yüzünüzü temizlemek için en çok ne kullanıyorsunuz?

klbkbr

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2009
1.588
1.103
herkese merhaba.vereliniortak ben yağlı bir cilde sahibim,özellikle de T bölgem.birazda akne sorunum var.mafoldumben
yağlı ciltlere uygun temizleme sütü-toniği-jeli ne önerirsiniz?siz neler kullanıyorsunuz?CADIARZU

fiyatlarıyla ve nasıl kullanıldıklarıyla yazarsanız çok sevineceğim.a.s şimdiden herkese teşekkürler...a.s.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 78 gün geçti.

klbkbr

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2009
1.588
1.103
kimse bir şey yazmicak mıı?:gitme:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 78 gün geçti.

Pervenche

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Ağustos 2009
151
2
selam valla seker ben forever urunlerini tavsiye ediyorum herkese
bitkisel ve dogal katkısız urunler..
her yasta kullanılabilecek urunler..
yaglı ve problemli cltler icin yuz temizleme sabunu cok etkili..
deri altı ve ustu biriken yag tabakasını derinlemesine tamizlerken
nemlendiriyor ( ph dengeli )
fiyatı:25 tl ve boyutu oldukca buyuk. resmi ekte
tonik olarak yine aleo-vera tonigi oneriyorum dogal arı reçinesinden elde
edilen antibiyotikli bir tonik..akne, sivilce olusumunu engelliyor ( anti septik br urun )
onunda fiyatı:35 tl..
detaylı bilgi icin bana mesaj atabilirsin..
 

Eklentiler

  • $AloeLiquidSoap.jpg
    $AloeLiquidSoap.jpg
    67,9 KB · Görüntüleme: 104
  • $aloefirst.jpg
    $aloefirst.jpg
    97 KB · Görüntüleme: 100

bourtlen

hayallerimi kutuladım...
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
308
0
benımde t bolgem yaglı
yuzumu hergun ballı sabunla yıkıyorum
tonık olarakta gulsuyu kullanıyorum
haftada bı kerede kıl maskesı yapıyorum
hem tamamen dogal hemde fıyatları uygun bakım urunlerızemuszemus
 

cassandrax

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2007
84
4
visifirm'ün mavi partiküllu, peeling yapan. gözenekleri temizleyen akne ve siyah noktalar için ideal bir temizleyicisi var canım..eczanelerde satılıyor..tavsiye ederim..
 

DreamLover

Popüler Üye
Pro Üye
22 Mayıs 2007
4.746
112
neutregena markalı tüz temizleme jellerini tavsiye ederim, çok berrak yapıyo ve cildi kurutmadan temizliyo, yıllardır kullanırım, çok memnunum
fiyatı da çok pahalı değil
 

OEvCadisi

Popüler Üye
Pro Üye
10 Ağustos 2008
3.557
58
yağlı ciltler için neutregena çok ideal ....

sen ne kullanıyorsun dersen..benim cildim de karma yani t bölgesi yağlı.estee lauder temizleme sütü,nemlendirici bazı ve nemlendiricisi...
 

nagish

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
30 Temmuz 2008
997
6
32
herkese merhaba.vereliniortak ben yağlı bir cilde sahibim,özellikle de T bölgem.birazda akne sorunum var.mafoldumben
yağlı ciltlere uygun temizleme sütü-toniği-jeli ne önerirsiniz?siz neler kullanıyorsunuz?CADIARZU

fiyatlarıyla ve nasıl kullanıldıklarıyla yazarsanız çok sevineceğim.a.s şimdiden herkese teşekkürler...a.s.

seLam canım...
benm de T böLgem yağLı sadece, yağLı ciLtLer için oLan ürünLeri kuLLandığım zaman dudak kenarLarım faLan kuruyoo:sinifsinif: çok ürün denedm en zon cLean&cLear da kaLdım:lepi: toniğiyLe beraber kuLLanıyorum ben çok memnunum... ikisi birLkte 23 e aLmıştm ben geçen ay, fiyat oLarak da uygun yani... tavsiye ederimopuyorumnanaktan
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2768 gün geçti.

evrem716

İşte benn!
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2008
2.567
7
Canım 20li yaşlarda en önemli şey cilde fazla kimyasal madde sürmeden temiz tutmak.O yüzden ben de mümkün olduğunca doğal şeyler kullanmaya çalışıyorum.Benim de yüzüm çok yağlıdır.Sık sık yüzümü gülsuyuyla temizlerim, çok faydasını çok gördüm. Cildi kurutmuyor, nem dengesini sağlıyor!
Bir de Neutrogena tavsiye edebilirim etkililik açısından.
 

Aydinaydin

Guru
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
753
31
valla ben neutrogena jel ile temizliyorum, gülsuyuyla siliyorum arkasından. nemlendiricimin içine çok az lavanta yağı ve kayısı çekirdeği yağı katıp kullanıyorum. bi de 2 günde bir, gülyağı sürüyorum nemli pamukla, üstüne bebek pudrası sürüp yatıyorum fazla yağını alsın diye. bu kadar :)
 
X

xyz89

Ziyaretçi
benımde t bolgem yaglı
yuzumu hergun ballı sabunla yıkıyorum
tonık olarakta gulsuyu kullanıyorum
haftada bı kerede kıl maskesı yapıyorum
hem tamamen dogal hemde fıyatları uygun bakım urunlerızemuszemus

ben hergun yatmadan once ballı sabunla yıkıyorum cıldımı tek basına yeterlı bı sabun gıcır gıcır yapıyor cıldı.makyajımı bıle onunla temızlıyorum:dance:
 
A

adatuna

Ziyaretçi
bendee ballı sabun kullanıyorum sabah ve akşam.akşam yatarken nemlendirici sürüyorum sabah yıkayınca sürmüyorum hiç siyah noktam kalmadı harika bi sabun.kesinlikle tavsiye ederim