- Katılım
- 19 Mart 2025
- Mesajlar
- 8
- Emoji Skoru
- 10
- Puanlar
- 8
- Konu Sahibi gokkusagi89
- #1
evliyim ama genelde sorunlu giden bir evliliğim oldu 2 çocuğum var ve esimle olan en son sorunda ağlayarak aile aradım ve babam geldi bizi evine getirdi..ilk baska (2 hafta) hersey güzeldi ...ama 2 cocukla ben rahatsız hissetmeye başladım ... en ufak soruna cok büyük tepkiler gösteriliyor..ben isyan ettim son zamanlarda ve verilen cevap "gelmeseydin", "geri don", "kocanla gecinseydin" tipik geri kafalı cümleler...bu cümlelere maruz kaldigima inanamıyorum
sürekli bir basa kalkma durumu, biz seni kurtardık cümlesi ver nankör ilan edilmek
ev surekli gergin (benimle alakası olmayan durumlarda var), surekli negatif ve aile ile beim aramda sorun oldugu zaman annem/babam benimle haftalarca konuşmuyor
hakaretler işittiğim cok oldu
butun sinirlarim ihlal ediliyor, çocuklarıma kizdigim zaman kotu anne ilan ediliyorum, kizmadigim zaman "hayır demiyorsun, disiplin yapmiyorsun" diyorlar
annemle çocukluğuma baslayan bir soğukluk her zaman vardi, mesafeli biri....2 çocuğumu alıp geldim 3 ay oldu bir defa bana sarılmadı, nasil oldugumu neler hissettiğimi sormadi
ilk sorunda "boyle olacaksa ev bul git" cümlesini duydum, zoruma gitti cunku bekarligimda bu cümleyi hic duymadım ... 2 çocuğumu cok seviyorlar buna cok eminim ama bana karşı "herseye basını salla onayla bizimle iyi gecin yoksa cek git" tutumu var
esimle sorunlarımız vardi ama yinede bu kadar gerginlik yoktu evin icinde günlerce haftalarca kus kalmak gibi adetlerimiz yoktu, bu derece hakaret yoktu, sorunun kaynağı özellikle 2. çocuğumun doğumunda yeterli destek göremedim esimden ve depresyona girdim esimle cok kavga ediyorduk
dusunmek icin cok vaktim oldu bir cok durumu teraziye koydum
sorun çözme odaklı konustuk ve evliliğimizi yürütmek istiyoruz ama ikimizde tedirginiz
tek gelirle benim bir eve çıkmam biraz zor olacak ama imkansız degil
iki çocuğumu alıp ayrı eve çıkmak ve esimle birleşmek arasında gidip geliyorum
esimle tekrar sorun yasayacagimizi zannetmiyorum ufk tefek sorunlar elbette olur ama benim asil sorunum dogum sonrası depresyon oldu ve esimin destegi olmadan kendim ve terapistim ile astim bu durumu keske yanımda olsaydı bu donem
aile beni o durumdan çekip cikardi ama en ufak soruna cok büyük tepkiler veriyorlar ve hep ayni cümleyi duyuyorum..nankor biri olmak istemiyorum onlara karşı bir vefa borcum var gibi hissediyorum ... ailemi kotu ilan etmek esime "siginmak" istemiyorum
sürekli bir basa kalkma durumu, biz seni kurtardık cümlesi ver nankör ilan edilmek
ev surekli gergin (benimle alakası olmayan durumlarda var), surekli negatif ve aile ile beim aramda sorun oldugu zaman annem/babam benimle haftalarca konuşmuyor
hakaretler işittiğim cok oldu
butun sinirlarim ihlal ediliyor, çocuklarıma kizdigim zaman kotu anne ilan ediliyorum, kizmadigim zaman "hayır demiyorsun, disiplin yapmiyorsun" diyorlar
annemle çocukluğuma baslayan bir soğukluk her zaman vardi, mesafeli biri....2 çocuğumu alıp geldim 3 ay oldu bir defa bana sarılmadı, nasil oldugumu neler hissettiğimi sormadi
ilk sorunda "boyle olacaksa ev bul git" cümlesini duydum, zoruma gitti cunku bekarligimda bu cümleyi hic duymadım ... 2 çocuğumu cok seviyorlar buna cok eminim ama bana karşı "herseye basını salla onayla bizimle iyi gecin yoksa cek git" tutumu var
esimle sorunlarımız vardi ama yinede bu kadar gerginlik yoktu evin icinde günlerce haftalarca kus kalmak gibi adetlerimiz yoktu, bu derece hakaret yoktu, sorunun kaynağı özellikle 2. çocuğumun doğumunda yeterli destek göremedim esimden ve depresyona girdim esimle cok kavga ediyorduk
dusunmek icin cok vaktim oldu bir cok durumu teraziye koydum
sorun çözme odaklı konustuk ve evliliğimizi yürütmek istiyoruz ama ikimizde tedirginiz
tek gelirle benim bir eve çıkmam biraz zor olacak ama imkansız degil
iki çocuğumu alıp ayrı eve çıkmak ve esimle birleşmek arasında gidip geliyorum
esimle tekrar sorun yasayacagimizi zannetmiyorum ufk tefek sorunlar elbette olur ama benim asil sorunum dogum sonrası depresyon oldu ve esimin destegi olmadan kendim ve terapistim ile astim bu durumu keske yanımda olsaydı bu donem
aile beni o durumdan çekip cikardi ama en ufak soruna cok büyük tepkiler veriyorlar ve hep ayni cümleyi duyuyorum..nankor biri olmak istemiyorum onlara karşı bir vefa borcum var gibi hissediyorum ... ailemi kotu ilan etmek esime "siginmak" istemiyorum