Eylül ayında kürtaj oldum 2 ay korundum korunmayı bıraktığımız ay hamile kaldım şu an 8 haftalık gebeyimKizlar kürtajdan hemen sonra ne zamn hamile kaldınız
Bana 1 ay korun demişti kürtajdan üç hafta sonra ilişki yasandi bugün 37. Gün adeette olmadım test negatif kafam karisikEylül ayında kürtaj oldum 2 ay korundum korunmayı bıraktığımız ay hamile kaldım şu an 8 haftalık gebeyim
Kürtajdan sonra regl gecikmesi oluyor ben 52.günde regl olmuştum.Bana 1 ay korun demişti kürtajdan üç hafta sonra ilişki yasandi bugün 37. Gün adeette olmadım test negatif kafam karisik
Daha yumurtlamamısşınızdır ilk regliyi olup korunmayı bırakmak daha sağlıklı oluyorBana 1 ay korun demişti kürtajdan üç hafta sonra ilişki yasandi bugün 37. Gün adeette olmadım test negatif kafam karisik
52 . Gün muKürtajdan sonra regl gecikmesi oluyor ben 52.günde regl olmuştum.
Yumurtlama oldu sanırım beyaz yumurta akı gibi bıseyler akmistiDaha yumurtlamamısşınızdır ilk regliyi olup korunmayı bırakmak daha sağlıklı oluyor
Doktorum 50 güne kadar normal ama daha da uzarsa mutlaka gel demişti. Ben de birkaç gün daha bekleyip öyle gitmek istedim zaten gitmeden de oldum 52.güne denk gelmişti. Ben de korkmuştum acaba gebelik var mı diye geri çekilmeyle korunmuştuk ki o bir korunma yöntemi sayılmaz emin de olamamıştım adetle hcg tam sıfırlanıyor ondan önce hcg belki daha kanda vardır sıfırlanmamıştır diye kan da vermemiştim52 . Gün mu
Teşekkür ederim bekliyorum bende isteDoktorum 50 güne kadar normal ama daha da uzarsa mutlaka gel demişti. Ben de birkaç gün daha bekleyip öyle gitmek istedim zaten gitmeden de oldum 52.güne denk gelmişti. Ben de korkmuştum acaba gebelik var mı diye geri çekilmeyle korunmuştuk ki o bir korunma yöntemi sayılmaz emin de olamamıştım adetle hcg tam sıfırlanıyor ondan önce hcg belki daha kanda vardır sıfırlanmamıştır diye kan da vermemiştimdoktorum da yumurtlama olmamıştır zaten gebelik olmaz korkma demişti dediği gibi de oldu kürtajdan sonra regl gecikmesi çok normal bir durum ama çok uzarsa gidin mutlaka