Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Arkadaşlar ben birinci doğumumda panik atak olduğum için genel anesteziyle sezeryan oldum özel bir hastanede. Ama ameliyatın son 30 sanşyesinde falan uyandım. Ama uyandığımı kimse farketmedi. Sesim çıkmıyor . Hareket edemiyorum uyandım duyuyorum acıyı diyeceğim konuşamıyorum. Sonra ameliyat...
Merhabalar ben 8 ay önce 2. Sezeryan ameliyatımı geçirdim. Ameliyatın 2. Ayı kontrole gittiğimde herşey yolunda olduğu söylendi. Şu aralar dikiş yerlerim sızlıyor bazen yanma oluyor bu durum normal mi sizce. Asıl soru sorun olmayan dikişlerde sonradan sorun olma ihtimali var mı bu konuda...