• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

ACİLL BETA HCG 3 kat artması molar gebelik mii??

pazartesibucuma

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Temmuz 2025
Mesajlar
45
Emoji Skoru
6
Puanlar
1
Yaş
36
Merhaba hanımlar
3 NİSAN 11:00 de beta 85
5 NİSAN 11:10 da beta 244
7 NİSAN 21:00 da (akşam) 852

Doktor ikiz gebelik veya molar gebelik olacağını söyledi ancak ailede ikiz gebelik hiç olmayınca aklım molar gebeliğe takıldı..

Sizin beta artışlarınız nasıldı 2 kattan fazla olup sağlıklı gebelik geçiren var mı?
 
merhabalar molar gebelikte bildiğim kadar çok absürt rakamlara çıkıyor.
benim 2.hamileliğimde biraz yüksek artış görmüştüm. o dönem araştırdığımda erkek olabilir yada ikiz olabilir dediler. doktorumuza sorduk bu hormonlarla ilgili illa 2 kat artacak diye bir şey yok demişti. sonuç: ne ikizdi nede erkek bebekti.
sağlıkla ilerlesin inşallah
 
Çok teşekkür ederim yorumunuzdan dolayı peki artış hızı yine böyle 3 kat filan mıydı ve de kızınız mı oldu ? 🙏
 
4-5 kat artışlar gördüm gayet sağlıklı ilerliyor çok şükür stres yapmayın daha zararlı 🙏🏻
 
Valla benim de bu tarz olmuştu hatta 400lerden 2000lere çıkmıştı. Şimdi 15 aylık :)
 
Bence alakası yok benim dış gebeliğimde bile 200 den 775 e çıkmıştı tam 48 saat arayla sağlıksız olmasına rağmen
 
Merhaba hanımlar
3 NİSAN 11:00 de beta 85
5 NİSAN 11:10 da beta 244
7 NİSAN 21:00 da (akşam) 852

Doktor ikiz gebelik veya molar gebelik olacağını söyledi ancak ailede ikiz gebelik hiç olmayınca aklım molar gebeliğe takıldı..

Sizin beta artışlarınız nasıldı 2 kattan fazla olup sağlıklı gebelik geçiren var mı?
çok güzel bence hayırlı olsun. ikiz de ordan anlaşılmaz ki öyle olsa bu test ayırtedici bi özelliği de olurdu
 
Benim 4 günde 16 kat artmıştı doktor bile şok geçirdi 😅 30 dan 470 e 😅 tek bebek ve şu an sağlıklı ilerliyor şükür 🙏
 
Pardon demişsiniz dört gün diye 🙈
Evet ilk beta 30 gelince doktor 4 gün ara verelim 2 güne sürekli kan verme demişti ama 4 günün sonunda en az 120 gelirse sağlıklı diyebilirim demişti herkes şok oldu tabi 😅 böyle sert yükselişler başlarda oluyormus ve bebeğin iyi tutunduğu anlamına da geliyormuş
 
Çok çok şükür peki iki gün arayla mı böyle olmuştu acaba ?
Pardon demişsiniz dört gün diye
Evet ilk beta 30 gelince doktor 4 gün ara verelim 2 güne sürekli kan verme demişti ama 4 günün sonunda en az 120 gelirse sağlıklı diyebilirim demişti herkes şok oldu tabi 😅 böyle sert yükselişler başlarda oluyormus ve bebeğin iyi tutunduğu anlamına da geliyormuş
oyyy dilerim benim de öyledir heyecanla bekliyorum ben de siz bir daha kan vermiş miydiniz 400 lerden sonra hani artış hızı belki sonra normale dönmüştür ?
 
Pardon demişsiniz dört gün diye

oyyy dilerim benim de öyledir heyecanla bekliyorum ben de siz bir daha kan vermiş miydiniz 400 lerden sonra hani artış hızı belki sonra normale dönmüştür ?
Hayır vermedim gerek duymadı doktor, 4 gün sonra çağırdı gittiğimizde keseyi gördük yani o da 4+3 e denk geliyor 6+1 de de kalp atışını duyduk
 
Benim de 52 ,248,753,2977,7200 şeklinde artmıştı. 5+6 yim şu an her şey normal ilerliyor canim . Her şeye hazırlıklı olalım diye söylüyorlar aslında. Benim doktorum 10 hafta kendini gebe gibi düşünme dedi mesela.
 
Benim de 52 ,248,753,2977,7200 şeklinde artmıştı. 5+6 yim şu an her şey normal ilerliyor canim . Her şeye hazırlıklı olalım diye söylüyorlar aslında. Benim doktorum 10 hafta kendini gebe gibi düşünme dedi mesela.
Çok şükür dilerim öylesi ilerler hepimiz için; hep bu şekilde mi 48 saat aralıklarla acaba kese gördünüz o zaman değiş mi 2977 te gittiğiniz de mi görmüştünüz ; Vajinal ultrason yaptıracağım da herkes bir şey diyor emin olamıyorum. Siz yaptırdınız mı
 
Vajinal ultrasonda cihaz iyiyse daha iyi oluyor. Bugün kalp atislari göründü. Dinlemek ister misin dedi. Yok görünüyorsa gerek yok dedim . Erken dönem iyi olmuyor evet belli zaten dedi. İki kalp atışı durması yaşadım pimpirikliyim biraz canim.7200 değer bir hafta önceki sonucumdu. Kese 2977 de göründü.
 
Merhaba hanımlar
3 NİSAN 11:00 de beta 85
5 NİSAN 11:10 da beta 244
7 NİSAN 21:00 da (akşam) 852

Doktor ikiz gebelik veya molar gebelik olacağını söyledi ancak ailede ikiz gebelik hiç olmayınca aklım molar gebeliğe takıldı..

Sizin beta artışlarınız nasıldı 2 kattan fazla olup sağlıklı gebelik geçiren var mı?
Şöyle diyim benim
1 nisan 202
3 nisan 1736

Yani 8.5 kat artış oldu bende moldan şüphelendim korktum doktora gittim 2 kese gördü biri daha küçük eğer kalp stışı ikisinde de olursa ikiz yani o yüzden beta o kadar artmıştır korkma yani sakın bende korkmuştum Allahın izniyle inşallah sağlıklıdır
 
Merhaba hanımlar
3 NİSAN 11:00 de beta 85
5 NİSAN 11:10 da beta 244
7 NİSAN 21:00 da (akşam) 852

Doktor ikiz gebelik veya molar gebelik olacağını söyledi ancak ailede ikiz gebelik hiç olmayınca aklım molar gebeliğe takıldı..

Sizin beta artışlarınız nasıldı 2 kattan fazla olup sağlıklı gebelik geçiren var mı?
Benim 6.haftada 132.250 beta hcg tek kese görünüyor şuan anlam veremedim hiç
 
Back
X