gebelik kesesi

  1. C

    Gebelik kesesi gözükmüyor

    Kızlar, merhaba lütfen bilgi misiniz? 25 yaşındayım ilk hamileliğim polikistik over hastasıyım nasılsa hemen hamile kalmam diyerek korunmayı bıraktık 3 ay içinde hamile kaldım temmuzun 9 unda kan verdim beta 572 çıktı bugün 13 u doktor kese var mı diye baktı göremedi alttan muayene etti diş...
  2. B

    Gebelik kesesi var bebek yok

    Kızlar merhaba bugün ultrasona girdim kese 16 mm olmus 5+3 haftaligiZ bebek görünmedi haftaya gözükür mu acaba çok mu erken
  3. mavipemberuyaa

    6+4 gebeliğim var fakat kalp atışı yok

    6+4 günlük hamileyim en son pazartesi günü doktora gittim hiçbir şekilde kalp atışı gözükmüyor ve duyulmuyor kese ve bebek boyutu tam sınırdaymış. Bir hafta sonra gel yeniden bakalım ona göre işlem veya tedavi uygularız dedi. İlk hamileliğim ve çok kötü hissediyorum daha önce başına gelen birisi...
  4. A

    Gebelik kesesi

    Hanımlar merhaba. Öncelikle çok uğraş sonunda 2 yılın sonunda hamile olduğumu öğrendim. Doktorun demesiyle 2 günde bir kanda beta hcg baktırdım. Son adet tarihim: 14 aralık. Betamda düzenli artışlar mevcut, iki gün arayla (386, 807, 1045) fakat ikidir vajinal ultrasonda keseyi göremedi doktorum...
  5. Rose344400

    Boş Gebelik olabilir mi?

    Merhaba arkadaşlar adet tarihime göre 6+6 hamileyim ama ultrasona göre 5+5 hamileyim doktorum pko olduğum için geç döllenme ddi. Kesen falan süper Yuvarlak görünüyor gelişiyor da Ama bi problem var benim kese 18 mm oldu yolk kesesi falan hiç gözükmüyor normal mi arkadaşlar ben çok üzülüyorum...
  6. Queen100

    Hamileyim ama bebek geriden geldiği için düşük tehlikesi var dendi yardım edin :/

    Kızlar selam. Sat 1haziran . 8 hafta 2 günlük hamile olmam gerek aslında. Size süreci anlatayım kısaca. -ilk doktora 6 haftalıkken gittim. Kese görünmedi. -Bir hafta sonra 7 haftalıkken gittim kese göründü yaklaşık 1cm ama bebek yok. ve boyuta göre 6 haftalık çıktı. -Sonra 10 gün sonra gittim...
  7. fadimeberk

    Kese gözükmemesi normalmi i?

    Arkadaşlar merhaba lütfen içime su serpin reglimden 2gün önce öğrendim gebeliği mi ayın. 8.inde 776 ayın 11.inde 3300 çıktı değerim ama kese gözükmedi doktor korkuttu dış gebelikte olabilir DİE çarşamba günü tekrar gitcem idrara sıkışık gel dedi bide reglimden önce bukadar yüksek değer normal mi...
  8. S

    Gebelik kesesi düzensiz ne olur yardım

    6 haftalık hamileyim ...bebek kalp atışı görüldü ama kese tam yuvarlak değilmiş boyutu düzensizmiş ...iki hafta sonra tekrar bakalım dedi doktor ...Bu durum başına gelen neolur cevap yazsın
  9. L

    YOLK KESE BÜYÜKLÜĞÜ ACİLL LUTFEN

    Merhaba arkadaslar, ayni durumu yasayan var mı? 6 haftalik gebeyim. Keseyi gördük. Kalp atisini duyduk. Bebek haftasina ve ayına uygun fakat dr‘ umuz bugun yolk kese buyuk dedi . Haftaya tekrardan gel dedi. Boyle durumlarda cogunlukla kalp durur dedi. Kalbi atmaya devam edenlerde oluyormus. 8...
  10. Gebelik Kesesi Muayenesi Nasıl Yapılmalıdır?

    Gebelik Kesesi Muayenesi Nasıl Yapılmalıdır?

    Gebelik kesesi ne zaman görülür? Gebelikte kesesinin görülmesi yaklaşık olarak 4 ile 5. Haftalarda olur. Ultrason ile gebelik kesesinin görülmesi 6. Haftada kesin olarak gerçekleşmelidir. Gebelik kesesinin çapı yaklaşık olarak 2-4 mm civarındadır. Kese boyutuna göre gebelik haftası hesaplaması...
  11. P

    Yeni hamile olanlar gelin konuşalım.

