- Katılım
- 6 Mart 2024
- Mesajlar
- 14.543
- Emoji Skoru
- 13.014
- Puanlar
- 228
- Yaş
- 30
bizim oda 21.7 hep. pijama ve müslin örtü ile uyutuyorum. çorap veya zıbın giydirmiyorum. sadece pijama ve bez.Oda sıcaklığınız kaç ? Bizim genelde 23 ve ince bir pijama ile yatırıyorum ince bir battaniye ile
nem oranı da bizde %57