Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Eşim azospermi Ankara'da tüp Bebek yapacağız ben pcosum Amh 9 sağ 20 sol 20 en az folikül hergun 125 mg gonal f kullandım bana biraz mg fazla geldi doktorun işine karisilmaz tabi en son yumurta ölçümüm 2.4 2.2 2.1 en küçükleri 1.4 1.5 gözüküyordu E2 değerim 1045 dün çıktı gece çatlatma iğnesi...
Herkese merhaba arkadaşlar.
Pcos’luyum ve Tüp bebek yaptırmak istiyorum. Bu tüp bebeğe engel midir?
Pcos’dan nasıl kurtulabilirim siz ne kullandınız?
22 yaşındayım tüp bebeğin tutma ihtimali nedir?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler ❤️