- Katılım
- 19 Nisan 2026
- Mesajlar
- 8
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi papatya4123
- #1
Arkadaşlar ben birinci doğumumda panik atak olduğum için genel anesteziyle sezeryan oldum özel bir hastanede. Ama ameliyatın son 30 sanşyesinde falan uyandım. Ama uyandığımı kimse farketmedi. Sesim çıkmıyor . Hareket edemiyorum uyandım duyuyorum acıyı diyeceğim konuşamıyorum. Sonra ameliyat bitti dedi biri ve oh dedim içimden bitti. Sonra beni uyandırıyorlar zaten uyandığım birden bağırmaya başladım çok açıyor çok acıyor diye acı eşiğim de çok düşğk benim canım öyle bir yandı ki. 2024 nisanda doğum yaptım hala dün gibi aklımda. Ve şimdi yeniden hamile olduğumu öğrendim . Panik atağım çok yüksek düzeyde ekg çekilirken bile panik atak oluyorum ben . Başka bir doğum yapsam doktorlar izin vermiyor. Bebeğin doğmasına daha çok var ama şimdiden nasıl doğuracağım tekrar diye düşünüp duruyorum. Kafayı yiyceğim.