Kızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle kullandık sağda ve solda büyüyen iki yumurta vardı ancak negatif bu ay yine femara kullandım çatlaama iğnesi için doktora gittiğimde çatladığını gördük ideal zamanlarda ilişki zaten olmuştu ancak bugün yine adet oldum kafaya takmayayım diyorum ama elde değil. Burada kürtajdan sonra yapışıklık olduğu için hsg olanları gördüm doktoruma sordum istersen yapabiliriz tıkanıklık yoksada gebe kalmayı kolaylaştırıyor dedi. Burtomda aneztezili 15 bin anestezisiz 10 bin dediler. Çok kararsızım bir ay daha femara ile denesem mi yoksa hiç beklemeden hsg çektirsem mi çok mu acele davranıyorum bilemiyorum. Lütfen benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazsın.
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor