• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Acılı Emzirme Süreci

miniminisko

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mayıs 2026
Mesajlar
8
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
28
Kızlar selam
Bebeğim doğalı bir buçuk ay oldu ama her emzirmemde ağlayacak kadar acı çekiyorum göğüs uçlarım kup kuru ve çatlak sürmediğim krem yağ kalmadı bu da yetmezmiş gibi on günü geçiktir gitmeyen mastitim var bebeğim çok küçük emzirmeue devam etmek istiyorum ama her gün biteceği günü düşünerek ilerliyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
 
Kızlar selam
Bebeğim doğalı bir buçuk ay oldu ama her emzirmemde ağlayacak kadar acı çekiyorum göğüs uçlarım kup kuru ve çatlak sürmediğim krem yağ kalmadı bu da yetmezmiş gibi on günü geçiktir gitmeyen mastitim var bebeğim çok küçük emzirmeue devam etmek istiyorum ama her gün biteceği günü düşünerek ilerliyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
ilk zamanlar oluyor maalesef o yüzden bence doğuma bir ay falan kala krem sürmeye başlamak iyi geliyor. genelde kalan süt de ağrı yapar bol bol sağım yapın bence hem kanallar açılır hem sütünüz de artar. zamanla geçiyor merak etmeyin. ben ağrıyan göğsümü özellikle emzirirdim daha kısa sürerdi acısının geçmesi. ağrımasa da krem sürerdim yumuşasın diye. şükür meme ucu zamanla dayanıklı hale gelen bir uzuv ve insan kurtuluyor o kötü acıdan geçmiş olsun geçecek bu zor günler inşallah güzel anne
 
Kızlar selam
Bebeğim doğalı bir buçuk ay oldu ama her emzirmemde ağlayacak kadar acı çekiyorum göğüs uçlarım kup kuru ve çatlak sürmediğim krem yağ kalmadı bu da yetmezmiş gibi on günü geçiktir gitmeyen mastitim var bebeğim çok küçük emzirmeue devam etmek istiyorum ama her gün biteceği günü düşünerek ilerliyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün miniğiniz 🥰
Emzirme danışmanı ile görüştünüz mü? Devlet hastanelerinde var ücretsiz destek oluyorlar. Bebek yeterli sütü alıyor ve kilo alıyorsa tamam doğru emiyor zannediyoruz ama muhtemelen doğru kavrayamıyor. Ben de ilk 35 gün acıyla emzirmiştim, üstelik hep şiş, mastit, ateşler, süt akmaları, süt incisi, yaşamadığım kalmadı. Meme uçlarım hep yaraydı onlarca farklı krem, zeytinyağı, susam yağı, hindistan cevizi yağı hiçbiri geçirmedi. Bebeği kontrole götürdüğümüzde emzirme danışmanına gittim ve mucize gibi, o akşam tüm yaralarım geçmişti. Bence muhakkak görünün, hem emzirme teknikleri, bebeğin doğru kavraması için yapılması gerekenler, hem sizin süt üretme durumunuza göre sağım, sıcak ya da soğuk uygulama gibi yapılabilecekler konusunda bilgilendiriyorlar, uygulamalı yaptırıyorlar çok faydalı oluyor. İnanın emzirmek öyle acılı bir deneyim değil, tekniğini öğrenince huzur kalacak sadece emzirirken. Umarım en kısa zamanda düzelir mutlulukla devam edersiniz. 🤗
 
Ayva bulabilme şansınız varsa çekirdeğini suda bekletirseniz jel oluyor bana sadece o iyi gelmişti.
 
Aynı ildeysek size kışın yaptığım ayva çekirdeği jelini verebilirim, bir kavanoz var.
 
Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün miniğiniz 🥰
Emzirme danışmanı ile görüştünüz mü? Devlet hastanelerinde var ücretsiz destek oluyorlar. Bebek yeterli sütü alıyor ve kilo alıyorsa tamam doğru emiyor zannediyoruz ama muhtemelen doğru kavrayamıyor. Ben de ilk 35 gün acıyla emzirmiştim, üstelik hep şiş, mastit, ateşler, süt akmaları, süt incisi, yaşamadığım kalmadı. Meme uçlarım hep yaraydı onlarca farklı krem, zeytinyağı, susam yağı, hindistan cevizi yağı hiçbiri geçirmedi. Bebeği kontrole götürdüğümüzde emzirme danışmanına gittim ve mucize gibi, o akşam tüm yaralarım geçmişti. Bence muhakkak görünün, hem emzirme teknikleri, bebeğin doğru kavraması için yapılması gerekenler, hem sizin süt üretme durumunuza göre sağım, sıcak ya da soğuk uygulama gibi yapılabilecekler konusunda bilgilendiriyorlar, uygulamalı yaptırıyorlar çok faydalı oluyor.

Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün miniğiniz 🥰
Emzirme danışmanı ile görüştünüz mü? Devlet hastanelerinde var ücretsiz destek oluyorlar. Bebek yeterli sütü alıyor ve kilo alıyorsa tamam doğru emiyor zannediyoruz ama muhtemelen doğru kavrayamıyor. Ben de ilk 35 gün acıyla emzirmiştim, üstelik hep şiş, mastit, ateşler, süt akmaları, süt incisi, yaşamadığım kalmadı. Meme uçlarım hep yaraydı onlarca farklı krem, zeytinyağı, susam yağı, hindistan cevizi yağı hiçbiri geçirmedi. Bebeği kontrole götürdüğümüzde emzirme danışmanına gittim ve mucize gibi, o akşam tüm yaralarım geçmişti. Bence muhakkak görünün, hem emzirme teknikleri, bebeğin doğru kavraması için yapılması gerekenler, hem sizin süt üretme durumunuza göre sağım, sıcak ya da soğuk uygulama gibi yapılabilecekler konusunda bilgilendiriyorlar, uygulamalı yaptırıyorlar çok faydalı oluyor. İnanın emzirmek öyle acılı bir deneyim değil, tekniğini öğrenince huzur kalacak sadece emzirirken. Umarım en kısa zamanda düzelir mutlulukla devam edersiniz. 🤗
Emzirme danışmanına gittim , hatta eve emzirme hemşiresi dahi çağırdım ama tutuş problemini çözdük ama buna rağmen acı devam ediyor artık ne yapacağımı şaşırdım 🥹
 
Bugün genel cerrahiye gittik ve apse çekildi bu süreci geçiren oldu mu hiç tekrar tekrarlamaz inşallah
 
Kızlar selam
Bebeğim doğalı bir buçuk ay oldu ama her emzirmemde ağlayacak kadar acı çekiyorum göğüs uçlarım kup kuru ve çatlak sürmediğim krem yağ kalmadı bu da yetmezmiş gibi on günü geçiktir gitmeyen mastitim var bebeğim çok küçük emzirmeue devam etmek istiyorum ama her gün biteceği günü düşünerek ilerliyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
Doğum yapalı 13 gün oldu ve çok zordu gerçekten yara oldu hep kanaya kanaya ağlaya ağlaya emzirdim. Öncelikle sağman gerekiyor. Ve emzirmeyi sakın bırakma. Madecassol krem kullandım sürekli olarak ve çok rahatlattı şuan sütümde çok emzirmemde de sıkıntı yok. Denemeni tavsiye ederim.
Kızlar selam
Bebeğim doğalı bir buçuk ay oldu ama her emzirmemde ağlayacak kadar acı çekiyorum göğüs uçlarım kup kuru ve çatlak sürmediğim krem yağ kalmadı bu da yetmezmiş gibi on günü geçiktir gitmeyen mastitim var bebeğim çok küçük emzirmeue devam etmek istiyorum ama her gün biteceği günü düşünerek ilerliyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
 
Merhaba hem sağlıkla büyüsün bebişiniz hemde geçmiş oldun.
Tahinin üste çıkan yapı oluyor ya onu sürebilirsiniz göğüs ucuna yada gümüş kapak kullanabilirsiniz ben ilk doğumumda o şekilde ilerlemiştim. Çok acılı ve sancılı bir dönem kişiye göre değişiyor tabiki. Gümüş kapakta da damlayan süt içine dolduğu için meme ucu hep yumuşak kalıyor kurumuyor tahinin yağı da aynı şekilde yumuşatıyor. Ve evet 3.5 ayva çekirdeğini 1 fincan suya koyarsanız oda jel kıvamına geliyor sabahtan akşama onuda sürebilirsiniz geçmiş olsun tekrardan. Umarım işinize yarar
 
Back
X