Evet acaba daha ne kadar Kayseri'de olay gibi,yada benzeri azabı yaşayan çoçuk var, bunu gördük ya görmediklerimiz hepimiz kötü etkilendik,hepsini seyretmeye vicdanımız el vermedi,konu
konu komşu, bu bağrışları duymadımı ? Mahalle arasında herkes kim ne yaptı bilir kimseden birsey gizlemez , duyduğunu ,hemen yayanlar nerdeydiler
Sana katılıyorum , üvey kelimesinin yanındaki anne kelimesini oraya yakıştırmıyorum böyleerine" üvey canavar " bile az kalır ,bir çocuk kapımı çalacak "teyze kurtar beni , beni üvey anneme verme " diye bana sığınacak , ben o kapıyı çocuğu almaya gelen üvey annenin yüzüne öyle bir kapatırdımki , polis ve jandarmadan başka kimse açamazdı. Komşu olacak kadın birde diyorki" çocuk beni kurtar teyze diye kapıya geldi , üvey annesi döve döve sürükleyerek götürdü"yazıklar olsun ya
mükemmel üvey anneler de var ,yokmu iyi olanlarda zan altında kaldı
Öz anne olup ,Hırsını çocuktan çıkartan döven yokmu
Çocukların ruh sağlığı nolçak dayak yığen , unuta bileceklermi şu anda dertlmi diyecek olanlar evet dert bu dayakları yarın eşlerine uyğulayacak