• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Pcos tüp Bebek ohss gonal f bir bakabilirmisiniz

Zengo

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ekim 2022
Mesajlar
36
Emoji Skoru
10
Puanlar
38
Yaş
28
Eşim azospermi Ankara'da tüp Bebek yapacağız ben pcosum Amh 9 sağ 20 sol 20 en az folikül hergun 125 mg gonal f kullandım bana biraz mg fazla geldi doktorun işine karisilmaz tabi en son yumurta ölçümüm 2.4 2.2 2.1 en küçükleri 1.4 1.5 gözüküyordu E2 değerim 1045 dün çıktı gece çatlatma iğnesi vurdum 2 adet gonapepti ve yarım ovitralle genetik testlerde 2 adet heterezigot gözüküyordu oksapar adetin 2. Günü başlatti şuan kullanmıyorum yarın opu olacağı için Amh değeri yüksek olup bu serüvende kaç mg gonal f kullandınız ve opu sonrası ohss gecirdinizmi tecrübelerinizi paylaşırsanız kaç yumurtaniz toplandı bilgi verirseniz çok sevinirim
 
Pcosum amhım yüksekti benim de gonalf onu öncesi 225 ile başlayıp 125 e kadar düştüm ama uzun süre kullandım bir şey olmuyor toplandığı için zaten 47 yumurtam toplandı bir kısmı da bırakmıştı hatta sonrasında verdiği ilaçlarla kısa sürede toparladım. Daha önce 2 kere ohss olmuştum yumurta büyütme denerken. Opu sonrası 1 haftaya toparlarsınız korkulacak bir şey yok
 
merhaba bende pcos hastasıyım tüp bebek transferi oldum ilk denemem
 
Pcosum amhım yüksekti benim de gonalf onu öncesi 225 ile başlayıp 125 e kadar düştüm ama uzun süre kullandım bir şey olmuyor toplandığı için zaten 47 yumurtam toplandı bir kısmı da bırakmıştı hatta sonrasında verdiği ilaçlarla kısa sürede toparladım. Daha önce 2 kere ohss olmuştum yumurta büyütme denerken. Opu sonrası 1 haftaya toparlarsınız korkulacak bir şey yok
İnşallah ya arkadaşlarla konuşuyorum 15-20 tane yumurta toplatmışlar sonrasında ohss olmuşlar hastanede kalmışlar 4 gün oturarak uyutmuşlar hastanede yattığı zaman karında biriken su akciğere gidiyormuş su vermemişler bazı kişilerin de yazdıklarını okuyorum kadınlar kulübünde 50'ye yakın yumurtası toplanan ohss geçirmiş 6 gün hastanede kalmış falan bende de en az 40 gözüküyor ne toplanacak bilmiyorum yarın acaba bu yumurta büyütme sürecinde iken belirti veriyor mu geçireceğine dair
 
Eşim azospermi Ankara'da tüp Bebek yapacağız ben pcosum Amh 9 sağ 20 sol 20 en az folikül hergun 125 mg gonal f kullandım bana biraz mg fazla geldi doktorun işine karisilmaz tabi en son yumurta ölçümüm 2.4 2.2 2.1 en küçükleri 1.4 1.5 gözüküyordu E2 değerim 1045 dün çıktı gece çatlatma iğnesi vurdum 2 adet gonapepti ve yarım ovitralle genetik testlerde 2 adet heterezigot gözüküyordu oksapar adetin 2. Günü başlatti şuan kullanmıyorum yarın opu olacağı için Amh değeri yüksek olup bu serüvende kaç mg gonal f kullandınız ve opu sonrası ohss gecirdinizmi tecrübelerinizi paylaşırsanız kaç yumurtaniz toplandı bilgi verirseniz çok sevinirim
yumurta basına e2 200 olmalı.
çok fazla yumurtanız gelişmemiş olabilir korkmayın o yüzden
 
İnşallah ya arkadaşlarla konuşuyorum 15-20 tane yumurta toplatmışlar sonrasında ohss olmuşlar hastanede kalmışlar 4 gün oturarak uyutmuşlar hastanede yattığı zaman karında biriken su akciğere gidiyormuş su vermemişler bazı kişilerin de yazdıklarını okuyorum kadınlar kulübünde 50'ye yakın yumurtası toplanan ohss geçirmiş 6 gün hastanede kalmış falan bende de en az 40 gözüküyor ne toplanacak bilmiyorum yarın acaba bu yumurta büyütme sürecinde iken belirti veriyor mu geçireceğine dair
Böyle hikayeler dinleyip kendinizi strese sokmayın. Taze transfer olmayacağınız sürece hamilelik olmadığı sürece Ohss kontrol altına alınabiliyor. Zaten bizim gibi vakalarda taze transfer yapılmıyor. Ohss olmasın diye bir takım ilaçlar veriyorlar onları kullanın ilişkide hamile kalmaktan kaçının hiçbir şey olmaz Allahın izniyle
 
yumurta basına e2 200 olmalı.
çok fazla yumurtanız gelişmemiş olabilir korkmayın o yüzden
Pcos olunca e 2 yavaş yükseliyormus yumurta toplanınca birden fırlıyormus öyle diyorlar hep
 
Pcos olunca e 2 yavaş yükseliyormus yumurta toplanınca birden fırlıyormus öyle diyorlar hep
bence bu korkunuzdan doktora bahsedin. Sonuç olarak opudan sonra dostinex verecektir ohss olmayın diye. Benden de ilk opumda 18 yumurta alındı trigerda 2 gonapeptyl bir ovitrelle vardı. Ovitrelle ohss riskini artırıyor. ben işlemden sonra günde 1 tane olacak sekilde 8 gün dostinex kullandım. Doktor önlemini alacaktır merak etmeyin
 
İnşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim hayirli olsun gözünüz aydın olsun inşallah 💐
Aminn inşallah 🤲🏼 sizin de süreciniz su gibi aksın sorunsuz sıkıntısız kucağınıza alın inşallah 🌸
 
Back
X