• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

merveeeslm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Nisan 2024
Mesajlar
295
Emoji Skoru
77
Puanlar
28
Merhaba ben 3 aydir klomen kullaniyorum ilk 2 sinde kenddiliginden catladi iliski oldu döllenme olmadi . Bu ay yumurtam 19 mm oldu ovitrelle igneyi vuruldum diger gun asılamam oldu. Ilk 5 6 gun kasik ve bel agrisi cektim hafifti .7 8 9 . Günler hic agrim yoktu sadece sariya yakin krem renginde akintim geliyodu oda cok azdi günde 2 3 defa. 10. Günden itibaren suan 13. Günümdeyim adet agrılarım var. Normalde diger 2 klomende adetimden 1 hafta once bana saniyelik yarim saatte bir agri saplanirdi amaa bu sık sık olurdu 1 hafta sonra adet olurdum. Aynı agrı suan da var ama sık sık degil toplasan gunde 5 6 kez fln oluyo aralikli birkac saate bir kasılıyor rahmim 5 10 sn süruyo geri normal hayat. Ve dünde kuyruk sokumunun odaya ve o hizanin yan tarafları yani kalcamın üstünr fln agrı giriyodu . Bunlar dısinda bir belirtim yok bugün suana kadar agrı hic girmedi saat 2 oldu ama saplanma fln yok afedersiniz ishal gibi hissediyorum ama kabızlık var sanki gebelik olunca hissedicekmisim gibi oluyo o duygu veya vucudumda birseyler olacakmis gibi hissediyorum bunlarin hicbiri olmayinca umudum tamamen gidiyi . Bugun 13. Gün yarin kan testi verecegim bunlari yasayan oldu mu
 
Merhaba ben 3 aydir klomen kullaniyorum ilk 2 sinde kenddiliginden catladi iliski oldu döllenme olmadi . Bu ay yumurtam 19 mm oldu ovitrelle igneyi vuruldum diger gun asılamam oldu. Ilk 5 6 gun kasik ve bel agrisi cektim hafifti .7 8 9 . Günler hic agrim yoktu sadece sariya yakin krem renginde akintim geliyodu oda cok azdi günde 2 3 defa. 10. Günden itibaren suan 13. Günümdeyim adet agrılarım var. Normalde diger 2 klomende adetimden 1 hafta once bana saniyelik yarim saatte bir agri saplanirdi amaa bu sık sık olurdu 1 hafta sonra adet olurdum. Aynı agrı suan da var ama sık sık degil toplasan gunde 5 6 kez fln oluyo aralikli birkac saate bir kasılıyor rahmim 5 10 sn süruyo geri normal hayat. Ve dünde kuyruk sokumunun odaya ve o hizanin yan tarafları yani kalcamın üstünr fln agrı giriyodu . Bunlar dısinda bir belirtim yok bugün suana kadar agrı hic girmedi saat 2 oldu ama saplanma fln yok afedersiniz ishal gibi hissediyorum ama kabızlık var sanki gebelik olunca hissedicekmisim gibi oluyo o duygu veya vucudumda birseyler olacakmis gibi hissediyorum bunlarin hicbiri olmayinca umudum tamamen gidiyi . Bugun 13. Gün yarin kan testi verecegim bunlari yasayan oldu mu
Sonucunuz nedir tutmuştur umarım bende 2 gün önce ilk aşılamamı oldum ve umutlu değilim inşallah Allah yollar bize de bekletmez daha fazla
 
Merhabalar umarım sonucunuz tutmuştur müjdeli haberlerinizi alalım acaba ovitrelleyi hangi eczaneden aldınız il il arıyorum bulamıyorum bir umut şansımı denemek istiyorum
 
Merhabalar umarım sonucunuz tutmuştur müjdeli haberlerinizi alalım acaba ovitrelleyi hangi eczaneden aldınız il il arıyorum bulamıyorum bir umut şansımı denemek istiyorum
Merhaba
Hangi şehirdesiniz bulabildiniz mi ovitrelleyi
 
Sonucunuz nedir tutmuştur umarım bende 2 gün önce ilk aşılamamı oldum ve umutlu değilim inşallah Allah yollar bize de bekletmez daha fazla
Neden öyle söylüyorsunuz içinizi ferah tutun inşallah güzel sonuçlar alırsınız🙏
 
Ben de bu ay aşılama deneyeceğim ilk defa öncesinde hsg çekilicem pazartesi galiba her seferinde heycanla başlıyorum yeni şeyler denerken umudunuzu yitirmeyin
 
Ben de bu ay aşılama deneyeceğim ilk defa öncesinde hsg çekilicem pazartesi galiba her seferinde heycanla başlıyorum yeni şeyler denerken umudunuzu yitirmeyin
Malesef oyle oluyor ben suan 3. Asilamamı yaptirdim 2. Gunumdeyim insallah bu sefer olur ama nedense icimde olmayacakmis gibi bir his var. Sanki alismişım olmayısına gibi . Insaallah olumlu sonuclarim
 
