• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

#gebelik #femara

  1. H

    Hamile kalamıyorum !

    Kızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle...
  2. S

    Femara kullanıldığı hafta gebelik ihtimali yüksek mi

    Merhaba arkadaşlar. Pazartesi adetimin 3. Günüydü doktorum femara kullanmamı tavsiye etti sabah saat 7 de akşam saat 7 de kullanıyorum. Adetim 5 gün sürüyor. Adetim bitti. İki günü de değerlendirdik. Size şunu sormak istiyorum. Femarayı kullanıp gebe kalan oldu mu çatlatma iğnesi olmadan. Bu...
Back
X