Merhaba canim tesekkur ederim doktorun soylediginden anladigim kadariyla uzun protokolde istedikleri gibi yumurta buyuklugunu sekillendirebiliyorlar.
Yani kendiliginden catlama ve buyume olasiligini 0 a indiriyorlar. Mesela ben doktoea 15 nisanda gelemeyebilirim dedim. Hic sorun degil hersey bizim elimizde gidisatta bizim elimizde dedi. Birde aehir disindan gidiyorum muhtemelen tedaviyi riske atmak istemedi. Uzun protokolde adetin 21. Gunu igne vuruyolar adet olana kadar. Adette de yumurta uyarici ignelere basliyorlar. Tedavi 40 gun flan suruyor.. Kisa protokolde ise adetin 2.gunu direk ignelere basliyorlar.