• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Acilll destek regl

leylaa7894

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ekim 2024
Mesajlar
27
Emoji Skoru
0
Puanlar
6
Yaş
22
En son 25 aralık cinsel ilişki yaşadım reglimin son bitiş gününde yaşadım sonra 20 ocak 22 Şubat 22 mart regl oldum normal bu sürede sadece 11 şubatta sürtünmeli ilişki yaşadım ondan sonra hep birbirimiizi elleirmizle birbirimizle tatmin ettin birleşme hiç yaşanmadı nisanda regl olmadım ve bugün gecikmenin 18 günü önce geçen hafta iki test yaptım birini aksam birini sabah aksam ilk 5 dakika içinde hiçbir şekilde çizgi yoktu aksam yaptığım diğer gün çöpe atarken çift gösteri süphelendim ama sabah ilk idrarımla yaptığımda bişi çıkmadı sonradanda çift fln olmadı sonra iki gün sonra tekrsrdan yaptım 3 tane test aldım birini aksam yaptım bişi yok diperlerini ikisini birden sabah yaptım yine bişi çıkmadı hamile olabilirmiyim ğstünE 2 regl geçirdim ne yapmalıyım
 
Daha ne yapacaksın ki ?
Yok işte, bu şartlarda nasıl olabilir ki.!?
 
Gerekirse iki türlü de olur sonuçta gebelik için gidiyorsan tüm yollar açık diye düşünür.
*Gebelik olsa simdiye testi bırak her türlü kendini belli ederdi, gebelik hiç hafife alinacak bı konu değil belli ediyor
 
Zaten herhangi bi belirtide yok
Gerekirse iki türlü de olur sonuçta gebelik için gidiyorsan tüm yollar açık diye düşünür.
*Gebelik olsa simdiye testi bırak her türlü kendini belli ederdi, gebelik hiç hafife alinacak bı konu değil belli ediyor
ben en iyisi bir kadın doğuma gideyim belki başka bir sıkıntı vardır stress çok etkiliyor bundan daha önce mevsim geçişlerinde bir haftalık arada 10 günlük gecikmelerim oluyodu onlardada stres yapıyodum sonra oluyodum da bu sefer olmayınca bir tedirgin oldum
 
Git git o kadar gecikmeli oluyorsa zaten gitmen gerekir, gebelik falan karıştırma sen, sonra e nabizda görünür bir de onun için konu açmaya gelirsin, hep geckme yaşadığından bahset ona uygun muayene yapar
 
Üstüne 2 regl geçirmişsin vücudun sana çıkıp yemin mi etsin. Evet 18 gün gecikme çok o ayrı konu ama gebelik yok belli ki. Yani yetişkin bir birey olarak bunu mantıken düşünebilirsin. Ayrıca gebelik öyle hafife alınacak bişey değil gecikmeye kalmadan kendini her türlğ belli eder.
 
Üstüne 2 regl geçirmişsin vücudun sana çıkıp yemin mi etsin. Evet 18 gün gecikme çok o ayrı konu ama gebelik yok belli ki. Yani yetişkin bir birey olarak bunu mantıken düşünebilirsin. Ayrıca gebelik öyle hafife alınacak bişey değil gecikmeye kalmadan kendini her türlğ belli eder.si
Sizlere açıkca söylim yetişkin bir insan değilim 18 yasındayım daha ondan bu endişem benim yerimde sizde olsanız anlardınız
 
Sizlere açıkca söylim yetişkin bir insan değilim 18 yasındayım daha ondan bu endişem benim yerimde sizde olsanız anlardınız
Anlayamam evet ama yetişkin bir insan olmadığını kabul edip bu tarz durumlar yaşayıp yaşamamak sana kalmış ama mutlaka önlemini al ki kafan rahat olsun. Bir abla tavsiyesi sana
 
Back
X