• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sezeryanda erken uyanan var mı?

papatya4123

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Nisan 2026
Mesajlar
8
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
30
Arkadaşlar ben birinci doğumumda panik atak olduğum için genel anesteziyle sezeryan oldum özel bir hastanede. Ama ameliyatın son 30 sanşyesinde falan uyandım. Ama uyandığımı kimse farketmedi. Sesim çıkmıyor . Hareket edemiyorum uyandım duyuyorum acıyı diyeceğim konuşamıyorum. Sonra ameliyat bitti dedi biri ve oh dedim içimden bitti. Sonra beni uyandırıyorlar zaten uyandığım birden bağırmaya başladım çok açıyor çok acıyor diye acı eşiğim de çok düşğk benim canım öyle bir yandı ki. 2024 nisanda doğum yaptım hala dün gibi aklımda. Ve şimdi yeniden hamile olduğumu öğrendim . Panik atağım çok yüksek düzeyde ekg çekilirken bile panik atak oluyorum ben . Başka bir doğum yapsam doktorlar izin vermiyor. Bebeğin doğmasına daha çok var ama şimdiden nasıl doğuracağım tekrar diye düşünüp duruyorum. Kafayı yiyceğim.
 
Arkadaşlar ben birinci doğumumda panik atak olduğum için genel anesteziyle sezeryan oldum özel bir hastanede. Ama ameliyatın son 30 sanşyesinde falan uyandım. Ama uyandığımı kimse farketmedi. Sesim çıkmıyor . Hareket edemiyorum uyandım duyuyorum acıyı diyeceğim konuşamıyorum. Sonra ameliyat bitti dedi biri ve oh dedim içimden bitti. Sonra beni uyandırıyorlar zaten uyandığım birden bağırmaya başladım çok açıyor çok acıyor diye acı eşiğim de çok düşğk benim canım öyle bir yandı ki. 2024 nisanda doğum yaptım hala dün gibi aklımda. Ve şimdi yeniden hamile olduğumu öğrendim . Panik atağım çok yüksek düzeyde ekg çekilirken bile panik atak oluyorum ben . Başka bir doğum yapsam doktorlar izin vermiyor. Bebeğin doğmasına daha çok var ama şimdiden nasıl doğuracağım tekrar diye düşünüp duruyorum. Kafayı yiyceğim.
Allah şifa versin inşallah ama özel hastanelere güvenmiyorum nedense sadece gerekmediği sürece uyandığınızda başınızda hemşire olması gerekmiyurmu çok saçma işlem esnasında ne bileyim madem başınıza geldi bu olay başka hastanede anlatın olayi dikkatli olurlar tekrar uyutularak yapılsın ama tehlikeli bir şey acaba pskolji doktorlarina gitmeyi denedinizmi
 
Arkadaşlar ben birinci doğumumda panik atak olduğum için genel anesteziyle sezeryan oldum özel bir hastanede. Ama ameliyatın son 30 sanşyesinde falan uyandım. Ama uyandığımı kimse farketmedi. Sesim çıkmıyor . Hareket edemiyorum uyandım duyuyorum acıyı diyeceğim konuşamıyorum. Sonra ameliyat bitti dedi biri ve oh dedim içimden bitti. Sonra beni uyandırıyorlar zaten uyandığım birden bağırmaya başladım çok açıyor çok acıyor diye acı eşiğim de çok düşğk benim canım öyle bir yandı ki. 2024 nisanda doğum yaptım hala dün gibi aklımda. Ve şimdi yeniden hamile olduğumu öğrendim . Panik atağım çok yüksek düzeyde ekg çekilirken bile panik atak oluyorum ben . Başka bir doğum yapsam doktorlar izin vermiyor. Bebeğin doğmasına daha çok var ama şimdiden nasıl doğuracağım tekrar diye düşünüp duruyorum. Kafayı yiyceğim.
Genelde bitişe geçtiğinde uyandırmaya başlıyorlar, anestezi yüzeyelleşiyor fazla ilaç almayın diye. Her anestezi kendine özeldir, o zaman öyle oldu diye şimdi öyle olacak diye bir şey yok. Uzmanı teknikeri kullanılan ilaç dozları bile farklılaşır
 
Ben spinal sez oldum. Ve doktora hissediyorum dedim. Ne hissediyorsun dedi. Sanki lastiği çekip çekip vuruyorsunuz dedim. Sonra ne yaptılarsa bişey hatırlamıyorum. Hatta bebekli fotolarda gülmüşüm falan benim hafızada onlar hiç yok. Şimdi normal doğumu deneyeceğiz inş normal olur.
 
