- Katılım
- 8 Aralık 2021
- Mesajlar
- 31
- Emoji Skoru
- 12
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi Qivircigim
-
- #1
Kaç haftalıkArkadaşlar dün dis için filim cektirdim ve tabloda hamileler ve suphesi olan girmesin diye yazi okudum yapıda .. hiç şüphem yoktu eve geldim test yaptım pozitif cikti etrafımda sordum dediler radyasyon etkisi kotu olur cocuk için engel olur acaba bu durum başından geçen oldumu çok endişeliyim yarın doktora gidecem sabaha kadar uyuyamadim sıkıntıdan şimdiden teşekkürler..
Kaç haftalık
4 haftaKaç haftalık
İnşallah Allah razı olsunRabbim korusun inşallah bir şey olmaz
Amin Allah razı olsunRabbim korusun inşallah bir şey olmaz
Evt yarın ilk işim bu durumun konusacam giderken iki kere filim cektirdim bir hafta arayla sanirim ikisde radyasyon arka dış ve ön disler için çok endişe icindeyimDoktorunuza bu konudan bahsedince mutlaka inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Radyasyonsuz ortam kalmadı tabi o ortamda ki daha yüksektir
Olmaz inşallah arkadaşım hamile olduğunu bilmeden göz ameliyatına girmişti bu kadar küçük olunca bişi olmaz benceEvt yarın ilk işim bu durumun konusacam giderken iki kere filim cektirdim bir hafta arayla sanirim ikisde radyasyon arka dış ve ön disler için çok endişe icindeyim
İnşallah Allah razı olsun etrafımda sordum bir iki kişiye birisi engel olur dedi inşallah Rabb'im herkesi korusunOlmaz inşallah arkadaşım hamile olduğunu bilmeden göz ameliyatına girmişti bu kadar küçük olunca bişi olmaz bence
HiCIRseY olmaz o zaman daha kese bile belli değil.4 hafta
Gecmis olsun ablam.rotgen çekilmişti adet söktürücü icmisdi o ay hamilemis doktor bile engeli olur demisdi sapsaglam doğdu 12yasinda suanArkadaşlar dün dis için filim cektirdim ve tabloda hamileler ve suphesi olan girmesin diye yazi okudum yapıda .. hiç şüphem yoktu eve geldim test yaptım pozitif cikti etrafımda sordum dediler radyasyon etkisi kotu olur cocuk için engel olur acaba bu durum başından geçen oldumu çok endişeliyim yarın doktora gidecem sabaha kadar uyuyamadim sıkıntıdan şimdiden teşekkürler..
Teşekkür ederim Allah razı olsunGecmis olsun ablam.rotgen çekilmişti adet söktürücü icmisdi o ay hamilemis doktor bile engeli olur demisdi sapsaglam doğdu 12yasinda suan
Teşekkür ederim Allah razı olsunHiCIRseY olmaz o zaman daha kese bile belli değil.
Doktorlar ya hep ya hiç der. Eğer zarar görmüşse zaten gider ama iyiyse tutunur. ALLAH 'ın izniyle bir şey olmaz inşallah güzel haberler alırsınız yarınTeşekkür ederim Allah razı olsuninşallah dediginiz gibi bicbirsey olmaz
İnşallah hayırlısı olsun teşekkür ederimDoktorlar ya hep ya hiç der. Eğer zarar görmüşse zaten gider ama iyiyse tutunur. ALLAH 'ın izniyle bir şey olmaz inşallah güzel haberler alırsınız yarın