    Merhaba, adetime 4 gün kala testte silik çizgi çıktı. adetim 1 gün geçince tekrar yaptım çok net 2. çizgiyi gördüm. Ama hala doktora gitmedim. hesaplamalarıma göre şu anda 4+5 günlük :) Keseyi ve kalp atışını umarım görürüm. Annem hemşire, kafanı karıştırırlar dedi ve doktora gitmemi...
  12. K

    Kese boyutu ve embriyo

    Merhabalar 10 gün önce kontrolümde kese görünmemişti bugün kese göründü 6 hafta 3 günlük hamileyim. 1.28 cm kese yani 12.8 mm ama içinde bebeği göremedim. Doktor emriyo oluşmaya başlamış nokta kadar var dedi. İnternettede bu boyutlarda bebeğinde rahat 3-4 mm olması gerektiği yazıyor düşükle...
  13. H

    Hamilelikte gelişim geriliği olanlar

    Merhaba lütfen konu hakkında bilgisi olan başına böyle bir şey gelen yardım edin lütfen kafam çok karışık hamileyim son adet tarihim 14 mart düzensiz adet oluyorum ve klomen çatlatma iğnesiyle hamile kaldım 26 mart çatlatma iğnesi oldum 36 saat sonra ilişki dedi doktor yani 28 mart ilişki oldu...
  14. triamera

    Kese büyüdü Bebek hala gözükmedi =(

    sat tarihine göre 8 hafta yumurtlama gününe göre 6 haftalık fakat kese 18 mm olmasına rağmen bebek hala gözükmedi sanırım boş gebelik böyle durumla karşılaşan varmı ne kadar beklemek gerekir doktorum pek ümitli konusmuyor. :(
  15. C

    Gebeliğim sizce normal mi?

    Merhaba kızlar, 5 hafta 5 günlük gebeyim. Doktorum karından ultrasonla keseyi gördü, yeri iyi dedi ancak yolk kesesi veyahut bebeği henüz göremedik, 10 gün sonraya gün verdi; kalp atışlarını duymak için. Forumda yazılanları okudum hem kaygılanıyor insan hem de korkuyor... Ultrason resmini de...
  16. Dilaysb

    Gebelik kesesinde bozukluk

    Merhaba hanimlar,6+6 haftalik hamileyim. Bugün doktorum Gebelik kesesi sinirlarinda bozukluk oldugunu, bebegin olustugunu kalp atisida oldugunu ama kalp atiminin yavas oldugunu soyledi. Dusuk tehlikesi icin progestan, igne ve coraspirin baslatti. Benzer durum yasayan arkadaslar var mi, merak...
  17. M

    Kese var yolk sac var ama bebek yok

    kızlar merhaba, 6 hafta + 5 günlük hamileyim. Dün akşam lekelenmem geldiğinden dolayı dr a gttim ancak kese var yolk sac var ama bebek yok kesenin büyüklüğüne rağmen bebeğinde görünmesi lazımdı diyor :( haftaya tekrar cağırdı, sanırım gebelik sonlancak .. daha öncede düşük yaptıgım ıcın aynı...
  18. kafkasyaninozkizi

    Gebelik haftası tutarsızlığı

    Merhabalar kızlar. İlk gebeliğim ve doğal yollarla hamile kaldım. Son adet tarihim 3 Ekim, 1 kasımda beta 400, 3 kasımda 1100 çıktı. Her şey gayet güzel dedi doktor. Ama 1kasımda 5 buçuk cm olan kistim bu gün 6.3 cm olmuş. Doktor kistin takibini yapacağız dedi, gebelik kesemi de bu gördük 7.8 mm...
  19. T

    Gebelik kesesi

    Bayanlar Merhaba selamaleykum bir şey sorcam . Şuan 6+3 hafta gebeyim. 6+6 da doktora gideceğim . Kese yi rahatça görebilir miyim acaba . Siz 6+6 da neler tecrübe edindiniz ve kalp atisini hangi hafta duydunuz paylaşır mısınız? Çok heycanlaniyorum.Rabbim herkese nasip etsin insallah en kisa zamanda.
  20. C

    Arkadaslar doktor ultrasonda kesemi goremedi

    selam arkadaslar forumda yeniyim. Acil yardiminiza ihtiyacim var. Tam 4 haftalik hamileyim. Bugun 5. Haftadan gün aldım. Son regl tarihim 7 mart. Yumurtlamadan sonra 11. Gun beta hcg yaptim sonuc 18 cikti. 13. Gun 175 cikti. 17. Gun yani bugunde 2316. Doktor keseyi gorebilecegimizi soyledi...