arkadas

  1. ekinyaziyor

    Aralıklı Oruçla Kilolar Gidecek Mi?

    10 yıldır diyet yapıyorum sevgili arkadaşlar fakat şu anki duruma bakacak olursak diyete başladığım kilodan da yükseğim... Son olarak aralıklı oruca başladım geçen ay diyetisyen eşliğinde. 80,6dan 77ye düştüm. Bakalım nasıl gidecek. Sizlerden de yorum, destek, dertleşme vs vs her türlü paylaşımı...
  2. M

    Arkadaslar ve umursanmama?

    Merhaba, kadinlar kulubunu bir suredir uye olmadan takip ediyordum. Son zamanlarda aklima takilan bir sorunumu paylasmaya karar verip uye oldum. Fazla mi buyutuyorum yoksa hakli miyim sizin de goruslerinizi almak istedim. Universite ogrencisiyim, uzun yillar samimi oldugum ve her seyimi...
  3. B

    Yapayalnız hissediyorum butun islerim ters gidiyor?

    Iyi aksamlar kizlar ben.5 senelik evliyim 1 tane kızım var.Evlenirken merkezden imçeye tasındik esimin işi ilceye yakındı.Bu zamana kadar dogru duzgun cevrem olamadı.Komşulardan kimseyle görüşmüyoruz anlaştığım 2 3 kişi var. Fakat ne evlerine gidebiliyorum (aradığımda telefona bakmiyolar) ne de...
  4. elisamrv

    Çıkmazda kaldım ☹️

    Eşimin tarafından bir tanıdığımızın eşi Azeri burada hiç tanıdığı yakını yok tek eşi ve ailesi bizimle aynı sene içinde evlendiler ama pek görüşmezdik. Yeni yeni görüşmeye başladık ama sürekli telefondan görüntülü olsun normal olsun günün bi 7 saati telefondayız neredeyse 3 ay olacak ve artık...
  5. M

    Evimden altınım alındı..

    Merhaba arkadaşlar, Sizin fikirlerinizi almak istiyorum. Evimden çekmecemden altınım alınımdı. Eşimin düğünümüzde taktığı. Düşürmedim kaybetmedim ama her yeri aradım bulamıyorum. Eşim eve giren çıkanlardan şüphelenmeye başladı. Bende bir iki arkadaşıma çıtlattım durumu. Bir tanesini arayıp...
  6. reckless9

    Çok sevdiğiniz arkadaşınız mutsuzsa siz ne yapardınız?

    Selamlar. Yakın arkadaşınız bir yakınını kaybetmek üzere, doğal olarak çok üzgün. Ne yapardınız, nasıl yanında olurdunuz? Kendim için soruyorum bunu çünkü bir süredir bir yakınım ölümle pençeleşiyor ve evdeki herkes yas halinde fakat yakın arkadaşlarım iki mesaj atıp bir daha ne sordu, ne...
  7. L

    Toksik yakın arkadaş?

    Yaşadığım yerde bir komşum var, aramızda iki yaş fark var. Benim çocukluk arkadaşımın eşi. Çocukluk arkadaşımın eşi olduğu için sürekli yapıcı ve alttan alan taraf oluyorum, aramızda iki yaş var 27 yaşında, ben 29 yaşındayım. Sürekli canımı sıkacak şeyler söylüyor mesela en son şehir dışında...
  8. C

    Ev arkadaşım ve sevgilisi?

    Merhaba arkadaşlar. Uzun ama lütfen yardımci olun. Ben bu sene yatay geçiş ile başka şehirdeki üniversiteye geçiş yaptım. O şehirde liseden tanıdığım arkadaşım vardı evde tek başına yaşıyordu ben de onun yanına çıktım. Ev eşyalarını vs her şeyi ayarlamıştı zaten kendisi yaşıyordu. Evde fazladan...
  9. E

    Ev arkadaşım ile anlaşamıyoruz? Yardımci olabilir misiniz?

    Kızlar yardim edinn. Ben üniversite okuyorum. Okuduğum şehirde eve çıktım kira kontratı evin tüm eşyaları her şeyi getirdim her şeyi hallettim. Lise arkadaşım da o üniversiteyi kazandı ve dolayısıyla benim yanıma çıktı. Benim bir erkek arkadaşım var. Onunlayim çoğunlukla fakat arkadaşım istiyor...
  10. blackcat4

    Neden hep toksik insanları kendime çekiyorum?

