• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

2019 Ocak tüp bebek yaptıracaklar ?

Canimmm hayirli olsun inşallah tup bebekti dimi kac yumurta toplandi surecte neler yaptin. Ben giremiyordum uuzun zamandir
Agustosta 19 yumurta toplandi..3 tane 5.gun embiriyosu donduruldu. Ekimde ilk denemem negatif oldu 2 tanesi transfer edilmisti.18 ocakta kalan bir tane ile yeniden denedik...cok sukur pozitif oldu...9 hafta 3 gunluk su an:)))
 
Agustosta 19 yumurta toplandi..3 tane 5.gun embiriyosu donduruldu. Ekimde ilk denemem negatif oldu 2 tanesi transfer edilmisti.18 ocakta kalan bir tane ile yeniden denedik...cok sukur pozitif oldu...9 hafta 3 gunluk su an:)))

Oy maşallah peki neden tutmamiş ilki ? Herhangi bir neden soyledimi doktor
 
3 embriyodan 1 tanesi iyi geldi. Adet olmayı bekliyorum transfer için hazırlanıcam. Nisan ortası gibi olur transfer aksilik olmazsa. Hayırlısı bakalım.

Sanirim Ayni zamanlarda ikimizinde transferi olucak insallah ikimiz icinde hayirlisi olur :)))
 
Oy maşallah peki neden tutmamiş ilki ? Herhangi bir neden soyledimi doktor
Nedeni belli degil ama ilkinde transferim cok zor yapılmışti...katater girmemisti...ya cok sikisik oldugum icin oldu ya da kendimi cok kastım ondan...aralik ayinda transfer provasi yapildi gayet rahat oldu...rabbim kismet etmeyince olmuyor ışte
 
Nedeni belli degil ama ilkinde transferim cok zor yapılmışti...katater girmemisti...ya cok sikisik oldugum icin oldu ya da kendimi cok kastım ondan...aralik ayinda transfer provasi yapildi gayet rahat oldu...rabbim kismet etmeyince olmuyor ışte

Bende asilama yaptirdigim gun kendimi cok ama çok sıkmıştım doktoru uyardim kac kere bekle kendimi cok kasiyorum diye ama dinlememisti sonuc negatif...

Bazi seyleri oluruna birakmak gerkiyor saniyorum
 
Kizlar ben çok şukur basliyorum doktor bana adetimin 16.gununde bir igne vurulacagimi soyledi. Ignenin adini ve nedenini bilen varmi bu arada uzun protokol yapilacak.
 
Kizlar ben çok şukur basliyorum doktor bana adetimin 16.gununde bir igne vurulacagimi soyledi. Ignenin adini ve nedenini bilen varmi bu arada uzun protokol yapilacak.
Lucrin büyük ihtimalle uzun protokol olduğu için bir de neden uzun protokol amh sorununuz mu var
 
Lucrin büyük ihtimalle uzun protokol olduğu için bir de neden uzun protokol amh sorununuz mu var

Hayir acikcasi yumurtaliklarin cok iyi durumda dedi. Sanirim sehir disinda oldugum icin isini garaantiye almaya calisti peki bu lucrinden sonra ne zaman adet olurum ? 1 keremi vurulacam
 
Hayir acikcasi yumurtaliklarin cok iyi durumda dedi. Sanirim sehir disinda oldugum icin isini garaantiye almaya calisti peki bu lucrinden sonra ne zaman adet olurum ? 1 keremi vurulacam
Valla yanlış bilgi vermek istemem ama lucrinden sonraki adette hemen başlıyorsun zaten lucrin adete yakın başlanıyor galiba kimisi bir tane kimisi bir kaç tane oluyor bana bir kere verecekti eğer uzun protokol olsaydı
 
Valla yanlış bilgi vermek istemem ama lucrinden sonraki adette hemen başlıyorsun zaten lucrin adete yakın başlanıyor galiba kimisi bir tane kimisi bir kaç tane oluyor bana bir kere verecekti eğer uzun protokol olsaydı

1 igne olacakmisim sadece sonrada adetle yumurta büyütülecek
 
Lucrin depot 3.75 ilk ignemi oldum ❤ Şimdi adetimi bekliyorum ❤ allah hayirlisiyla bu sınavdan gecmemi nasip etsin. Allah olmayanlara hayirli evlatlar versin
 
Lucrin depot 3.75 ilk ignemi oldum ❤ Şimdi adetimi bekliyorum ❤ allah hayirlisiyla bu sınavdan gecmemi nasip etsin. Allah olmayanlara hayirli evlatlar versin
Canım önce hayırlısı olsun. Inşallah gönlüne göre olur. Bu uzun protokol ile kısa protokol arasındaki fark ne? Nasıl oluyor ?
 
Canım önce hayırlısı olsun. Inşallah gönlüne göre olur. Bu uzun protokol ile kısa protokol arasındaki fark ne? Nasıl oluyor ?

Merhaba canim tesekkur ederim doktorun soylediginden anladigim kadariyla uzun protokolde istedikleri gibi yumurta buyuklugunu sekillendirebiliyorlar.
Yani kendiliginden catlama ve buyume olasiligini 0 a indiriyorlar. Mesela ben doktoea 15 nisanda gelemeyebilirim dedim. Hic sorun degil hersey bizim elimizde gidisatta bizim elimizde dedi. Birde aehir disindan gidiyorum muhtemelen tedaviyi riske atmak istemedi. Uzun protokolde adetin 21. Gunu igne vuruyolar adet olana kadar. Adette de yumurta uyarici ignelere basliyorlar. Tedavi 40 gun flan suruyor.. Kisa protokolde ise adetin 2.gunu direk ignelere basliyorlar.
 
Merhaba canim tesekkur ederim doktorun soylediginden anladigim kadariyla uzun protokolde istedikleri gibi yumurta buyuklugunu sekillendirebiliyorlar.
Yani kendiliginden catlama ve buyume olasiligini 0 a indiriyorlar. Mesela ben doktoea 15 nisanda gelemeyebilirim dedim. Hic sorun degil hersey bizim elimizde gidisatta bizim elimizde dedi. Birde aehir disindan gidiyorum muhtemelen tedaviyi riske atmak istemedi. Uzun protokolde adetin 21. Gunu igne vuruyolar adet olana kadar. Adette de yumurta uyarici ignelere basliyorlar. Tedavi 40 gun flan suruyor.. Kisa protokolde ise adetin 2.gunu direk ignelere basliyorlar.
Canım çok teşekkür ederim . Çok yardımcı oldun.
 
Back
X