Malesef oyle oluyor ben suan 3. Asilamamı yaptirdim 2. Gunumdeyim insallah bu sefer olur ama nedense icimde olmayacakmis gibi bir his var. Sanki alismişım olmayısına gibi . Insaallah olumlu sonuclarim
Benimde 2 aşılamam olumsuzdu 3.için beklemek istedim biraz daha psikolojik olarak kafamı rahatlatıp yapacağım bu süreçte kendim ovulasyon testiyle deniyorum. Umarım bebişiniz tutar da bana da motivasyon olur 🥰🥰
 
Malesef oyle oluyor ben suan 3. Asilamamı yaptirdim 2. Gunumdeyim insallah bu sefer olur ama nedense icimde olmayacakmis gibi bir his var. Sanki alismişım olmayısına gibi . Insaallah olumlu sonuclarim
Bilmiyorum bende 2 senedir evliyim şuana kadar hiç gebelik dış gebelik vs olmadı her testten sonra üzülüyorum artık test bile yapmıyorum daha yeni doktora gitmeye başladım testler yapıldı falan aşılamaya karar verildi şimdilik heycanlıyım nedense içimde bi umut var
 
Benimde 2 aşılamam olumsuzdu 3.için beklemek istedim biraz daha psikolojik olarak kafamı rahatlatıp yapacağım bu süreçte kendim ovulasyon testiyle deniyorum. Umarım bebişiniz tutar da bana da motivasyon olur 🥰🥰
Aminn insallah rabbim isteyen herkese nasip etsin en güzelinden
 
Bilmiyorum bende 2 senedir evliyim şuana kadar hiç gebelik dış gebelik vs olmadı her testten sonra üzülüyorum artık test bile yapmıyorum daha yeni doktora gitmeye başladım testler yapıldı falan aşılamaya karar verildi şimdilik heycanlıyım nedense içimde bi umut var
Umudun hep olsun umut Allahtandır zor bir sürec Rabbim ilk denemende mücdeli haberi almauı nasip etsin insallah . Hakkimizda hayirlisinin en guzeli olsun .
 
Merhaba. Allahim.oncelikle isteyen herkese anne olmayi naisp etsin. Ben 2 ay once ilk asilamayi yaptirdim tutmadi. Bu ay ikinci asilamayi denedik sag yumurtamda folukul 22 mm iken catlatma yapildi dunde asilama oldum. Esimin sperm sayisi ve hizi cok iyi dedi doktor ilk asilamada sayi 6 milyondu 85 hareket vardi suan 22 milyon ve hareket 95e cikarilmis degerler cok iyo dedi doktor ama tutma.olasilgi nedir bilemiyorum. 2. Asilamada bu degerlerle tutan var mi ya
 
Merhaba. Allahim.oncelikle isteyen herkese anne olmayi naisp etsin. Ben 2 ay once ilk asilamayi yaptirdim tutmadi. Bu ay ikinci asilamayi denedik sag yumurtamda folukul 22 mm iken catlatma yapildi dunde asilama oldum. Esimin sperm sayisi ve hizi cok iyi dedi doktor ilk asilamada sayi 6 milyondu 85 hareket vardi suan 22 milyon ve hareket 95e cikarilmis degerler cok iyo dedi doktor ama tutma.olasilgi nedir bilemiyorum. 2. Asilamada bu degerlerle tutan var mi ya
Sperm değerlerini arttırmak için bir takviye kullandınız mu
 
Eşim B12 ve folikasit kullandi. Ceviz keciboynuzu pekmezi ve kurusu gibi takviyeler aldi. Ondan olabilir. Siz asilama yaptirdiniz mi
Ah ben kuruyemiş bile yediremiyorum pekmez falan hayatta içmez. Evet ilk asılamayı yaptırdım bu ay tutmadı malesef adetle birlikte 2. Ye baslıcaz insallah bayrama denk gelmezse
 
Ah ben kuruyemiş bile yediremiyorum pekmez falan hayatta içmez. Evet ilk asılamayı yaptırdım bu ay tutmadı malesef adetle birlikte 2. Ye baslıcaz insallah bayrama denk gelmezse
Sperm kaliteside cok onemli ben ilk asilamayi oldugumda dusuktu tabi onu hizlandiriuorlar ama sayi da onemliymis. Tutmadi bizimde cuma gunu ikinci asilamayi oldum.bende cikolata kisti var ama tuplerde bir sorun cikmadi yumurtlamada bir sorun yok degerler normal ama olmadi. Allahim insallah sizede isteyen herkese anne olmayi nasip eder🙏 sizin saglik probleminiz varmiydi kac yildir deniyorsunuz
 
Ah ben kuruyemiş bile yediremiyorum pekmez falan hayatta içmez. Evet ilk asılamayı yaptırdım bu ay tutmadı malesef adetle birlikte 2. Ye baslıcaz insallah bayrama butakviyeleri aldirin. Bunlari yemiyorsa sperm kalitesini arttirici vitaminler var hap olarak onlardan kullanin.

Ah ben kuruyemiş bile yediremiyorum pekmez falan hayatta içmez. Evet ilk asılamayı yaptırdım bu ay tutmadı malesef adetle birlikte 2. Ye baslıcaz insallah bayrama denk gelmezse
Bu takviyeleri aldirin mutlaka. Olmazsa sperm kalitesi arttirici vitamin hap kullanin
 
Back
X