    20 yaşındayım ve bugüne dek tanıştığım birkaç kişi hariç hayatıma hep toksik insanları aldığımı fark ettim. Yeni arkadaş edinirken zorlanan biriyim zaten ancak arkadaş edindiğim insanların da toksik, başarılarımda mutluluklarımda mutsuz olan insanlar olması sinir bozucu... Hayatıma nasıl toksik...
  11. E

    Ankara...29 Yaş...Yeni arkadaşlar edinmek...

    İlk defa kendimi anlatmak niyetiyle bir foruma üye oluyorum sanırım.Normalde forumlarda çok vakit geçirme alışkanlığına sahip bir insan değilim. Bugünkü can sıkıntımla baş edememe hali nasıl fazla geldiyse böyle bir yöntem seçtim kendim için. Ankara da yaşıyorum.29 yaşındayım. Evliyim. Çoçuğum...
  12. M

    Arkadaş mıyız yoksa başka bir şey miyiz anlam veremedim

    birbirimizden hoşlanıyoruz ama söyleyemiyoruz. geçen beni uyandırır mısın diye mesaj attı. ayrıca alarm da kurmuş ve ondan önce kalkmış. kıskandırmak kıskanma olayları falan da var arkadaş mıyız yoksa başka bir şey miyiz anlam veremedim..
  13. M

    Arkadaşımın yaptığı aklıma takıldı?

    Merhaba herkese, 20 yıllık dostum bir ay önce istemesi oldu 2 hafta öncede nişanı. Benide çağırdı yardım şu bu derken yıllardır çok iyi anlaşırız zaten. Ama aklıma takılan bir şey oldu kardeşime anlattığımda sana öyle gelmiştir falan dedi emin olamadım. İstemesinde damadın uzaktan akrabası...
  14. M

    Tenis partneri arıyorum(Ankara)

    Merhaba Ankara Çankaya da yaşayan ve başlangıç orta seviye tenis oynayan kadın arkadaş arıyorum 😊
  15. reckless9

    Arkadaşın evlilik süreci

    Selam kızlaarr aklımı kurcalayan bi soruyu sorup fikir almak istiyorum sizden. Kardeş kadar yakın olduğunuz bi dostunuz evleniyor tüm süreçte en başından ne kadar yanında olmak gerekir? benimki çoğu şeyine beni çağırmadı söz olsun foto çekimi bohça filan sadece ayak işleri temizlik olunca...
  16. M

    En yakın kız arkadaşınızla alternatif bi evrende bir gün geçirseniz nasıl bir olurdu

    Herkese merhaba , öncelikle doğru katagoridemiyim bilemiyorum ama kızkardeş fikrine ihtiyacımız var:)) şimdi başlıyorum sorum şu ( yadırgamassınız umarız) ;) . Biz çok yakın iki arkadaşız standart hayat rutininden çıkıp farklı bişeyler yapmak ve unutulmaz dönüp konuşacağımız ve hep gülerek...
  17. Mavisiyahrenkli

    İlişkimi kesmeli miyim?

    Kızlar o kada uzun değil. Okuyabilirsiniz size güveniyorum. 😽💥 Şimdi üniversiteden bir beyefendinin bana ilgisi vardı. Bunu tabii sonradan öğreniyorum ama başta ben de onu fena bulmamıştım. Sonra biz arkadaşça takılmaya başlamıştık ki malum virüs geldi ve telefondan konuşmaya başladık. Zaten...
  18. 1

    Eşim arkadaşlariyla tatile kıbrısa gidecek

    Kızlar eşim erkek arkadaşlarıyla kibrisa tatile gidecek. Çok kıskanç bir insanım. Fakat guvensiz görünmek istemiyorum. İzin vermelimiyim sizce. Normal bir durum mu. Kıskançlığımı içime mi atmalıyım? Arkadaşlar benim yapım kıskanç. Kişilik özelliklerimden biri kıskançlık. Elimde olan birsey...
  19. A

    Arkadaşlık

    Selam herkese,ben arkadaş edinmekte ve bunu yürütmekte sorun yaşıyorum,cinsiyet farketmeksizin kimseyle canciger olamıyorum, özgüvenli biri olduğumu söylerler çevremde insan çok ama biriyle yakın olduktan sonra ne yapacağımı düşünüyorum,gerçek bı arkadaş istiyorum , önerileriniz nelerdir
  20. M

    Bana bir akıl verin

    Merhaba Onu 4 yildir taniyorum ayni is yerindeydik. Simdi uzman cavus dogu gorevinde. Uzman cavus olmadan once surekli gorusurduk hatta ona karsi hislerim vardi hatta belki karsilikliydi o zaman icin. Gitmeden once surekli gorusurduk gittigi gunden beride hergun ariyor goruntulu konusuyoruz...