• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

#opusonrası

  1. Z

    Pcos tüp Bebek ohss gonal f bir bakabilirmisiniz

    Eşim azospermi Ankara'da tüp Bebek yapacağız ben pcosum Amh 9 sağ 20 sol 20 en az folikül hergun 125 mg gonal f kullandım bana biraz mg fazla geldi doktorun işine karisilmaz tabi en son yumurta ölçümüm 2.4 2.2 2.1 en küçükleri 1.4 1.5 gözüküyordu E2 değerim 1045 dün çıktı gece çatlatma iğnesi...
  2. P

    Olumsuz opu

    Merhaba ben bu sürece mayıs ayında başladım hazırlık testler filmler derken bugüne geldik rahim filminde tüplerim kapalı çıktı ayrıca amh değerim 0.2 çıktı doktorlar tüp bebekten başka şansın yok dedi başladık iğnelere başlayacağım gün Tsh değerim 0.009 çıktı zehirli guatr var dediler 😔 27...
Back
X