Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Merhaba, bebeğime 29. haftada fallot tetralojisi [ perimembranöz vsd (kalpte delik) ve overriding aorta (aort damarı %40-50 sağdan çıkıyor.Normalde soldan çıkması gerekiyor) ve pulmoner damar darlığı ] tanısı koydular ve down sendromu ya da herhangi bir genetik anomali şüphesinden bahsettiler...
Merhaba bir kızım gayet sağlıklı ve şuan 2 buçuk yaşında geçen sene hamile kaldım. Fakat gebeliğimde anomali görüldü. Bebeğimde fallot tetrolojisi tanısı konuldu 6 aylık hamile iken sonlandırıldı. Sonrasına 1 sene sonra tekrardan hamile kaldım bu seferde bebeğimde diyafragma hernisi tanısı...