Gece saat 3 o kadar huzursuzum ki uyku tutmadı kalktım.. Yakın zamanda esimden boşandım konu açmıştım..3 kizim var 17.10 ve 8 yaşlarında.. 10 yaşındaki kızımın erken ergenlik durumu var 1 yıl önce adet gördü ve tavırları ergenlik cağında bi kız çocuğu yaşi küçük olsada.. Büyük kızımdan deneyimlerimle ona liseye gidene kadar telefon almamaya kararlıydım ama babasını bi şekilde ikna edip telefonu aldırdı.. Verdiği sözleri tutup telefonu dediğimiz gibi kullanmadı çoğu zaman.. Kontrol altında tutmaya çalıştım hep.. Kızım 10 yaşında ama hep kendinden buyuklerle anlaşarak onlarla arkadaşlık yapmak istedi, ona bunun doğru olmadığını anlatarak açıkladım, dinlemediği yerlerde arkadaşları ve aileleri ile tanıştım.. 13 yaşında bi arkadaşı var, koruyucu ailede olan cok da iyi bir aileye sahip ama kız biraz asi ,söz dinlemeyen bildiğini okuyan biri..kızımda karakter olarak ona benziyor bu sebeple iyi anlaştılar ama 1 aydır kızımda daha da değişimler olunca ailesi ile görüşerek görüşmelerine kısıtlama getirdim. Tamamen yasaklama koymadım onu anlamaya çalıştım çünkü ters tepiyordu.. bunu yani sıra bir gun bana Allaha inanmak zorundamıyım ben kiliseye gitmek istiyorum dedi, kendimi yine tuttum tepki vermedim benimle herseyini paylaşsın istedim, böyle bi karar vermek için çok küçük oldugunu yetişkin olduğunda bunları dusunmesigerektigini anlattım.. Sonrasında sosyal medya instgrm kullanmak için izin isterdi benden vermezdim yaşı küçük olduğu için.. 1 ay önce babası hesap açtığı görmüş oda babaya sınıf arkadaşlarının olduğunu vs anlatınca ses çıkarmamış babası, bana da söyledi senden gizlikullanmak istemiyorum diye , bende gizli gizli yukleyip sileceginebiz bilelim diye düşünerek bisey demedim hep istemediğimi soylesemde.. Sürekli girip kontrol ediyorum ınstagram tabletinde de yuklu ordan bakıyorum.. Ama orda bazı konuşmalar farkettim bu kişiler hep okuldan tanıdığı kişiler yabancı yok ama küfürlü konuşmalar (evde asla edilmez) , bi arkadasina lezbiyen değilim biseksim yazmış, sonra hoşlandığı bi çocuk olduğunu anlatmış.. Sonra hristiyan olduğunu söylemiş.. Bunların arayis olduğunu düzeleceğini kendime telkin edip Sabırla, anlayışla yaklaşmaya calsiirken herşey daha da kotu oluyor.. karakter olarak dik kafalı,söz dinlemeyen bir çocuk kızım malesef

Ben aman yanlış yapmasin, herseyini benimle paylaşsın, çok baskiyapmayayım bu dönemler geçici, hepsi geçecek diye düşünürken bunların olmasına çok üzülüyorum. 10 yaşında çevre, arkadaş internet mi emin olmadigim şekilde maruz kaldığı şeyler, bunca şeyi öğrenmiş olmasına çok üzülüyorum.. Tek basında çocuklarımın herşeyi ile ilgilenmeye çalıştım, psikolojik destek aldım ihtiyaç olduğunda ama bu kızımı ikna edemiyorum gitmek istemiyorum diye diretiyor.. Son 1 aydır daha da değişti, daha saygısız, söz dinlemeyen bana düşman bir çocuk oldu.. Babası ile bosanmamizi istiyordu ikimizi konuştuk , bu duruma üzülmedi bile neredeyse.. Babasinin bana olan davranışlarını görüyordu son zamanlarda , bana hayatındaki en doğru kararı verdin anne dedi öğrenince ama aradan 1 gün geçti babam bana sensiz yaşayamam benle yaşa sen dedi, ben babamla yaşayacağım dedi

istediğin zaman gidip kalabilirsin dedim ama yok ben sürekli onla yasamak istiyorum dedi.. Babasında hata böyle bi söz söylediği, aklını karıştırdığı için.. onda da çocuk bakacak rahatını bozacak potansiyel yok belkide arada yanima gelirsin senin bi odan daha olacak diyerek üzülmemesini isteyerek söyledi bilmiyorum ama babamdan bosan gelmesin eve diye çocuk şimdide böyle söylüyor.. Ben ne yapacağımı, nasıl davranacağımı şaşırdım.. bu dönem geçecek, sabırlı ol diyorum ama öfkeme hakim olamıyorum.. Zaten zor bir dönemden geçiyorum maddi , manevi kendimi toparlayamadan bunların olması beni biraz daha yıkıyor dayanamıyorum.. Ben kötü bi anne değilken çocuğun beni düşman gibi gormesi, saygısız davranması herşey üst üste geliyor.. Geçen gün ilk kez evimizden 10 dk asadaga bi yere inmek istedi arkadaşı ile izin vermedim beni dinlemeyip inmiş, babası ile konuştum ciddi şekilde konuşacak oda karşısına alıp.. Hayata dair endişelerim varken, bi evliliği çok zor bitirmişken şimdide kızım için uykularım kaçıyor .. Telefon , ınstgam kullanımı tamamen yasaklamak cozummu ? Yada arkadaşı ile bağlantısı tamamen kesmek doğrumu? Yoksa sınırlandırma yaparak mi devam etmek gerekir ne yapacağımı şaşırdım ben nerde yanlış yaptım, sınırları olmayan birimi oldum çocuklarımın gözünde.. Babasında çekinir o daha kuralcidir ama ona bile aynı tavırlar içinde soz dinlemeyen bir çocuk

çok endişeliyim.. Büyük kızında da oldu bu tarz şeyler şükür ki geçti buda geçecek mi en az zararla nasıl atlatiriz kızıma nasıl yakın olurum.. Kedi sahiplenmiştim dahayeni onlar istediği için artık iyice sınırları aşınca kediyi sahibine geri vereceğimi söyledim sinirlenip bana evden kaçarım verirsen dedi düşünün