• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

fallot tetrolojisi

  1. B

    Fallot Tetralojisi (kalp hastalığı)

    Merhaba, bebeğime 29. haftada fallot tetralojisi [ perimembranöz vsd (kalpte delik) ve overriding aorta (aort damarı %40-50 sağdan çıkıyor.Normalde soldan çıkması gerekiyor) ve pulmoner damar darlığı ] tanısı koydular ve down sendromu ya da herhangi bir genetik anomali şüphesinden bahsettiler...
  2. matmazelyo

    Aile Planlaması GENETİĞİMDE SORUN MU VAR YARDIMCI OLUN! 2 DOĞUM ANOMALİSİ OLAN GEBELİK YAŞADIM

    Merhaba bir kızım gayet sağlıklı ve şuan 2 buçuk yaşında geçen sene hamile kaldım. Fakat gebeliğimde anomali görüldü. Bebeğimde fallot tetrolojisi tanısı konuldu 6 aylık hamile iken sonlandırıldı. Sonrasına 1 sene sonra tekrardan hamile kaldım bu seferde bebeğimde diyafragma hernisi tanısı...
Back
X