Eşim azospermi Ankara'da tüp Bebek yapacağız ben pcosum Amh 9 sağ 20 sol 20 en az folikül hergun 125 mg gonal f kullandım bana biraz mg fazla geldi doktorun işine karisilmaz tabi en son yumurta ölçümüm 2.4 2.2 2.1 en küçükleri 1.4 1.5 gözüküyordu E2 değerim 1045 dün çıktı gece çatlatma iğnesi vurdum 2 adet gonapepti ve yarım ovitralle genetik testlerde 2 adet heterezigot gözüküyordu oksapar adetin 2. Günü başlatti şuan kullanmıyorum yarın opu olacağı için Amh değeri yüksek olup bu serüvende kaç mg gonal f kullandınız ve opu sonrası ohss gecirdinizmi tecrübelerinizi paylaşırsanız kaç yumurtaniz toplandı bilgi verirseniz çok sevinirim