• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

babaevi kocaevi

  1. G

    Yalnız Yaşamak mı, Eşimle Yeniden Birleşmek mi, Yoksa Ailemle Devam Etmek mi?

    evliyim ama genelde sorunlu giden bir evliliğim oldu 2 çocuğum var ve esimle olan en son sorunda ağlayarak aile aradım ve babam geldi bizi evine getirdi..ilk baska (2 hafta) hersey güzeldi ...ama 2 cocukla ben rahatsız hissetmeye başladım ... en ufak soruna cok büyük tepkiler gösteriliyor..ben...
  2. Hayatinanlamisensin

    Ben niye boyleyim

    Herkese merhabalar arkadaslar.Bes yillik evliyim iki yasinda kizim var.Tatillerde ailemin yanina abimler ablamlar yegenlerim gelir tam bir curcuna olur. Benim evim annemlerle ayni sehirde ve yurume mesafesiyle 10 dakika.Esimle haftada bir kere, kendim haftada iki kere giderim.Esimle gidislerim...
Back
X