formları kullanıyorum. Ovülasyon testiyle yumurtlama takip edip değerlendirdim. Ve yumurtlama günü kasık ağrısı hissettim akşamında progestan 200 2x1 fitil ve enox 4000 iğneye başladım( daha önce gebeliğimde düşükten önce dr um gebelik boyunca kullanıcn demişti) şuanda dpo 4 kasık ağrım var olumlu bi işaret mi bu yoksa progestan fitilin yan etkisi mi?
İnşallah güzel haberler alırız sizden. Her iki sebepten de olabilir. Yumurta dölleniyor da olabilir progestan da yapabilir. Progestanı 10 gün kullanın sonra mutlaka erken gebelik testi yapın sonuçta göre pozitifse progestana devam edin. Sabah coraspirin akşam iğne aksatmadan devam. Hayırlı haberler bekliyoruz
 
Allah kucağınıza aldırmayı nasip etsin ovulasyon testi ile takip ettiniz dimi
Evet tabiki tüm detayları yazımda yazmıştım detaylı. Ben yumurtlama zamanı günde bir kereden fazla ovulasyon testi yapmıştım.
 
İnşallah güzel haberler alırız sizden. Her iki sebepten de olabilir. Yumurta dölleniyor da olabilir progestan da yapabilir. Progestanı 10 gün kullanın sonra mutlaka erken gebelik testi yapın sonuçta göre pozitifse progestana devam edin. Sabah coraspirin akşam iğne aksatmadan devam. Hayırlı haberler bekliyoruz.
çok teşekkür ederim amin dediğin gibi yaptım abla hala kullanıyorum enox coraspin progestan. reglime 4 gün var normal rutin kan verirken beta baktırdım 32,85 cıktı. şimdi 2 gün arayla kan vericem yükselmesini beklicem kaç olana kadar baktırayım acaba. inşallah sağlıklı devam eder :(
 
Hayırlı olsun inşallah sağlıklı şekilde kucağına alırsın. Yazdiklarini hemen hemen okudum uzman olmussunuz ovulasyon konusunda. Yumurta kalitesi için neler yaptınız acaba? Önceki gebeliklerinizi de merak ettim 🙂 Cinsiyeti belli mi?
 
çok teşekkür ederim amin dediğin gibi yaptım abla hala kullanıyorum enox coraspin progestan. reglime 4 gün var normal rutin kan verirken beta baktırdım 32,85 cıktı. şimdi 2 gün arayla kan vericem yükselmesini beklicem kaç olana kadar baktırayım acaba. inşallah sağlıklı devam eder :(
İki günde bir iki misli artması güzel olur ama yavaş ta artsa sorun değil önemli olan artıyor olması hepsine devam. Eğer olur da tutmaz kimyasala dönerse düşüşe geçer zaten. Ama bence olman gereken reglin 4 gün sonraysa eğer 4 gün sonra değerin hala artıyorsa üstüne bir 5 gün daha koy ultrasona gir kese görünebilir. Boş gibi görünebilir korkma. Kesenin içi zamanla görünür.
 
Hayırlı olsun inşallah sağlıklı şekilde kucağına alırsın. Yazdiklarini hemen hemen okudum uzman olmussunuz ovulasyon konusunda. Yumurta kalitesi için neler yaptınız acaba? Önceki gebeliklerinizi de merak ettim 🙂 Cinsiyeti belli mi?
Merhaba teşekkür ederim Allah hepinize nasip etsin. Yumurta kalitesi için bir takım takviyeler kullandım isimlerini şuan hatırlamıyorum ama birkaç ay kullandım. Öğrenir yazarım. Çok ihtiyacım da yoktu ama sanki. Çünkü bir süre sonra bıraktım karaciğeri epeyi yoruyor aslında rahimi de yoruyordu. Şuan cinsiyetimiz kız. Daha önce 4 düşüğüm vardı onların cinsiyetlerini bilmiyorum erken düşüklerdi. Genetik test yaptırın eğer çok düşüğünüz varsa. Detaylı yazmıştım zaten hepsini.
 
Back
X