Genelde bitişe geçtiğinde uyandırmaya başlıyorlar, anestezi yüzeyelleşiyor fazla ilaç almayın diye. Her anestezi kendine özeldir, o zaman öyle oldu diye şimdi öyle olacak diye bir şey yok. Uzmanı teknikeri kullanılan ilaç dozları bile farklılaşır
İşte bitmeden uyandım ben ama konuşamadım ya yine olursa daha doğuma 8 ay var ama stres yapmadan duramıyorum
 
Ben spinal sez oldum. Ve doktora hissediyorum dedim. Ne hissediyorsun dedi. Sanki lastiği çekip çekip vuruyorsunuz dedim. Sonra ne yaptılarsa bişey hatırlamıyorum. Hatta bebekli fotolarda gülmüşüm falan benim hafızada onlar hiç yok. Şimdi normal doğumu deneyeceğiz inş normal olur.
Spinalde de mi hissettin eyvah ben napcam ya panik atak varken normal de yaptırmazlar
 
İşte bitmeden uyandım ben ama konuşamadım ya yine olursa daha doğuma 8 ay var ama stres yapmadan duramıyorum
Son 30 saniyesinde vs diyorsunuz ya işte bazı yerlerde dikişle birlikte hastanın da tamamen uyanması beklenir. Bu her zaman olacak diye bir şey yok.
30 saniyede zaten işlem bitmiştir bence siliniyor bantlaniyorsunuzdur.
Ama sizi çok kötü etkilediyse, doktorunuzla konuşursunuz. Daha ağırdan alırlar.
 
Spinalde de dokunmaları, çekiştirmeleri hissedebilirsiniz bu normal karşılanır. Ama ağrı acı duymazsınız.
Ağrı acı duydugunuz noktada da bebek çıktıktan sonra zaten bebek max 5 dkda çıkıyor 5 dk bile sürmüyor, sedasyon etkili ilaçlarla spinal desteklenebiliyor ya da çok ağrı hissederseniz spinal yapılsa bike uyutuluyorsunuz, endişe etmeyin. Başınızdaki doktorla ne hissettiginizi canınızın acıdıgını vs paylaşın. Yardımcı olurlar
 
Allah şifa versin inşallah ama özel hastanelere güvenmiyorum nedense sadece gerekmediği sürece uyandığınızda başınızda hemşire olması gerekmiyurmu çok saçma işlem esnasında ne bileyim madem başınıza geldi bu olay başka hastanede anlatın olayi dikkatli olurlar tekrar uyutularak yapılsın ama tehlikeli bir şey acaba pskolji doktorlarina gitmeyi denedinizmi
Kayseri’deki en kapsamlı hastane de Me.mo..l diyorlar işte orda oldum ameliyatı. Şimdi en kapsamlı da böyle olduysam ben şimdi nerede doğurcam nasıl doğrucam
 
Spinalde de dokunmaları, çekiştirmeleri hissedebilirsiniz bu normal karşılanır. Ama ağrı acı duymazsınız.
Ağrı acı duydugunuz noktada da bebek çıktıktan sonra zaten bebek max 5 dkda çıkıyor 5 dk bile sürmüyor, sedasyon etkili ilaçlarla spinal desteklenebiliyor ya da çok ağrı hissederseniz spinal yapılsa bike uyutuluyorsunuz, endişe etmeyin. Başınızdaki doktorla ne hissettiginizi canınızın acıdıgını vs paylaşın. Yardımcı olurlar
Spinal yapayım mı sence sen spinal doğurdun dimi ? 5 dk da kesip alıyorlar mı ya o kadar çabuk mı ?bakalım doktora bi gideyim de 10 gün sonra falan onunla konuşacağım aç
 
Spinal yapayım mı sence sen spinal doğurdun dimi ? 5 dk da kesip alıyorlar mı ya o kadar çabuk mı ?bakalım doktora bi gideyim de 10 gün sonra falan onunla konuşacağım aç
Canım bebek çok hızlı çıkıyor sonrası biraz daha sürüyor. Çünkü tek tek dikişle kapatiyorlar sezaryen kesisini. Sen hangisinde rahat hissedeceksen. Bu aklındaki soru işaretlerini doktorunla paylaş canım.
 
Back
X