Acilde beta hcg bakmadılar??

LittleDash

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Mart 2021
Mesajlar
75
Emoji Skoru
46
Puanlar
8
Yaş
35
acilde gebelik için kan testi vermek istedim. Ancak bakmadıklarını, kadın doğuma gitmem gerektiğini söylediler. Burada acile gidip bir sürü beta hcg değerini öğrenen arkadaşlar görüyorum. Benim olduğum yerde mi sorun var yoksa bu tarz bir durumla karşılaşanlar var mı? Bugün adet günüm tekrar idrar testi yaptım ve çizgim artık koyulaşmış da. Çizgi belirginliği bu şekilde olanlar beta değerini kaçla öğrenmişti?
 
Tüm özel hastanelerin acilleri yapiyor , neden diye sordukları da yok ben gidiyordum beta hcg yaptiricam diyorum hasta kayıta direk yapiyorlar 2 saate çıkıyor, ailenin hekiminde ertesi gün çıkıyor sonuc
 
Tüm özel hastanelerin acilleri yapiyor , neden diye sordukları da yok ben gidiyordum beta hcg yaptiricam diyorum hasta kayıta direk yapiyorlar 2 saate çıkıyor, ailenin hekiminde ertesi gün çıkıyor sonuc
Bulunduğum yerde özel hastahane yok maalesef. Devlet hastahanesi ve sağlık ocağı var. Yarın sağlık ocağına gideceğim
 
Ben bugün üniversite içerisindeki medikoda verdim (üniversite personeliyim). Aile sağlığı hekimiydi, bence aile sağlığı merkezlerinde yani sağlık ocaklarında rahat verilebilir acilin çilesi çekilmez kızlar
 
Gördüm bebişi bile gördük bugün yine gördüm hatta
 
Sağlık ocağında verdim sonrasında beta 9000lerdeydi
 
`