saçlarım

  1. E

    Saçlarımın ortası kelleşti

    Saç diplerimi tırnaklarımla yaralar oluşturdum daha sonra bunları kopardim gece gündüz uyumadan arada 1-3 saat uyumalar ile 3 yıl çalıştığım için stresten yaptigimi düşünüyorum şu anda işi bıraktım bu halimi görünce elimi saçıma goturmuyorum aslında düzelme başlamıştı ama ben içilebilir soda ve...
  2. S

    acil yardıma ihtiyacım var ilaçlar çözüm olmadı

    uzun süredir sacımda bit sorunu var sürekli temziliyorum ilaçlıyorum tarıyorum ama 1 ay temizim 2 ay bitli özellikle çok asırı sirke var sabah aksam taramama ragmen tam olarak kurtulamıyorum nasıl bir çözüm bulabilirim bunun için sac boysnı denedim sirke sürmeyi denedim sac kremi sürmeyi denedim...
  3. ozgurhayalim

    5 aydır dökülen saç.. kel kalacağım korkusu :D

    merhaba. ne çektim şu saçlardan ya sonunda dün doktora gittim egzama var dedi ve 3 adet ilaç verdi 150 tl para verdim bu ilaçlara. panplus losyon verdi kullanıpta sonuç alan arkadaşlar var mı? dökülmem duracak mı bilmiyorum son durumları buradan yazıcam Not: kızlar ilaçları henüz 1 haftadır...
  4. C

    galiba bitlendim

    kızlar sacımda cok asıır kasıntı var egzama döküntü vs gibi bişey yok ama ensem ve kulak arkam asırı kasınıyor sizce bitlenmiş olabilirmiyim eğer öyle birşey varsa nasıl anlarım nasıl kurtulurum
  5. S

    Kumral ve bebek sarısı tüm sorularınızı yanıtlayan bilir

    ***Reklam İçerikli Mesaj***
  6. bestecaglar30

    Saç Uzatma Günlüğüm

    Öncelikle selam, ben saçlarimi tam 1 Ocakta kestirdim. ve kadın katlı v kesim yaptı saçlarıma. Pişman oldum ve arayışlara geçtim. Şampuanıma çam terenbenti döküyorum şuan ve daxsupergro almıştım. 1 kere kullandım fazla kullanmışım saçlarımdan 4 gün çıkmamıştı. Tekrardan başlıycam daxsupergroya...
  7. lazkiziyizbiz

    sac bakiminda kesin cozum :)

    arkadaslar ben iki yildir her hafta sacima birer ampul bemiks evigen bepanthen , bir kac damla cam terebenti ve yarin sise badem yagi varsa bir yumurta karisimini uygulayip 3 4 saat bekletiyordum. fakat son 5 aydr sampuanimin icine bu ampullerden birer tane , cam terebenti ve badem yagini ve...
  8. aleni

    4 yıl sonra yeniden saçlarıma kavuşuyorum :)

    merhaba arkadaşlar uzun zamandır kk takip ediyorum ne alacaksam ne kullanacaksam hep burdan araştırıp yorumlarınızı okuyorum niye yazdığıma gelecek olursak az önce kardeşimle konuştum ve burdan belki birilerine benim kadar acı sıkıntı stres çekenlere yardımcı olabilirim dedim gelelim benim...
  9. tavsancan

    Ensemdeki saç gürlüğünü ne yapıcam

    Kızlar saçlarım doğum sonrası iyice gürleşmişti iyi güzel, hayatta hiç bu kadar saçım bol olmamıştı, sonra başladı dökülmeye çok iyi zaten çok gürdü hiç alışamamıştım, doğum sonrası dökülür derler döküldü saçlarım avuç avuç, şimdi konu şu, saçlarımın tepeleri neredeyse açılma durumuna geldi...