- Katılım
- 28 Ağustos 2019
- Mesajlar
- 3.252
- Emoji Skoru
- 3.647
- Puanlar
- 133
Kızım 2 yaşında tırnaklarını koparıyor dudaklarını koparıyor.Önce iki tırnakıyla başladı daha sonra hepsine geçti.cocuk gelişimci ile görüştüm uyarmayıp tepkisiz kalmamı söyledi.Uyarmazken davranışını artırdı.Daha sonra ben de uyarmaya başladım bu da çare olmadı devam ediyor davranışına.Ne yapacağını şaşırmış durumdayım.nasıl davranmalıyım artık bilmiyorum bıraksam alışkanlığa dönüşüp tırnaklarını yemeye devam etcek belki yıllarca.Tecribeli anneler lütfen bakabilir mi 